Follow my blog with BloglovinHindipornstory दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Best Sex Fun

Hindipornstory दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Best Sex Fun

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

Hindipornstory: मेरे मामा के बेटे की पत्नी बहुत सेक्सी माल थी. एक दिन मामा के छोटे बेटे ने मुझे भाभी की लाइव चुदाई दिखा दी. मैं भी भाभी की चूत चोदने के लिए मचल उठा. मैंने उनके देवर के साथ मिल कर कैसे अपनी ख्वाहिश पूरी की?

हैलो फ्रेंड्स, कैसे हो आप लोग? मेरी पिछली कहानी
पापा ने चाची की चूत की प्यास बुझाई
को आप लोगों का बहुत प्यार मिला इसीलिए मैं आज एक और कहानी लेकर आया हूं आप लोगों के लिए।

दोस्तो, ये कहानी सच्ची है। बस थोड़ा मज़ेदार बनाने के लिये मसाला मैंने इसमें अपनी तरफ से लगा दिया है।

उन दिनों हम लोग दिवाली मनाने के लिए अपने घर गये हुए थे. दिवाली का त्यौहार अच्छी तरह मनाने के बाद हम लोग अपने मामा के घर चले गये.

मेरे बड़े मामा के तीन लड़के हैं. वो लड़के हमसे उम्र में काफी बड़े हैं. उनमें से दो की तो शादी हो चुकी है लेकिन एक अभी भी कुंवारा है. मेरे मामा के सबसे बड़े लड़के प्रताप (बदला हुआ नाम) की शादी काफी पहले हो चुकी थी.

उनकी पत्नी का नाम आयुषी है. यहां पर मैं अपनी भाभी का नाम भी बदल कर लिख रहा हूं. मेरे मामा का छोटा लड़का मेरी ही उम्र का है. छोटे लड़के के साथ मेरी अच्छी दोस्ती है. हम दोनों साथ में काफी समय बिताया करते हैं.

छोटे लड़के के साथ मैं हर तरह की बातें शेयर कर लिया करता था. हम लोग आपस में काफी अच्छे दोस्त थे. हम दोनों में सेक्स को लेकर भी बातें होती थीं. हम दोनों एक दूसरे के बारे में सब कुछ जानते थे.

वो अभी पढ़ाई कर रहा था. वो मेरे बड़े भैया के पास ही कमरा लेकर रह रहा था. उस दिन जब मैं भैया के घर पहुंचा तो सबसे बात की और नमस्ते की.

Hindipornstory

सबसे मिलने के बाद मेरी नजर बार बार भाभी पर ठहर जा रही थी. भाभी को मैंने उनकी शादी के दौरान ही देखा था. आज वो एकदम से माल लग रही थी.

भाभी की हाइट 5 फीट 2 इंच के करीब थी. उनका साइज 34-30-32 के आसपास था. उनको देख कर ही चोदने का मन कर जाता था. मगर मैं कुछ कर नहीं सकता था. बस आंखें सेक रहा था.

वो काफी हंसमुख थी और हम लोगों से काफी हंसी मजाक भी किया करती थी. फिर मैं छोटे वाले भैया के पास चला गया. उनसे मेरी दोस्ती अच्छी थी. उनके साथ मैं काफी खुला हुआ था. उसका नाम रवि (बदला हुआ) था.

रवि से मैंने भाभी के बारे में पूछा.
उसने भी वही बताया जो मैंने नोटिस किया. वो कहने लगा कि भाभी एकदम से मस्त माल है. एक नम्बर की चुदक्कड़ है. उसने बताया कि रात भर भैया से चुदवाने के बाद भी उसका पेट नहीं भरता है.

मैंने पूछा- तुम्हें ये सब कैसे पता है?
वो बोला- रात को सब कुछ अपनी आंखों से ही देख लेना.
जैसे ही रात हुई तो हम लोग अपने अपने कमरे में सोने के लिए चले गये.

थोड़ी देर के बाद भैया के कमरे की लाइट बंद हो गयी. रवि ने मुझे उठा दिया. बड़े भैया का कमरा साथ में ही था. जिसकी एक खिड़की छोटे वाले भैया के कमरे में भी थी लेकिन काफी ऊपर थी.

