Follow my blog with BloglovinMom son story hindi 1 जंगल में माँ की गांड को चोदा Mast sex

Mom son story hindi 1 जंगल में माँ की गांड को चोदा Mast sex

जंगल में माँ की गांड को चोदा Mom son story hindi

mom son story hindi: मेरी इस सेक्स कहानी में पढ़ें कि कैसे मेरे बेटे ने अपनी माँ को चोदा जंगल में ले जा कर. दिन में उसने मेरी चूत को घर में चोदा और फिर शाम को जंगल में तालाब के किनारे!

मां को चोदा कहानी के पिछले भाग
मां की चुदाई की प्यास बेटे ने बुझाई 
में मैंने बताया था कि कैसे मैंने अपने बेटे के लंड को अपनी चूत में लिया था. उसने अपनी मां को चोदा था. उसके बाद वो बाहर चला गया था. मैं जानती थी कि वो अपने दोस्तों के साथ कहां पर होता था. मुझे भी शॉपिंग करने के लिए बाहर जाना था इसलिए मैं भी घर का काम निपटा कर तैयार हो गई. जिस रास्ते पर प्रकाश होता था मेरा रास्ता भी वहीं से होकर गुजरता था.

मैं अपने रास्ते पर निकल पड़ी. वो रास्ते में वहीं पर खड़ा हुआ था अपने दोस्तों के साथ. जब मैं वापस आ रही थी तो मैंने उसको उस वक्त भी वहीं पर खड़े हुए देखा. वो मुझे घूर रहा था. फिर मैं वहां से घर आ गयी. घर आकर मुझे खाना बनाना था.

mom son story hindi

उसके बाद जब मैं खाना बना रही थी तो उसका मैसेज आया कि कुछ मीठा खाने के लिए लाता हूं तो मैंने बोल दिया कि ले आना. वो घर आया और मुझे गिलास में डाल कर कुछ दिया. मैंने पूछा- ये क्या है? वो बोला- ठंडाई है, पीकर देखो. मैंने ठंडाई को पी लिया तो मुझे अच्छा महसूस हुआ. उसमें हल्का सा नशा हो रहा था.

उसके बाद हम दोनों ने साथ में खाना खाया. फिर वो मेरे पास बैठ गया और मुझे फोन में सेक्स वीडियो दिखाने लगा. सेक्स वीडियो में मैंने देखा कि एक मोटे लंड वाला आदमी एक औरत की गांड में लंड डाल रहा था. वो वीडियो देखते हुए हम दोनों ही गर्म हो गये थे. उसके बाद हम उसने मेरे ब्लाउज को उतार दिया और मेरे चूचों को दबाने लगा. उसने मेरे चूचों को पीना शुरू कर दिया.

मैं भी उसके लंड को सहलाने लगी. फिर मैंने उसके लंड को मुंह में ले लिया और चूसने लगी. उसने मेरी चूत में उंगली करनी शुरू कर दी. उसके लंड को चूसते हुए वो बहुत गर्म हो गया और उसने मुझे बेड पर गिरा कर मेरी चूत मार ली. उसने दूसरी बार मेरी चूत में लंड दिया था. मेरी चूत में पानी गिरा कर उसे फिर से भर दिया.

फिर वो उठ कर जाने लगा तो मैंने पूछा- कहां जा रहा है.
वो बोला- बस कुछ काम है. तुम शाम को तैयार रहना. हमें शाम को कहीं पर जाना है.
मैंने पूछा- कहां पर जाना है?
वो बोला- वो सब शाम को पता लग जायेगा.

mom son story hindi

मैं शाम की तैयारी करने लगी. उसके बाद कब शाम हो गयी पता नहीं चला. शाम को वो गाड़ी लेकर आ गया. उसके हाथ में एक साड़ी थी. मैंने पूछा कि ये किसके लिए है?
वो बोला- आज मैं तेरे साथ सुहागरात मनाऊंगा. तुम जल्दी से चलने की तैयारी करो.
मैंने पूछा- लेकिन हम कहां पर जा रहे हैं?

वो बोला- तुम तैयार हो जाओ. बाकी सब पता चल जायेगा.
मैं तैयार होने लगी. मैंने वो साड़ी ले ली और उसके साथ निकल पड़ी. हम लोग गाड़ी से जा रहे थे. घर से दूर 10 किलोमीटर पर एक जंगल था. उसमें काफी अंधेरा था लेकिन जुगनुओं की रोशनी हो रही थी. बहुत घने पेड़ थे.

