Sex with auntie सेक्सी मुवी दिखा 1 पड़ोसन आंटी का मारा भोसड़ा

सेक्सी मुवी दिखा पड़ोसन आंटी का मारा भोसड़ा Sex with auntie

Sex with auntie: दोस्तों यह बात आज से एक साल पहले की हे. जब में कोलेज में था. कोलेज घर से दूर होने की वजह से मुझे कोलेज के पास एक कमरा किराये पर लेना पड़ा. मेरी बिल्डिंग में ५ घर और थे. मुझे कुछ आयडिया नही था के कोन से घर कोन रहता हे. एक दिन शाम को में अपनी बिल्डिंग से बहार निकला तो मुझे एक आंटी दिखी. अपने से दो घर छोड़ के खड़ी हुई कपडे सुखा रही थी.

पहली नजर में तो वो मुझे ज्यादा खास नही लगी. लेकिन मुझे क्या पता था की अन्दर से वो इतनी गरम निकलेगी.उस दिन तो मेने कुछ सोचा नही की में कभी इनकी चूत में अपना लंड भी डालूंगा.दिन बाद की बात हे. बहोत तेज बारिश हो रही थी. तो में कुछ देर के लिए जाकर अपने रूम के पास बहार बरांडे में खड़ा हो गया. मुझे अचानक पीछे से आवाज आई. सुनो बेटा मैने पीछे देखा ओर वो आंटी मुझे अपने पास बुला रही थी.

में उनके पास गया. ओर उनसे पूछा क्या हुआ आंटी तो वो बोली की उसने कहा की उनके घर की चाबी खो गई हे कही मार्केट में, ओर उनके पास सामान भी काफी था. दिन का टाइम था. सब घर में सो रहे थे.

इसलिए में दिखा तो उन्होंने मुझे ही बुला लिया. उन्होंने मुझसे अपना सामान थोड़ी देर के लिए घर पर रखने को बोला. और कहा की वो इतने में चाबी वाले को बुलाकर लाती हे. और वो चाबी बना देगा. फिर उनका घर खुल जायेगा.

मेने आंटी से कहा की वो मेरे रूम में बेठ सकती हे. और बारिस रुकते ही चाबी वाले को लेकर में आ जाऊंगा. क्योकि बारिश में वैसे भी कोई नही मिलता.

sex with auntie

आंटी थोडा हिचकिचाई पर थोडा इंसिस्ट करने पर वो मान गई. थोड़ी देर बाद बारिश रुकी, तो में पास ही में एक चाबी वाला था. उसको बुला कर लेकर आया. और आंटी के घर का ताला खुल गया. और आंटी ने मुझे थेंक यु बोला. और चाय पिने के लिए आने को कहा. पर में थोडा शर्मिला हु. तो इसलिए मेने मना कर दिया. आंटी ने थोडा और इंसिस्ट किया. पर मेने फिर भी मना किया. तो वो बोली की ठीक हे. लेकिन इस सन्डे में खाना उनके ही घर पर खाऊंगा ये भी कहा.

फिर हमारी अच्छी बातचीत होना सुरु हो गई. और अनु और में काफी घुल मिल गये. वो मुझे कभी कोई काम होता तो बेजिजक बता देती थी. उनके पति इंजीनियर थे. और काम के सिलसिले से बहार ही रहते थे. और मुस्किल से २-३ बार घर आते थे. आंटी के २ बेटे थे. और वो हॉस्टेल में थे. तो वो अकेली ही रहती थी घर पर. उम्र उनकी थी 38 साल. रंग थोडा सावला और थोडा गोल शरीर. ऐसे ही एक शाम को अनु ने मुझे चाय पिने के लिए बुलाया. अब हमारी अच्छी बात होती थी. तो में चला गया. हम दोनो दोस्त जेसे थे.