रवि ने उस रोशनदान तक पहुंचने के लिए बेड पर कुर्सी रख दी. कुर्सी पर पैर रख कर वो अलमारी पर चढ़ गया. वहां से रोशनदान पास में था. उसने मुझे भी ऊपर आने के लिए कहा. मैं भी ऊपर चढ़ गया.

Hindipornstory

ऊपर जाने के बाद हम भैया के रूम में झांकने लगे. वहां पर अंदर एक जीरो वाट का बल्ब जल रहा था. अंधेरे में भी काफी कुछ दिखाई दे रहा था. मैंने देखा कि मेरी भाभी मेरे भैया का लंड चूस रही थी.

भैया का लंड सात इंच के करीब का था. मोटाई भी 3 इंच की तो होगी लगभग. मेरी भाभी मेरे भैया के लंड को पूरा अंदर तक ले रही थी. वो तेजी के साथ भैया के लंड को चूस रही थी.

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

मेरे भैया के मुंह से आह … ईई … उम्म्ह… अहह… हय… याह… उफ्फ … बस … आहा … जैसी आवाजें आ रही थीं. दो मिनट के बाद भाभी ने भैया के लंड को अपने मुंह से निकाल दिया.
अब भैया मेरी भाभी की साड़ी को खोलने लगे. उसने उसके पेटीकोट को भी निकाल दिया. अब भाभी केवल ब्लाउज और पैंटी में थी.

फिर भैया ने ब्लाउज को भी निकाल दिया. भाभी की ब्रा भी दिखने लगी. वो केवल ब्रा और पैंटी में रह गयी थी. उनको इस हालत में देख कर मेरा लंड भी खड़ा हो चुका था.

अब भैया ने भाभी की चूचियों को जोर से मसलना शुरू कर दिया. भाभी के मुंह से भी जोर जोर की सिसकारियां निकल रही थीं. फिर भैया ने भाभी के गुलाबी होंठों को चूसना शुरू कर दिया. वो दोनों एक दूसरे से लिपट कर एक दूसरे को जैसे खा रहे थे. ये नजारा देख कर मेरा लंड फटने को हो गया था.

उसके बाद भैया ने उसकी पैंटी निकाल दी और उसकी चूत में उंगली करने लगे. थोड़ी देर के बाद वो भाभी की चूत को चाटने लगे. भाभी की चूत एकदम से गीली हो गयी थी. पच-पच की आवाज हो रही थी जो हमारे कानों तक भी पहुंच रही थी.

भैया ने अब चूत में से उंगली निकाल ली और भाभी की चूत को चाटने लगे. भैया ने जैसे ही उसकी चूत में जीभ रखी तो भाभी ने भैया के सिर को पकड़ अपनी चूत में दबा लिया.

तेजी के साथ मेरे भैया भाभी की चूत को चाटने लगे. भाभी के मुंह से सिसकारियां निकलने लगीं- आह्ह आह्ह … आई ई… इसस्स … करके वो अपनी चूत चटवाने का मजा ले रही थी. मेरा लंड तो दर्द करने लगा था. फिर शायद भाभी की चूत का पानी छूट गया.

Hindipornstory

कुछ देर के लिए भाभी शांत हो गयी. मेरे भैया का लंड अभी भी वैसे ही मूसल की तरह खड़ा हुआ था. उसने भाभी को लंड चूसने के लिए बोला.

और भाभी ने एक बार फिर से भैया के लंड को चूसना शुरू कर दिया. वो मेरे भैया के लंड को मस्ती में चूस रही थी. अपने हाथ में लेकर उसको लॉलीपोप की तरह चाट रही थी. ऐसा लग रहा था जैसे वो बहुत बड़ी रंडी हो. भैया भी आराम से लंड चुसवाने का मजा ले रहे थे.

कुछ देर के बाद भाभी ने अपनी चूत को सहलाना शुरू कर दिया. भैया भी जान गये कि उनकी चुदक्कड़ बीवी एक बार फिर से गर्म हो गयी है. उन्होंने भाभी के मुंह से लंड को खींच लिया.

वो फिर उनको नीचे लिटा कर भाभी की चूत पर लंड को रगड़ने लगे. भाभी अपनी चूत को उचकाने लगी. भाभी से जब रुका न गया तो वो भैया को लंड डालने के लिए अपनी ओर खींचने लगी. मगर भैया उसकी चूत पर लंड को पटकते रहे.