उसने गाड़ी को बीच जंगल में रोक दिया. फिर वो मेरी तरफ देख कर बोला- तुम जल्दी से तैयार हो जाओ.
फिर वो मुझे गाड़ी से बाहर ले गया. उसके बाद मैंने आस पास देखा तो पूरा जंगल ही जंगल दिखाई दे रहा था. वहां किसी राजा महाराजा की पुरानी शिकारगाह थी और पास में ही एक तालाब था. चांद भी निकल आया था. चारों तरफ बीच जंगल में हम बैठे हुए थे और जुगनू हमारे चारों तरफ घूम रहे थे. बहुत ही अच्छा नजारा था.

वहां पर पहले से ही गद्दी बिछी हुई थी. मेरा बेटा पहले ही आकर वहां मां को चोदने की पूरी तैयारी कर गया था शायद.

मैं उसकी बात मान कर साड़ी पहन कर तैयार हो गयी.

मैं वहां पर जाकर बैठ गई. मैंने घूंघट निकाला हुआ था. उसने मेरे घूंघट को उठाया और मुझे देखा.
वो बोला- मां तुम सांवली जरूर हो लेकिन बहुत सेक्सी दिखती हो.
मैंने उसके गालों को चूम लिया.

घर से निकलने से पहले मैंने ठंडाई पी रखी थी जिसका नशा अभी भी मेरे दिमाग में था. मैंने उसके होंठों को चूसना शुरू कर दिया. मेरे बेटे ने मुझे अपनी बांहों में भर लिया और तुरंत ही मेरे चूचों को दबाना शुरू कर दिया. उसने मेरी साड़ी को खोलना शुरू किया जैसे मेरी पहली सुहागरात हुई थी. उसने मुझे पूरी नंगी कर दिया.

वो मेरे चूचों को पीने लगा और उनको भींचते हुए उनका रस निचोड़ने लगा. मैंने भी उसके लंड सहलाना शुरू कर दिया. मेरे बेटे ने मेरे लिए बहुत ही अच्छा सरप्राइज रखा हुआ था. मैं उसके लंड को मजे से सहला रही थी और मेरे चूचों को पीने में लगा हुआ था. चारों तरफ पूरा सन्नाटा था. बस हमारे चूमा-चाटी की आवाजें आ रही थीं.

mom son story hindi

फिर उसने मेरी चूत के अंदरूनी को खींचना शुरू कर दिया. मेरी चूत मैंने दिन में ही साफ़ केर ली थी, सारे बाल हटा दिये थे. वो मेरी चूत के लबों को सहला रहा था और मैंने अपनी आंखें बंद कर लीं. मेरी सांसें तेज होने लगी थीं. उसके बाद मेरे बेटे ने मेरी चूत को दोनों हाथों से फैला दिया. वो मेरी चूत को चाटने लगा. मुझे गजब का मजा आने लगा. वो मेरी चूत में जीभ देकर चूस और चाट रहा था. मैं पागल सी होने लगी थी.

उसके बाद उसने तेल की एक शीशी निकाली. उसमें सरसों का तेल था. मैंने पूछा- ये किसलिए है.
वो बोला- मैं तेल लगा कर चूत में डालूंगा अपना लौड़ा.
उसने मेरी चूत के मुंह पर तेल लगाया और फिर उंगली से मेरी चूत के अंदर भी तेल लगाने लगा.

फिर उसने अपने लंड पर तेल लगाना शुरू कर दिया. उसने अपने लंड को तेल लगा कर एकदम से चिकना कर दिया. उसका लंड रात में चांदनी में भी चमक उठा था.

उसने मेरी टांगों को फैला दिया और मेरी बालों वाली चूत पर अपने लंड का सुपारा रख दिया. उसके बाद उसने हल्का सा जोर लगाया तो मेरे मुंह से हल्की सी आह्ह निकल गयी. उसके लंड का सुपारा मेरी चूत में चला गया था. चूंकि चूत पर तेल लगा था और उसके लंड पर भी तेल लगा था इसलिए लंड आसानी से चूत में घुस गया.