में उनके घर गया. और सोफे पर जा कर बेठ गया. और टीवी देखने लगा. और वो किचन में चाय बनाने चली गई. थोड़ी देर बाद कुछ गिरने की आवाज आई. और आंटी के चीखने की. में तुरंत किचन में गया. तो देखा की आंटी से चाय का तपेला गिर गया था. और गरम गरम चाय उनके पैर पर गिर गई थी. जिससे उनको जलन होने लगी.

में तुरंत निचे जुका और अपने रुमाल से चाय साफ करी. उनको दर्द हो रहा था. थोडा सहारा लेकर अपने रूम में गई. और मेने उनको बिस्तर पर बिठा दिया. उनको काफी जलन हो रही थी. तो मेने कहा में पास ही केमिस्ट से बरनोल लेकर आता हु. आप थोड़ी देर रुको और में फट से बरनोल लेकर आ गया.

sex with auntie

मेने आंटी से बोला की आंटी में बरनोल लगा देता हु. तो वो मना करने लगी. लेकिन में नही माना. और अपने हाथ पर क्रीम निकालकर रखली. मेने उनके पैर को हलकासा छुआ. तो वो गुदगुदी के मारे उनको पीछे कर रही थी.

मेने हलके हाथो से क्रीम उनके पैर पर लगाई. लेकिन उनकी सलवार में लग रही थी तो मेने आंटी को कहा की आपकी सलवार गन्दी हो रही हे. तो उन्हों ने थोडासा ऊपर उठाया. और मेने बाकि जगह क्रीम लगा दी. जब मेने क्रीम लगा दी और आंटी तरफ देखा तो उनकी आँखे बंद थी. में समज गया की आंटी मुड में आ रही हे. मेने अनु से पूछा क्या हुआ. तो उन्होंने कहा कुछ नही.

फिर मेने आंटी से कहा की आज वो मेरे यहां खाना खाए. में हम दोनो का बना दूंगा. और वो मान गई. शाम हो चुकी थी. मेने भी घर जाकर आपना रूम साफ किया. और टेबल लगाया. शाम को ८:३० अनु ने मेरे घर की घंटी बजाई.

वो नाईटी में थी. रेड कलर की नाईटी ओर मलमली कपडा देखकर में हेरान रह गया. मुझे समज नही आया और में उनको ऊपर से लेकर निचे तक देख रहा था. में उनसे पूछ ना ही भूल गया अंदर आने को, और उन्होंने मुझसे फिर कहा कहा घूरते रहोगे या अन्दर भी बुलावोगे.

में होश में आया उनको उंदर बुलाया. ओर चेर लगाई उनके लिए. में फिर खाना लेकर आया. और मेने अनु को कहा की वो बहोत खुबसूरत लग रही हे. जिस पर उन्होंने कहा की में जूठ बोल रहा हु. उनकी अब उम्र हो चुकी हे. मेरे जेसा नोजवान कहा बुढ़िया को पसंद करेगा. जिस पर मेने कहा की आप बुढिया नही हो. आप अभी भी 26-27 साल की लगती हो. वो ये सुनकर मुस्कुराई. और हमने फिर खाना सुरु किया. मेने थोडा मस्ति करने को सोचा. और हिमत करके अपने पैर २-३ बार उनके पैर पर मारे.

sex with auntie

वो थोडा खांसी लेकिन कुछ बोली नही. और खाना खाती रही. थोड़ी देर बाद मुझे मेरे पैर पर कुछ महसूस हुआ. मेने निचे देखा तो वो अपने पैर मेरे पैर पर रगड रही थी. फिर मेने उनकी तरफ देखा. तो वो निचे देखकर मंद मंद मुस्कुरा रही थी. खाना खाने के बाद मेने उनको पूछा की वो स्वीट डिश में क्या लेना पसंद करेगी. तो उन्होंने कहा लोलीपोप ओर हसने लगी. में समज गया की वो मस्ती के मुड में हे. और मेने भी डबल मिनीग आन्सर दिया. जिन पर वो हसने लगी.