भाभी बोली- आह्ह … बस करो … आज तो जान ही निकाल दोगे, अब डाल भी दो.
भैया बोले- नहीं मेरी रानी, आज मैं चूत का भोसड़ा बनाने की सोच रहा हूं.

फिर भैया ने एक ही झटके में भाभी की चूत में लंड को घुसा दिया. भाभी के मुंह से चीख निकल गयी.
भैया ने उसके मुंह पर हाथ रखा और बोले- क्या कर रही हो, सब जाग जायेंगे.
हाथ हटाकर वो बोली- इतनी जोर से क्यों डाला?

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

कुछ देर भैया उसके ऊपर लेटे रहे. फिर भैया ने गांड हिला कर भाभी की चूत में लंड को धकेलना शुरू किया. थोड़ी ही देर में भाभी ने गांड को उठा कर चूत में लंड को लेना शुरू कर दिया. पांच मिनट तक चुदाई ऐसे ही चली.

फिर भाभी ने भैया को नीचे कर लिया. मेरे भैया अब नीचे थे. भाभी ने लंड को चूत में रखा और उस पर बैठ गयी. फिर वो भैया के लंड पर कूदने लगी. भैया भी भाभी की गांड को पकड़ कर नीचे से धक्के लगाने लगे. दोनों ही चुदाई का मजा ले रहे थे.

Hindipornstory

कुछ देर के बाद भाभी थक गयी. फिर भैया दोबारा से भाभी के ऊपर आ गये और उसकी चूत में लंड को पेलने लगे. पांच मिनट के बाद दोनों साथ में ही झड़ कर सो गये. फिर हम लोग भी अलमारी से उतर गये.

रात को छोटे भैया के साथ मैंने भी मुठ मारी. अगले दिन मैंने उससे कहा कि मुझे भी भाभी की चूत चोदनी है. कुछ प्लान करो जल्दी से उसकी चूत को चोदने का. मुझसे रुका नहीं जा रहा है. अब उसकी चूत को चोदे बिना मैं यहां से नहीं जाने वाला.

फिर रवि मुझे छत पर बने कमरे में ले गया. वहां जाकर वो बोला- एक नजारा और देख लो.
मैंने नीचे देखा तो भाभी आंगन में नहा रही थी. मैंने तुरंत मोबाइल निकाल लिया और उसकी वीडियो बनाने लगा.

रात के समय में तो भाभी की जवानी सही दिखाई नहीं दे रही थी लेकिन दिन के उजाले में सब कुछ साफ दिख रहा था. उसकी गोरी गोरी नुकीली चूचियां और पतली सी कमर गजब दिख रही थी. वो एकदम मस्त माल लग रही थी.

कुछ देर के बाद वो नहा कर चली गयी. फिर हम लोग भी वहां से चले गये. मैंने वीडियो को अपने फोन में सेव कर लिया था.
उसके बाद हम लोग भाभी के पास गये. वो उदास सी होकर बैठी हुई थी. हमारे पूछने पर उसने बताया कि भैया 15 दिनों के लिए आगरा जा रहे हैं. उनको बिजनेस मीटिंग के लिए जाना था. इसलिए भाभी उदास थी.

मगर हम दोनों खुश हो रहे थे क्योंकि भाभी की चुदाई का मौका अब हमें मिलने वाला था. रवि ने और मैंने उस रात भाभी के पास ही सोने का प्लान बनाया.

हमने एक हॉलीवुड की मूवी भी डाउनलोड कर ली. उसमें बहुत सारे सेक्सी सीन थे. हम उस मूवी को भाभी के कमरे में ही देखने वाले थे. हमने भाभी से भी इस बारे में बात कर ली थी. भाभी भी हमारे साथ ही वो मूवी देखने वाली थी.

हमने जल्दी से खाना खा लिया और भाभी के रूम में मूवी देखने के लिए पहुंच गये. जैसे ही मूवी शुरू हुई तो उसमें शुरू होते ही एक किसिंग सीन था.
किसिंग वाला सीन देख कर भाभी बोली- कैसी मूवी लेकर आये हो?
रवि बोला- भाभी, ये तो अब आम बात है.