मुझे महसूस ऐसा हो रहा था कि उसके लंड का टोपा अंदर चला गया है लेकिन ऐसा वास्तव में नहीं था. वो मेरी चूत के साथ खेल रहा था. उसका लंड काफी बड़ा लग रहा था. मेरी चूत उसके लंड के सामने छोटी लग रही थी.

mom son story hindi

मेरे बेटे का लंड देख कर मैं खुश हो रही थी. उसका लंड सात इंच के करीब लग रहा था और उसकी मोटाई भी सुबह के बदले काफी ज्यादा दिख रही थी.

उसके बाद मेरे बेटे प्रकाश ने मेरी चूत को सहलाया और दोबारा से अपना लंड मेरी चूत पर लगा दिया. उसने अपने लंड को मेरी चुदासी हो चुकी चूत पर टिका कर एक हल्का सा धक्का दे दिया. अबकी बार उसने लंड चूत में घुसा दिया था. मुझे मजा आ गया.

फिर वो धक्के देने लगा और उसने पूरा लंड मेरी चूत में घुसा दिया. उसके बाद वो मेरे होंठों को पीने लगा और मैं भी चुदाई में उसका साथ देने लगी.

अंधेरे में जंगल में बेटे का लंड लेते हुए अलग ही रोमांच पैदा हो रहा था मेरे अंदर. वो भी कुछ ज्यादा ही जोश में लग रहा था अपनी मां की चूत मारते हुए. उसने मेरी चूत में धक्के दे कर पूरा लंड जड़ तक घुसा दिया तो मुझे तकलीफ होने लगी और मैं कराहने लगी.
उसने पूछा- दर्द कर रहा है क्या मेरा लंड?
मैंने कराहते हुए कहा- हां, बहुत दर्द हो रहा है. सुबह से ये तीसरी चुदाई है. मेरी चूत शायद अंदर से छिल गई है.

अब उसने मेरी दोनों कलाईयों को पकड़ कर एक जोर से झटका मारा तो मैं तो जैसे पूरी तरह से कांप गई। अब उसने मेरे मम्मों के चूचकों को मुँह से पकड़ लिया और काटने लगा. वो मेरे चूचों को पीने लगा और धीरे धीरे नीचे से अपनी कमर को भी चलाने लगा. उसके धक्के पहले से ज्यादा ताकतवर लग रहे थे. मेरी चूत में उसका लंड अंदर तक घुसा हुआ था.

ऐसे ही चूत में लंड को धकेलते हुए अब वो मस्ती में मेरी चूत की चुदाई करने लगा. मुझे भी अब मजा आने लगा था. मेरे मुंह से कामुक आवाजें निकलने लगी थीं. उसकी स्पीड और तेज हो गई थी.

mom son story hindi - xxx story ma beta

mom son story hindi

मैं बोली- थोड़ा आराम से कर बेटा… आह्ह … दर्द कर रहा है तेरा लौड़ा.
वो बोला- साली रंडी, चुपचाप करके लेटी रह, तेरी चूत का मजा लेने दे मुझे. मैं आज इसकी चटनी बना दूंगा.
इतना बोल कर वो फिर से जोर के धक्के देने लगा.

फिर उसने पूछा- मजा आ रहा है क्या मां?
मैंने कहा- मुझे मां मत बोल कुत्ते, मुझे आरती कह कर बुला.

वो बोला- कितना मजा आ रहा है आरती?
मैंने कहा- बहुत मजा आ रहा है मेरे लाल.
वो बोला- आइ लव यू आरती डार्लिंग. तुम कितनी सेक्सी और हॉट हो. तेरी चूत मारने में कमाल का आनंद मिल रहा है.

मैंने पूछा- सुबह भी तुम्हें मजा आया था क्या?
वो बोला- हां, सुबह तो बाथरूम में मैंने लौड़े पर साबुन लगा कर चूत में डाला था. इसलिए मजे से अंदर चला गया था.
उसके बाद वो फिर से जोर के धक्के देने लगा.
मेरी चीख निकलने लगी. आह्ह … प्रकाश … चोद मुझे … आहह्ह चोद दे मेरी चूत को आईई … आह्हह …

प्रकाश ने अपने होंठों को मेरे होंठों पर कस लिया और फिर तेजी के साथ मेरी चूत को चोदने लगा. उसकी लार मेरे मुंह में जा रही थी और मैं उसकी लार को खींच कर पी रही थी. उसके लंड से चुद कर मेरी प्यास बुझ रही थी. उसने अपनी कमर को झटके देते हुए पूरे लंड को जड़ तक पेलना शुरू कर दिया और हर धक्के पर उसकी गोलियां मेरी चूत से टकरा जाती थीं. मेरी चूत का बैंड बजने लगा था.