फिर हम दोनों मेरे लेपटोप पर मूवी देखने लगे. मेने भी बोलीवुड की सेक्सी मुवी लगा दी. और उनके पास जाकर बेठ गया. १५ -२० मिनट बाद एक हॉट सिन आया. मेने उनके हाथ पर मेरा हाथ रख दिया. अनु ने भी मेरा हाथ कस के पकड लिया. में समज गया अनु अब गरम हो रही हे. थोड़ी देर बाद और रुकने के बाद मेने अनु को देखा और उसने भी मेरी तरफ देखा. उसको भी पता था की उसको क्या चाहिए था ओर मुजे भी और में उसको देखते देखते उसके पास बढ़ा और उसको जोर से किस कर दिया.

उसने भी पूरा साथ दिया. और अपनों जीभ मेरे मुह में दे दी. अब में उसकी जीभ को चूस रहा था और वो मेरी. हम दोनों खो चुके थे एक दूसरे में.

मेने उसके चूचो पर हाथ रखा. और उनको दबाने लगा. और वो सिसकिया लेने लगी. आह्ह अहह अह्ह्ह आआआ हहहहः आह्ह अह्ह्ह अह्ह्ह उमुमुमुम आआआअ हहहहहहः आआआअ.

५ मिनिट बाद जब उनको होश आया तब वो बोलने लगी की ये सब ठीक नहीं हे. हमे ये सब नही करना चाहिए. पर में कहा सुनने वाला था. मेरा लंड अब तन चूका था. तो मेने उनको समजाया और उनको गले से लगा लिया. और उनकी पीठ पर हाथ फेरते हुए उनके गले को किस करने लगा.

sex with auntie - sexi aunties -Aunty Sex Story

sex with auntie

वो भी अब टूट चुकी थी मेरी बाहो मे. उनको भी अब मजा लेना था लंड का तो वो भी कोई ना नुकुर नहीं कर रही थी. मेने उनकी नाईट के ऊपर से ही उनके चूचो को चुसना स्टार्ट कर दिया. और हल्की हल्की बाते कर रहा था. वो आखे बांध करके बस आवाज निकाल रही थी.

मेने धीरे धीरे निचे जाना सुरु किया. और उनकी टांगो को किस करते हुए उनकी नाईटी ऊपर कर दी. अनु ने पहले अपनी टांगे बंध की पर जैसे ही में उनकी झांगो पर हाथ फेरने और किस किया वो मदहोश हो गयी. और उसने पूरी टांग फेला ली. उसकी लाल रंग की गीली चड्डी साफ दिख रही थी. उसपर एक बड़ा सा गीलेपन का निशान बन गया था.

मेने हाथ बढ़ाया और उसकी चूत के ऊपर रख दिया. वो तडप उठी. बुरी तरह हाथ पैर हिलाने लगी. मेने कुछ देर उसको ऐसे ही तडपाया. और फिर उसने मेरा हाथ अपनी पेंटी के अन्दर दाल दिया. उसकी चूत पूरी तरह चिकनी तो नहीं थी लेकिन फिर भी काफी स्मूथ और टाइट थी. काफी टाइम से चुदे ना होने की वजह से वो टाइट थी. और गीली भी काफी थी.

अब मेने उसकी चूत में ऊँगली करना शुरु किया. और उसकी झांगो पर किस करता रहा. वो सिसकिया ले रही थी. आआआ हहहह आआआह हहहहहह आआआ हहहह्हः आआ आअ हहहहहः हहहहः आआ आआआअ उफफ्फ्फ्फ़ स्स्स्ससस्स सस्स्ससा उफफ्फ्फ्फ़ मजा आ गया. और अन्दर डालो ना और तेज करो.

sex with auntie

में भी पागल हुए जा रहा था. उनकी आवाज सुनकर और जोर जोर से उनकी चूत में ऊँगली करने लगा. चप चप की आवाज आ रही थी. पूरी चूत में से पानी टपक रहा था. और फिर कुछ देर बाद उसने अपनी टांगे बंद की और जोर सी चीखी और झड गयी. और बिस्तर पर शांत पड गयी.