Hindipornstory

फिर भाभी दूसरी ओर मुंह करके सोने लगी. उसके बाद उन्होंने मेरा फोन मांगा. उनको फेसबुक चलाना था. मैंने इस बात पर ध्यान नहीं दिया कि मेरे फोन में ही भाभी का नहाते हुए वीडियो भी रखा हुआ है. फोन देकर हम दोनों फिर से मूवी देखने लगे.

मूवी रात के 1 बजकर 40 मिनट पर खत्म हुई. फिर मैंने फोन उठा कर देखा. मैं चेक करने लगा कि भाभी ने क्या क्या देखा मेरे फोन में. मैंने पाया कि भाभी ने वो वीडियो भी देख लिया था.

ये देख कर मेरा दिमाग खराब हो गया. मैंने रवि के कान में वो बात कही तो वो कहने लगा कि तू टेंशन मत ले. भाभी को लंड चाहिए. अब हमें अपना खेल शुरू करना चाहिए.

फिर हमने देखा कि भाभी गहरी नींद में सो रही थी. हमने धीरे धीरे से भाभी की चूचियों को छेड़ना शुरू किया. उनकी तरफ से कोई प्रतिक्रिया नहीं हो रही थी. अब हमारी हिम्मत भी बढ़ने लगी.

मैंने भाभी की साड़ी को खोल दिया. फिर उनके पेटीकोट का नाड़ा भी खोला.

फिर जैसे ही मैं भाभी की चूत के पास उंगली लेकर गया तो भाभी ने एकदम से आंखें खोल दीं. उसने मेरा हाथ पकड़ लिया. वो बोली- ये सब क्या चल रहा है?
मगर अब तक मैं बेकाबू हो गया था. मैंने भाभी की पैंटी में हाथ डाल दिया और उसकी चूत को रगड़ने लगा.
भाभी ने एक दो बार तो मेरे हाथ को खींचने की कोशिश की लेकिन फिर वो कसमसाने लगी.

मैं अब तेजी के साथ भाभी की चूत को रगड़ने लगा. वो गर्म हो गयी और मेरा साथ देने लगी. फिर मैंने भाभी की पैंटी को पूरी ही निकाल दिया. उसकी चूत को चाटने लगा. अब भाभी को मजा आने लगा और वो सिसकारियां लेने लगी.

Hindipornstory

तेजी से मैं भाभी की चूत में जीभ से चोदने लगा. कुछ ही देर में भाभी की चूत ने पानी छोड़ दिया. फिर मैंने उनके ब्लाउज को खोल दिया. भाभी की चूची भी नंगी कर दी. मैंने भाभी की चूची दबाते हुए उनको पीना शुरू कर दिया. अब वो कोई विरोध नहीं कर रही थी और मजे से मेरे सिर को अपने सीने में दबा रही थी.

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

मैंने भी फिर अपने कपड़े निकाल दिये और नंगी भाभी की चूत पर लंड को लगा दिया. जैसे ही मैंने लंड को भाभी की चूत पर दबाया तो भाभी की चूत में मेरा लंड अंदर चला गया.
वो एकदम से सिसकार उठी- आह्ह … धीरे से.

फिर मैंने भाभी की चूत में हल्के हल्के धक्के लगाना शुरू कर दिया. अब मेरा लंड पूरा ही भाभी की चूत में उतर गया था. वो भी लंड को चूत में लेकर मजा लेने लगी. अब वो कमर उठा उठा कर चूत में लंड को ले रही थी.

मैं भी भाभी की चुदाई जोर जोर से करने लगा. रवि से भी रुका न गया और वो भी नंगा होकर हमारे पास आ गया. उसने मुझसे नीचे लेटने के लिए कहा.

अब मैं नीचे था और भाभी ऊपर थी. भाभी ने खुद ही अपनी चूत में लंड ले लिया और चुदने लगी. मगर रवि ने पीछे भाभी की गांड को उठा लिया.
भाभी बोली- मैंने कभी गांड नहीं मरवाई है. इसमें बहुत दर्द होता है. ऐसा मत करो प्लीज.

यह सुन कर रवि की आंखों में चमक आ गयी. उसने मुझे इशारा किया कि मैं भाभी के चूतड़ों को अच्छी तरह से थाम लूं.
मैंने वैसा ही किया. मैंने भाभी की गांड को थाम लिया. पीछे से रवि ने भाभी की गांड के छेद पर लंड लगा दिया और उसकी गांड में लंड को घुसाने लगा.