उसने पता नहीं कौन सा टॉनिक पी लिया था. उसका लंड मेरी चूत को फाड़ने पर तुला हुआ था. मगर दर्द के साथ ही मुझे मजा भी बहुत दे रहा था मेरे बेटे का लौड़ा. मैं उसके लंड के नीचे पड़ी हुई अंधेरे जंगल में खुले में चुद रही थी. ऐसी चुदाई मेरी जिंदगी में पहली बार हो रही थी. उसके हर धक्के जवाब मैं अपनी गांड को उठा कर दे रही थी.

mom son story hindi

कुछ देर ऐसे ही दोनों एक दूसरे से युद्ध करते रहे. फिर उसने उठने के लिए कहा और अपने लंड पर बहुत सारा तेल लगा दिया. उसके बाद उसने मुझे घोड़ी बना दिया और मेरी गांड में उंगली से तेल अंदर करना शुरू कर दिया.

mom son story hindi

उसकी उंगली मेरी गांड में जाने लगी तो मुझे दर्द हुआ लेकिन थोड़ी ही देर में मजा आने लगा. उसके बाद उसने लंड को मेरी गांड पर पटका और पीछे से मेरे चूचों को दबाते हुए उनको खींचने लगा. उसका लंड मेरी गांड पर रगड़ने लगा.

उसके बाद उसने अपने लंड को मेरी गांड के छेद पर लगाया और मेरी गांड में अपना तेल लगा हुआ लंड पेल दिया. मेरी जान हलक में अटक गई. वो मेरी पीठ को काटने लगा और उसने पूरा लंड मेरी गांड में घुसा दिया.
मैं बोली- बात सुहागरात मनाने की हुई थी हरामी. गांड मारने की नहीं.
वो बोला- सुहागरात में गांड भी मारी जाती है आरती.

फिर उसने पूरा लंड मेरी गांड में ठोक कर मेरी गांड को चोदना शुरू कर दिया. उसके धक्के मेरी गांड में तेजी के साथ लगने लगे. मुझे भी मजा आने लगा. पांच-सात मिनट तक उसने मेरी गांड को चोदा और फिर अपने लंड को बाहर निकाल लिया. उसके लंड में अभी भी उतना ही तनाव था.

उसने दोबारा से मेरी चूत में लंड को पेल दिया और मेरे बालों को पकड़ कर मेरी चूत मारने लगा. मुझे मजा आने लगा और मैं एकदम से झड़ने लगी. जंगल के सन्नाटे में चूत का पानी निकाल दिया मेरे बेटे के लंड ने. उसके बाद चुदाई में पच-पच की आवाज होने लगी. उसके धक्के अब और तेज हो गये.

mom son story hindi

दो मिनट तक मेरी चूत तो जोरदार तरीके से चोदने के बाद उसने मेरी चूत में ही अपना माल गिरा दिया और मेरे ऊपर हांफते हुए गिर गया. मैं भी थक गई थी. सुबह से उसने मेरी इतनी चुदाई कर दी थी कि मेरी हालत खराब हो गई थी. हम कुछ देर ऐसे ही पड़े रहे और उसके बाद उठने लगे. मेरी चूत और गांड में दर्द हो रहा था लेकिन मैं पूरी तरह से खुश हो गयी थी.

मेरे जवान बेटे ने अपनी मां को चोदा. मेरी चूत की प्यास को बुझा दिया था. इस तरह से हम दोनों ने जंगल में सुहागरात मनाई.
उस दिन के बाद से हम दोनों चुदाई का मजा लेते रहते हैं.

बेटे ने मां को चोदा. आपको यह कहानी पसंद आई या नहीं … कहानी पर राय दें. मुझे अपने बेटे से चुदाई करवाना बहुत पसंद है. मैं अक्सर उसके साथ इसी तरह मजे लेती रहती हूं.
[email protected]

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा. इसके अलावा आप कहानी पर नीचे कमेंट करके भी अपनी राय दे सकते हैं.

mom son story hindi

Read in English

Maa ki gand maari | mom son story hindi

mom son story hindi: In this sex story of mine, read how my son took his mother to Choda forest. In the day, she fucks my pussy in the house and then in the evening in the forest by the side of the pond!