अब मेने उसकी पेन्टि उतारी. मुझे पता था काफी टाइम से ना चुदाने की वजह से वो बहोत प्यासी होगी. और अभी काफी देर तक चुदने की क्षमता रखती थी.

मेने पेंटी निकाल कर उनको सुंघा और चाटा. क्या स्वाद आ रहा था उसके रस का. अब में थोडा ऊपर बढ़ा और उसकी चूत के पास पहोच गया. मेने एक लम्बी सास ली. और उसकी चूत की सुगंध का मजा लिया. और सीधा उसकी चूत में डूबकी लगा दी.

जेसे ही मेने अपनी जीभ उसके दाने पर रखी वो मचल उठी.

sex with auntie

और तुरंत उठ खड़ी हुइ. और मेरे गाल पकड़ लिए. और जोर से अपनी चूत के अन्दर दबाने लगी. में भी जोर जोर से चाटने लगा. वो चिलाने लगी. आआआअ हहहहहाह उफ्फ्फफ्फ्फ़ आआअ उफफ्फ्फ्फ़ और फिर से झड गयी.

क्या गजब रस था उसका मेने उसके रस को चाटा और पूरा पि गया.

मेने उनकी आँखों में देखा और वो मुझसे बोली की आज से पहले इतना मजा आज तक उसके पति ने भी कभी नहीं दिया उसको. उसने मुझसे कहा की वो मुझसे लगातार चुदाना चाहती हे. और अपनी सारी इच्छाये पूरी करना चाहती हे. उसके पति के दूर रहने की वजह से उसको एक पत्नी का सुख कभी नही मिल पाया.

sex with auntie

मेने उसको कहा की में उसकी सारी शारीरिक जरूरत पूरी करूंगा. और उसको धका देकर लेटा दिया. मेने उसकी नाईटी उतार दी पूरी. क्या चुचे थे दोस्तों. ३६ साइज के मोटे मोटे. में उनको देखते ही पागल हो गया. और उनपर टूट पड़ा.

उसके चूचो को चूसते चूसते में अपने हाथ उसके इधर उधर फेर रहा था. वो मेरे लंड पकड़ के पायजामे के ऊपर से हिला रही थी. मेरा लंड पूरा तना हुआ था. और उसकी चूत में घुसने को एकदम तयार था. मेने उसको कहा की अब टाइम आ गया हे. और उसने मेरा पायजामा उतर दिया और चडी भी एक साथ उतर दी.

मेने उसको चूसने को बोला लेकिन वो मना कर ने लगी. क्युकी उसने आज तक ऐसा कभी किया नहीं था. इसलिए उसने कहा की वो अगली बार ट्राय करेगी. लेकिन इस बार नहीं. मेने भी ज्यादा फ़ोर्स नहीं किया. क्युकी सेक्स में जबरदस्ती नही करनी चाहिए. तभी इसका सबसे ज्यादा मजा आता हे.

मेने अपने पर्स से कंडोम निकाला. और उसने वो कंडोम मेरे लंड पर चढ़ा दिया.

अब मेने उसकी टांगे को फेला कर अपना लंड उसकी चूत पर रखा. और वो तुरंत मचल उठी. और आँखे बंद करके मेरे लंड को फील करने लगी. मेने अपने लंड का थोडासा हिस्सा उसकी चूत के अन्दर दाल दिया. और वो तुरंत तडप गयी.

मेने जल्दबाजी न करते हुए धीरे से एक और जटका मारा. और थोडासा लंड और अन्दर डाल दिया. और उसकी चीख निकल पड़ी. उसको चुदे हुए ६ महीनो से ज्यादा हो चूका था. इसलिए उसकी चूत बहोत टाइट थी.