Hindipornstory

भाभी चीखने लगी लेकिन हमने उसके मुंह को बंद कर दिया. उसकी चूचियों को मैं दबाने और सहलाने लगा. भाभी फिर नॉर्मल हो गयी. अब भाभी की चूत में मेरा लंड था और भाभी की गांड में रवि का लंड था.

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

हम दोनों ही भाभी की चुदाई का मजा लेने लगे. तीस मिनट तक भाभी की चूत और गांड चोदने के दौरान वो 2 बार झड़ गयी. हम अभी भी भाभी के बदन के साथ खेल रहे थे.

फिर हम दोनों ने अपनी अपनी पोजीशन चेंज कर ली. अब रवि ने भाभी की चूत में लंड दे दिया और मैंने गांड चुदाई का मजा लेना शुरू कर दिया. कुछ देर तक भाभी की चूत और गांड में एक साथ लंड पेलने के बाद हम लोग भी झड़ गये.

भाभी की चूत और गांड को हम दोनों ने चोद चोद कर गोदाम बना दिया था. जब चुदाई खत्म हुई तो भाभी बुरी तरह से थक गयी थी.
वो बोली- इतने दिनों में तुम्हारे भैया ने ऐसी चुदाई कभी नहीं की. मेरी भी तमन्ना थी कि मेरी चूत और गांड में एक साथ लंड जाये. वो भी आज पूरी हो गयी है.

दोस्तो, दस दिन तक मैं वहां पर रहा. हम (मैं और रवि) भाभी को रोज ही चोदते थे. इन दस दिनों में हमने भाभी की चूत और गांड को जमकर चोदा. भाभी भी मस्त हो गयी. मेरी ख्वाहिश भी पूरी हो गयी थी और भाभी की तमन्ना भी.

Hindipornstory

आपको मेरी स्टोरी पसंद आई हो तो मुझे ईमेल करके बतायें. आप कहानी पर कमेंट करके भी अपनी प्रतिक्रिया दे सकते हैं. मुझे आप लोगों के जवाब का इंतजार रहेगा. मैंने अपनी ईमेल नीचे दी हुई है.. और नई सेक्स स्टोरी और video को देखने के लिये हमारा Telegram ग्रुप को join कर सकते है.
[email protected]

दो भाइयों ने की 1 भाभी की चुदाई Hindipornstory

Read in English

Do bhaiyon ne ki bhabhi ki chudai – Hindipornstory

Hindipornstory: My maternal uncle’s wife was very sexy. One day the maternal uncle’s younger son showed me the live sex of the sister-in-law. I also woke up to fuck her sister-in-law. How did I fulfill my wish with his brother-in-law?

Hello friends, how are you guys? My previous story
Papa quenched aunt’s pussy thirst
I got a lot of love from you guys, that’s why today I have brought another story for you like Hindipornstory.

Friends, this story is true. Just to make it a little fun, I have put spice in it from my side for Hindipornstory.

In those days we went to our house to celebrate Diwali. After celebrating the festival of Diwali well, we went to our maternal uncle’s house then Hindipornstory.

My elder uncle has three boys. Those boys are much older than us. Two of them have been married but one is still single. My maternal uncle’s eldest son Pratap (name changed) was married long ago for Hindipornstory.

His wife’s name is Aayushi. Here I am also writing after changing the name of my sister-in-law. My maternal uncle’s little boy is my age. I have a good friendship with a little boy. We spend a lot of time together like Hindipornstory.

I used to share all kinds of things with the little boy. We were very good friends among ourselves. There were talks about sex in both of us. We both knew everything about each other for Hindipornstory.

He was still studying He was staying with a room near my elder brother like Hindipornstory. That day when I reached Bhaiya’s house, I talked and said hello.

Hindipornstory
After getting the most, my eyes were stopping at the law repeatedly. I saw the sister-in-law during her marriage. Today she was looking very good.

The sister-in-law’s height was close to 5 feet 2 inches. Their size was around 34–30–32. Seeing them, I used to feel like fucking. But I could not do anything. Was just rubbing his eyes for Hindipornstory.

She was very cheerful and used to laugh at us a lot. Then I went to the younger brother. My friendship with him was good. I was quite open with him. His name was Ravi (changed).