The last part of the story
Son quenches thirst for mother’s fuck
I told how I had taken my son’s cock in my pussy. He was fucking his mother. After that he went out. I knew that she was where with your friends. I also had to go out for shopping, so I also got ready to finish the housework. The path on which there was light, my path also passed through there itself, mom son story Hindi.

I set out on my way. He stood there on the way with his friends. When I was coming back, I saw her standing there at that time too. He was staring at me. Then I came home from there. I had to cook after coming home.

mom son story hindi
After that, when I was cooking, his message came that if I bring something sweet to eat, then I said that bring it. He came home and put me in a glass. I asked what is it? He said – it’s cold, drink and watch. I drank the cold so I felt better. There was a slight intoxication in it.

After that we both had dinner together. Then he sat down with me and started showing me sex videos on the phone. In the sex video I saw that a man with a thick cock was putting cocks in the ass of a woman. Both of us were hot while watching that video. After that we removed my blouse and started pressing my nipples. He started drinking my nipples and mom son story Hindi.

I also started caressing his cock. Then I took it into my mouth his cock and started sucking. He started fingering my pussy. While sucking his cock he became very hot and he dropped me on the bed and killed my pussy. He gave me cocks in my pussy for the second time. Dropping water into my pussy filled him again.

Then he began to get up so I am where they asked.
He said – just some work. You be prepared in the evening. We have to go somewhere in the evening.
I asked where to go?
He said – he will find out in the evening.

mom son story hindi
I started preparing for the evening. After that it was not known when it was evening. In the evening he brought a car. She had a sari in her hand. I asked who is this for?
He said – Today I will celebrate honeymoon with you. Prepare to walk quickly.
I asked – but where are we going?

He said – you get ready. Everything else will be known.
I started getting ready. I have taken the sari and went out with him. We were going by car. There was a forest 10 km away from home. It was very dark, but the light of fireflies was being lighted. There were very dense trees, mom son story Hindi.

He stopped the car in the middle forest. Then he looked at me and said – Get ready quickly.
Then he took me out of the car. After that, when I looked around, the entire forest was visible. There was an old hunting ground of some king Maharaja and there was a pond nearby. The moon also came out. We were sitting in the middle forest all around and firefly was roaming all around us. Was a very good view.

There was already a cushion. My son had already come and prepared himself to fuck his mother there.

I agreed to her and got ready wearing a sari.

I sat there and sat down. I had the veil removed. He lifted my veil and looked at me.
He said- Mother, you are definitely dark but look very sexy.
I kissed her cheeks.

Before leaving home, I drank a cold whose intoxication was still in my mind. I started sucking her lips. My son stuffed me in his arms and immediately started pressing my nipples. He just started to open my sari was my first honeymoon. He bare me completely, mom son story Hindi.

He started to drink my nipples and squeezed them while squeezing them. I also started caressing her cocks. My son kept a very good surprise for me. I was stroking his cock with pleasure and was busy drinking my nipples. There was complete silence everywhere. Just our kissed and chatty voices were coming.

mom son story hindi
Then he started pulling the insides of my pussy. I took my pussy clean in the day itself, removed all the hair. He was stroking my pussy and I closed my eyes. My breath was getting faster. After that my son spread my pussy with both hands. He started licking my pussy. I started enjoying it He was sucking and licking the tongue in my pussy. I started getting mad.

He then took out a bottle of oil. There was mustard oil in it. I asked – what is this for.
He said – I will put oil in the pussy and put my Aloda.
He applied oil to my pussy and then started applying oil inside my pussy with finger and mom son story Hindi.

Then he started applying oil on his cock. He smoothed his cock with oil. His cock glowed in the moonlight at night as well.

He spread my legs and put his cocks on my hairy pussy. After that he applied a little force, then a slight sigh came out of my mouth. The lump of his cock had gone into my pussy. Since there was oil on the pussy and oil was also applied on his cock, so the cock easily entered the pussy and mom son story Hindi.

I felt that the top of his cock had gone inside, but it was not really so. He was playing with my pussy. His cock looked quite big. My pussy was looking small in front of his cock.

mom son story hindi
I was happy to see my son’s cock. His cock seemed to be close to seven inches and his thickness was much more visible in the morning.

After that my son Prakash caressed my pussy and put his cock on my pussy again. He pushed his cock a little on my chudasi pussy. This time, he had inserted his cock in her pussy. I enjoyed it

Then he started to bang and he inserted the whole cock in my pussy. After that he started drinking my lips and I also started supporting him in fuck and mom son story Hindi.