मेने उसको किस किया. और इस बार पूरा लंड उसकी चूत में घुसा दिया. मेरा ६.५ इंच का लंड जैसे ही उसकी चूत में पूरा गया, वो तडप उठी और जोर से उसने मुझे पकड लिया और अपने अन्दर दबा लिया.

sex with auntie

sex with auntie

२ मिनिट बाद वो अब थोड़ी शांत हुइ. तब मेने धक्का मारना स्टार्ट किया. मुझे बहोत मजा आ रहा था. पहली बार कोई बड़ी उम्र की औरत के साथ सेक्स करने में अलग ही आंनद हे दोस्तों.

मेने धीरे धीरे कर के रफ़्तार बधाई और वो मचलने लगी. और अपनी गांड उठाके मेंरे साथ को-ओर्डीनेट करने लगी.

उसके सिस्कारे मुझे मदहोश कर रहे थे. और वो बोल रही थी और जोर से करो. और अन्दर डालो बहोत मजा आ रहा हे. और जोर से करो. वासु मुझे अपनी रखेल बनालो. हर दिन चोदा करो. चोद चोद के मेरी चूत भोसडा बना दो. ये सब सुनकर में हेरान हो गया. लेकिन मुझे ज्यादा मजा आने लगा.

अब में अपनी पूरी ताकत से उसको चोद रहा था. वो बहोत जोर जोर से चिला रही थी. आआअ हाहाहा आआआ हाहाहा उफफ्फ्फ्फ़ वाआअह्ह्ह्ह और जोर से में तो जैसे खो सा ही गया था.

थोड़ी देर बाद उसने मुझे फिरसे कसके पकड़ा और में समज गया की वो जड़ने वाली हे. तो मेने अपना हाथ उसकी चूत के ऊपर रखा. और उसको मसल ने लगा. वो और ज्यादा पागल हो गई. चोदते चोदते मेने उसकी चूत को जब मसला वो तुरंत जड़ गयी. और मेरा सिर पकड़ कर अपने पास लाकर किस करने लगी. में भी थोडा शांत हुआ और थोड़ी ताकत बटोरी.

अब मेने उससे कहा की उल्टी हो जाओ. पीछे से करेंगे तो इसपर वो बोली की उनके पति ने कभी उनके साथ किसी और पोजीशन में सेक्स नही किया. सिर्फ ट्रेडिशनल पोजीशन में करते थे. वो तो मेने उनको कहा की में उनको सारी पोजीशन सिखा दूंगा. और उनको पीछे घुमा दिया.

sex with auntie

अब उनकी चूत पहले ही खुल चुकी थी. तो मेने अपना लंड उनकी चूत पर लगाया. और एकही जटके में उंदर डाल दिया. क्या आनंद आ रहा था जेसे ही लंड अन्दर गया.

अब मेने पीछे से जटके मारने सुरु किये. और वो आवाज निकलने लगी. उसकी गीली चूत से चाप चप चप चप चप आवाज आ रही थी. मुझे साफ पता चल रहा था. अन्दर उसके पानी भर रहा था. जो निकलने को बेताब हो रहा था. तो मेने जटके तेज मारने शुरू कर दिए. और बीच बीच में उनकी गांड पर चाटे भी मार रहा था. इससे वो और जोर जोर से चिला रही थी.

गांड पर हर चांटे के साथ वो और जोर से चिलाती. कभी इस गांड पर तो कभी उस गांड पर ५ मिनिट उसकी गांड पर चांटे मारने के बाद उसकी गांड पूरी तरहा लाल हो गयी.

मुझे ये देखकर बहुत मजा आ रहा था. अब मेने पूरी स्पीड में उसकी चूत मारनी शुरू कर दी. और उसके बाद पकड़ के उसको पीछे खीचा. क्या मस्त बेक लग रही थी उसकी. फिर वो बोली के वो जड़ने वाली हे. वो चाहती हे की में उसके साथ ही जडू.