I asked Ravi about her sister-in-law for Hindipornstory.
He also said what I did notice. He started saying that sister-in-law is absolutely cool. There is a number chuckle. He told that even after getting cuddled by his brother overnight, his stomach does not fill on Hindipornstory.

I asked – how do you know all this?
He said – see everything with your eyes at night.
As soon as nightfall happened, we went to sleep in our respective rooms then Hindipornstory.

After a while, the light in Bhaiya’s room went off. Ravi picked me up. The elder brother’s room was nearby. Whose window was also in the room of the younger brother but it was quite high for Hindipornstory.

Ravi placed a chair on the bed to reach that skylight. Putting his feet on the chair, he climbed on the cupboard. From there the skylight was nearby. He also asked me to come upstairs. I also climbed up.

Hindipornstory
After going upstairs, we started looking into Bhaiya’s room. There was a zero watt bulb burning inside. Much was visible even in the dark. I saw that my sister-in-law was sucking my brother’s cock like Hindipornstory.

Brother’s cock was close to seven inches. Thickness will also be 3 inches approx. My sister-in-law was taking my brother’s cock all over. She was sucking brother’s cock fast like Hindipornstory.

Sighs were coming from my brother’s mouth, ah… eee… ummh… ahh… hah… yah… uff… just… aha…. After two minutes, sister-in-law removed Bhaiya’s cock from her mouth.
Now brother started opening my sister-in-law’s sari. He also removed his petticoat. Now sister-in-law was only in blouse and panties for Hindipornstory.

Then brother also removed the blouse. Sister-in-law’s bra also started appearing. She was left only in bra and panties. Seeing them in this condition, my cock was also erected on Hindipornstory.

Now brother started spitting her sister’s pussy. Siskaris were coming out of her mouth too loudly. Then brother-in-law started sucking her pink lips. They were eating each other as they wrapped each other. Seeing this view, my cock had burst on Hindipornstory.

After that brother removed her panties and started fingering her pussy. After a while, he started licking her pussy. Bhabhi’s pussy had become wet all over. There was a buzzing sound which was reaching our ears as well for Hindipornstory.

Brother now took a finger out of her pussy and started licking her pussy. As soon as Bhaiya put tongue in her pussy, sister-in-law grabbed Bhaiya’s head and pressed it in her pussy for Hindipornstory.

With speed, my brother started licking her sister-in-law’s pussy. Siskaris started coming out of her mouth- Ahh ahhh… I e… Iss… she was enjoying her pussy licking. My cock started hurting. Then maybe her sister’s pussy water was missed.

Hindipornstory
Sister-in-law calmed down for a while. My brother’s cock was still standing like a pestle. She told her sister-in-law to suck cocks.

And sister-in-law once again started sucking Bhaiya’s cocks. She was sucking my brother’s cock in fun. She was licking it like a lollipop in her hand. It looked like she was a very big prostitute. Bhaiya too was enjoying licking cocks comfortably then Hindipornstory.

After some time, sister-in-law started caressing her pussy. Bhaiya also came to know that his chubby wife has become hot once again. He pulled the cocks from the law’s mouth for Hindipornstory.

He then licked them down and started rubbing cocks on her sister’s pussy. Sister-in-law started shoving her pussy. When the sister-in-law did not stop, she started to pull the brother towards her. But brother kept banging cocks on her pussy then Hindipornstory.

Sister-in-law said – Ahh… just do it… today you will lose your life, now also put it.
Brother said – No my queen, today I am thinking of making Bhosda of pussy like Hindipornstory.

Then brother in law in a jerk got into the pussy like Hindipornstory. A scream came out of her sister-in-law.
Brother put his hand on his mouth and said – what are you doing, everyone will wake up.
With the help of his hands, why did he say so loudly?

Brother for a while lay on her. Then brother-in-law shook the ass and started pushing the cocks in her sister’s pussy. Within a short time, sister-in-law picked up the ass and started taking cocks in her pussy. Fucking lasted like this for five minutes.

Then sister-in-law took the brother down on Hindipornstory. My brother was now down. Sister-in-law put cocks in her pussy and sat on it. Then she started jumping on brother’s cock. Bhaiya too started grabbing the ass of the sister-in-law. Both were enjoying the fuck.