Taking a son’s cocks in the forest in the dark was creating a different adventure in me. He also seemed very excited while beating his mother’s pussy. He pushed me into the whole cock and pushed me to the root, then I started suffering and I started to moan.
He asked- Is my cock hurting?
I said groaning- Yes, it is very painful. This is the third fuck since morning. My pussy is probably peeled from inside, mom son story Hindi.

Now he grabbed both my wrists and hit me with a loud blow, so I was completely shivering. Now he grabbed the balls of my mother’s mouth and started biting. He started drinking my nipples and slowly started running his waist from below. His attacks looked stronger than before. His cock was penetrated in my pussy and mom son story Hindi.

While pushing the cocks in such a pussy, now he started fucking my pussy in fun. Now I too started having fun. Sensual voices were coming out of my mouth. His speed was further accelerated.

mom son story hindi
I said a little relaxed son… Ahhh… your pain is hurting.
He said – sister-in-law, let it lie quietly and let me enjoy your pussy. I will make its sauce today.
After speaking so much, he started pushing again.

Then he asked – is mother enjoying it?
I said do not tell me her dog, calling me saying prayers, mom son story Hindi.

He said – How much fun is Aarti?
I said – I am enjoying my red.
He said – I love you aarti darling. You are so sexy and hot. There is amazing pleasure in killing your pussy.

I asked- Did you enjoy the morning too?
He said- Yes, in the morning I put soap in the bathroom and put it in the pussy. So I went inside with fun.
After that, he started pushing again.
I started screaming Ahh… Prakash… Chod me… Ahhhh Chod give my pussy to IE… Ahhhh…

Prakash tightened his lips on my lips and then started fucking my pussy with speed. His saliva was going into my mouth and I was pulling and drinking his saliva. My thirst was quenching with his cock. He jerked his waist and started sucking the whole cock up to the root and his bullets would hit my pussy on every hit. My pussy band started ringing, mom son story Hindi.

He didn’t know which tonic he drank. His cock was bent on tearing my pussy. But along with the pain, my son was given alot of fun too. I was lying in the open in the dark forest lying under his cock. Such a fuck was happening for the first time in my life. I was giving her ass every lift.

mom son story hindi
For some time, both of them kept fighting with each other. Then he asked to get up and put a lot of oil on his cock. After that he made me a mare and started oiling in my ass with finger. When his finger started going into my ass, I was in pain but within a short time I started having fun. After that, he slammed the cocks on my ass and started pulling them while pressing my hips from behind. His cock started rubbing on my ass and mom son story Hindi.

After that he put his cock on my ass hole and put his oiled cock in my ass. My life got stuck in circles. He started biting my back and he inserted the whole cock in my ass.
I said – it was a celebration of honeymoon. Do not kill ass.
He said – Aarti is also killed in honeymoon, mom son story Hindi.

Then he started fucking my ass by licking all the cocks in my ass. His blows started accelerating in my ass. I also started having fun. For five-seven minutes, he fuck my ass and then took out his cock. There was still as much tension in his cock and mom son story Hindi.

He again licked the cocks in my pussy and started grabbing my hair and hitting my pussy. I started having fun and I started falling straight away. In the silence of the forest, my son’s cocks removed the water of the pussy. After that, there was a loud sound in Chudai. His attacks became faster now.

mom son story hindi
After fucking my pussy vigorously for two minutes, he dropped his goods in my pussy and fell on me panting. I was also tired. From the morning he had given me such a fuck that my condition had worsened. We lay like this for some time and started waking up after that. My pussy and ass was aching but I was completely happy, mom son story Hindi.

My young son spanked his mother. I had quenched the thirst of my pussy. In this way both of us celebrated honeymoon in the forest.
Since that day, we both continue to enjoy sex and mom son story Hindi.

Son spanked mother. Whether you liked this story or not… give feedback on the story. I love getting my son fucked. I often have fun with her in this way.
[email protected]

More Hot Story:

दोस्त की मम्मी -Padosi Dost Ki Maa ki chudai – antarvasna maa

मॉम की चुदाई की सेक्स स्टोरी | apni maa ki chudai – hindi sexstory

मां की चुदाई की प्यास बेटे ने बुझाई | maa xxx story – maa beta hot story

2 thoughts on “Mom son story hindi 1 जंगल में माँ की गांड को चोदा Mast sex”

Leave a Comment