फिर मेने लास्ट कुछ जटके मारे और १५ -२० जटको बाद में उसके साथ साथ जड गया. क्या बताउ दोस्तों क्या फीलिंग्स थी वो.

sex with auntie

हम दोनों बिस्तर पर गिर गये. और में उनके बालो के साथ खेलने लगा. वो उठी और अनु ने मुझे एक लम्बी किस दी. और कहा की वो मुझसे ऐसा ही सुख लेना चाहती हे हर दिन. फिर हमारी चुदाई की दास्तान शुरू हुई. और फिर जभी उनका या मेरा मन करता चोदने का हम बेजिजक चुदाई करते थे.

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा. इसके अलावा आप कहानी पर नीचे कमेंट करके भी अपनी राय दे सकते हैं.

sex with auntie

Read in English

Padosan aunty ka bhosda mara Sex with auntie

Sex with auntie: Friends, this is a year ago. When I was in college. Due to the college being away from home, I had to rent a room near the college. There were 5 more houses in my building. I had no idea who lives at home from which corner. One day when I came out of my building in the evening, I saw an aunt. Leaving two houses from her, she was drying the clothes standing.

At first glance, I did not find that special. But what did I know that she would get so hot from inside. On that day, I did not think that I would ever put my cock in her pussy. It is a matter of days later. It was raining heavily. So I went for a while and stood in the spring outside near my room. I suddenly heard a voice from behind. Son, I looked behind me and that aunt was calling me to herself and sex with auntie.

I went to him. And asked him what happened to the aunt, he said that he said that the key of his house was lost somewhere in the market, and he also had enough. It was the time of day. Everyone was sleeping in the house.

So, when I showed up, he called me. He asked me to keep my luggage at home for a while. And said that she brings in the key person. And he will make the key. Then their house will open,sex with auntie.

I told the aunt that she can sit in my room. And once the baris stops, I will bring the key holder. Because no one is found in the rain anyway.

sex with auntie
Auntie hesitated a little but at the instigation she agreed. After a while the rain stopped, so I had a key nearby. Brought him a call. And the lock of aunt’s house opened. And aunt told me thank you. And asked to come for tea. But I am a little embarrassed. So that’s why I refused. Auntie insisted a little more. But I still refused. So she said that right But I also said to eat food in this Sunday at his home only.

Then we started having a good conversation. And Anu and I got quite dissolved. If she ever had any work, she would have told me. Her husband was an engineer. And used to live outside due to work. And used to come home 2-3 times with a smile. Aunt had 2 sons.

And he was in hostel. So she lived alone at home. His age was 38 years. A little bit of color and a slightly rounded body. On one such evening, Anu invited me to have tea. Now we used to have good things. Then I went. We were both friends like that and sex with auntie.

I went to his house. And sat on the couch. And started watching TV. And she went to make tea in the kitchen. After a while, there was a sound of falling. And the screaming of the aunt. I immediately went to the kitchen. Then saw that the tea tap had fallen from the aunt. And hot hot tea fell on his leg. Due to which they started jealous.

I immediately got down and cleaned the tea with my handkerchief. He was in pain. She went to her room with some support. And I made them sit on the bed. He was very jealous. So I said, I bring Barnol from the chemist nearby. You wait for a while and I burst out with Barnol.

sex with auntie
I said to the aunt, I put Barnol in the aunt. So she started to refuse. But I did not agree. And take out the cream on your hand. I touched his leg lightly. So she was following them because of the tickle, sex with auntie.

I lightly applied the cream on his feet. But she was looking in her salwar, so I told the aunt that your salwar is getting dirty. So they raised a little bit. And I put cream on the rest of the place. When I applied the cream and looked at the aunt, their eyes were closed. I understood that aunt is coming in the mood. I asked Anu what happened. So they said nothing and sex with auntie.

Then I told the aunt that today they should have dinner here. I will make both of them. And she agreed. Evening had come. I also went home and cleaned your room. And set the table. 4:30 PM Anu rang the bell of my house.

She was in the night. I was surprised to see the red color night and muslin cloth. I did not understand and was looking at them from top to bottom. I did not ask him to forget to come in, and he again told me that you will keep staring or call inside.

I came to my senses and called him Uvar And cheered for them I again brought food. And I told Anu that she looks very beautiful. On which he said that I am speaking livid. He is now old. Like me, Nojwan said he would like the old lady. To which I said that you are not old. You still look 26-27 years old. She smiled upon hearing this. And we started eating again. I thought to mind a little bit. And after beating him, he hit his feet 2-3 times on his leg.

sex with auntie
She cough a little but did not say anything. And kept eating food. After a while I felt something on my leg. When I saw it below, she was rubbing her feet on my leg. Then I looked at him. So she was smiling dimly after seeing below.

After eating food, I asked her what she would like to have in the sweet dish. So he said lollipop and started laughing. I understood that he is in the mood for fun. And I also gave double minig answer. On which she started laughing and sex with auntie.

Then we both started watching movies on my laptop. I also put Bollywood sexy. And sat near him. After 15-20 minutes, a hot scene came. I put my hand on his hand. Anu also held my hand tightly. I understood Anu is getting hot now. After a while and after stopping, I saw Anu and she also looked at me. He too knew what he wanted and I too, and while looking at him, I grew up with him and kissed him vigorously, sex with auntie.

He also supported. And gave my tongue in my mouth. Now I was sucking his tongue and he was mine. We both lost in each other.

I put my hands on her legs. And started pressing them. And she started taking Siskiya. Ahhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… ..

After 5 minutes, when she became aware, she started saying that all this is not right. We should not do all this But I was going to listen. My cock was now tanned. So I decorated them and embraced them. And kissing his neck, turning his hand on his back.

sex with auntie
She was also broken in my arm. They too had to enjoy the cocks so that they were not doing anything. I started licking his nipples from above his night. And was talking lightly. She was tying her eyes and just making a sound and sex with auntie.

I started going down slowly. And while kissing their legs, they put up their beauty. Anu first tied her legs but as soon as she turned her hand on the tongs and kissed, she got intoxicated. And he spread the whole leg. His red wet tights were clearly visible. There was a sign of wetness on him and sex with auntie.

I extended my hand and put it over her pussy. She yearned. He started shaking hands and feet badly. I tortured him like this for some time. And then he put my hand inside his panty. Her pussy was not completely smooth, but still quite smooth and tight. She was tight due to not being fuck for a long time. And wet was also enough, sex with auntie.

Now I started to finger her pussy. And he kept on kissing her. She was taking Siskiya. Aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Do not put in more and accelerate.

sex with auntie
I was going crazy too. Hearing his voice and loudly started fingering her pussy. The sound of a silent sound was coming. Water was dripping from the whole pussy. And then after some time he closed his legs and screamed loudly. And fell asleep on the bed and sex with auntie.

Now I removed his pant. I knew she would be very thirsty because of not chudding for a long time. And still had the ability to fuck for a long time.

I took out the panties and smelled them. What was the taste of his juice. Now I moved up a little and reached near her pussy. I took a long mother-in-law. And enjoyed the aroma of her pussy. And directly plunged her pussy, sex with auntie.

As soon as I put my tongue on her grain, she started to panic. And immediately stood up. And grabbed my cheek. And started pressing inside her pussy loudly. I also started licking loudly. She started chilling. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

What a wonderful thing he had, I licked his juice and drank it all.

I looked into her eyes and she said to me that even before today, her husband has never given her so much fun. She told me that she wants to fuck me constantly. And wants to fulfill all his wishes. Because of her husband’s stay away, she never got the pleasure of a wife.

sex with auntie
I told him that I will fulfill all his physical needs. And he was pushed and lay down. I removed her nightclub. What were your friends? Thick in size 36. I got mad on seeing them. And broke them.

While sucking his cunt, his hands were moving around. She was shaking from over my pajamas holding my cock. My cock was full. And it was absolutely ready to enter her pussy. I told him that the time has come now. And she took off my pajama and took off the chadi too, sex with auntie.

I told her to suck it but she refused. Because he had never done this till today. So she said that she will try next time. But not this time. I did not force too much. Because you should not force sex. Only then does it enjoy the most.

I took out the condom from my purse. And he put that condom on my cock.

Now I spread her legs and put my cock on her pussy. And she immediately woke up. And closed my eyes and started feeling my cock. I put a small part of my cock inside her pussy. And she was immediately moved and sex with auntie.

I did not hurry and slowly hit another shot. And put a little cocks in and out. And she screamed. It was more than 6 months that he had been fuck. Therefore her pussy was very tight and sex with auntie.

I kissed him. And this time the whole cock got into her pussy. As soon as my 6.5 inch cock was full in her pussy, she was moved and loudly she caught me and pressed herself inside.

sex with auntie
After 2 minutes, she has calmed down. Then I started pushing. I was enjoying it very much. For the first time, friends are very happy to have sex with an older woman.

I slowly congratulated the speed and she started moving. And picking up her ass, I started to co-ordinate with me.

His visions were drowning me. And she was speaking and loudly. And pour in, it is very fun. Do it harder. Vasu make me your mistress Fuck every day. Make my pussy Bhosda of Chod Chod. I was shocked to hear all this. But I started having more fun and sex with auntie.

Now I was fucking him with my full strength. She was kissing very loudly. Aaa hahaha aaa hahaha uffffff waaaahhh and loudly, it was like lost and sex with auntie.

After a while he again caught me tightly and I understood that he is going to roast. So I put my hand over her pussy. And Muscle felt it. She became more mad. Chodte Chodate when I rubbed her pussy, she immediately got rooted. And holding my head, she started kissing me. I too calmed down and gained some strength, sex with auntie.

Now I told him to vomit. If she did it from behind, she said that her husband never had sex with her in any other position. Only used in traditional positions. He then told me that I will teach him all the positions. And turned them back.

sex with auntie
Now her pussy was already opened. So I put my cock on her pussy. And put the egg in the same pot. What was the pleasure, as soon as Lund went inside and sex with auntie.

Now I started hitting back. And that voice started coming out. The sound of chap chap chap chap chap was coming from his wet pussy. I was clearly aware. He was getting water inside. Which was getting desperate to come out. So I started hitting fast. And was repeatedly licking his ass. She was chewing harder than this, sex with auntie.

With every whip on the ass, she shouted harder. Sometimes on this ass, sometimes after spending 5 minutes on that ass, his ass became completely red.

I was enjoying it very much. Now I started hitting her pussy at full speed. And after that, hold it and pull it back. Was she looking cool Then she is going to root for the bid. She wants me to join her and sex with auntie.

Then I hit the last few pots and 15-20 pots later got stuck with him. What should you tell friends, what were those feelings?

sex with auntie
We both fell on the bed. And I started playing with his hair. She woke up and Anu gave me a long kiss. And said that she wants to take pleasure from me every day. Then our story of sex began. And then whenever we or he would feel, we used to fuck Chodane without any reason.

More aunty Hot Story:

कामवाली सुनीता आंटी को मसाज के बहाने चोदा | Desi Aunty Story-aunty kathai

टाइट चूत वाली सेक्सी आंटी को चोदा | Sexy Aunty sex story – hot aunty kahani

सेक्स की भूखी आंटी को कुते की तरह चोदा | xxx aunty story – auntysexstories

3 thoughts on “Sex with auntie सेक्सी मुवी दिखा 1 पड़ोसन आंटी का मारा भोसड़ा”

Leave a Comment