Hindipornstory
After some time, sister-in-law got tired. Then Bhaiyya again came over her sister-in-law and started sucking cocks in her pussy. After five minutes, the two fell asleep together. Then we also got off the cupboard.

At night, I also muttered with the younger brother. The next day I told her that I too have a pussy fuck. Plan something to fuck her pussy quickly. I am not stopping Now without going to fuck her pussy, I am not going to leave here for Hindipornstory.

Then Ravi took me to the room on the terrace. After going there, he said – take a look and see.
When I looked down, my sister-in-law was taking a bath in the courtyard. I immediately took out the mobile and started making videos of it like Hindipornstory.

In the night time the sister-in-law’s youth did not look right, but in the daylight everything was clearly visible. Her fair looking white nipples and slim waist was amazing. She was looking very cool the Hindipornstory.

After some time, she went to take a shower. Then we too left from there. I had saved the video in my phone about Hindipornstory.
After that we went to sister-in-law. She was sitting sadly. On our asking, he told that Bhaiya is going to Agra for 15 days. He had to go for a business meeting. That’s why sister-in-law was sad.

But both of us were happy because now we were going to get the opportunity to fuck her. Ravi and I made a sleep plan that night with her sister-in-law.

We also downloaded a Hollywood movie. There were lots of sexy scenes in it. We were going to watch that movie in Bhabhi’s room. We had also talked to sister-in-law about this. Bhabhi was also going to watch that movie with us.

We quickly ate the food and reached to watch the movie in Bhabhi’s room. As soon as the movie started, there was a kissing scene in it.
After watching the kissing scene, sister-in-law said – what kind of movie have you brought?
Ravi said – Sister-in-law, this is common now.

Hindipornstory
Then sister-in-law started sleeping on the other side. He then asked for my phone. They had to run Facebook. I did not pay attention to the fact that there is a video of my sister taking a bath in my phone. We both started watching the movie again by giving a call.

The movie ended at 1.40 pm. Then I picked up the phone and looked. I started checking what the sister-in-law saw in my phone. I found that the sister-in-law had also seen that video.

Seeing this my mind got upset. When I said that in Ravi’s ear, he started saying that you don’t take tension. Sister-in-law wants cocks. Now we should start our game.

Then we saw that the sister-in-law was fast asleep. We slowly started teasing sister-in-law. There was no response from their side. Now our courage also increased.

I opened the sister-in-law’s sari. Then he also opened his petticoat pulse.

Then as soon as I took a finger near her sister’s pussy, her sister opened her eyes. He held my hand. She said – what is going on?
But I had become uncontrollable by now. I put my hand in her sister’s panties and started rubbing her pussy.
The sister-in-law tried to pull my hand once or twice but then she started swearing.

I started rubbing her pussy’s pussy with speed. She got hot and started supporting me. Then I completely removed the sister-in-law’s panties. Started licking her pussy. Now the sister-in-law started having fun and she started taking siskaris.

Hindipornstory
Rapidly I began to fuck with a tongue in her pussy. Bhabhi’s pussy left the water in a while. Then I opened her blouse. Bibi of sister-in-law was also naked. I started drinking them while pressing sister’s nipple. Now she was not protesting and was pressing my head in her chest with fun.

use
Then I also removed my clothes and put cocks on the naked sister-in-law’s pussy. As soon as I pressed the cocks on the pussy, then my cock went inside the law.
She woke up immediately – ah… slowly.

Then I started lightly stroking my sister-in-law’s pussy. Now my whole cock had landed in her sister’s pussy. She also started having fun with cocks in her pussy. Now she was lifting her waist and taking cocks in her pussy.

I also started to fuck her sister very hard. Ravi also did not stop and he too came to us naked. He asked me to lie down.

Now I was down and sister-in-law was up. Bhabhi herself took cocks in her pussy and started fucking. But Ravi lifted the ass of her sister-in-law.
Sister-in-law said- I have never killed an ass. It hurts a lot. Please do not do this.

Ravi’s eyes glowed after hearing this. He gestured to me that I should hold the law’s buddies well.
I did the same. I grabbed sister-in-law’s ass. From behind, Ravi put cocks on her ass hole and started inserting cocks into her ass.

Hindipornstory
Sister-in-law started screaming but we closed her mouth. I started pressing and caressing her pussy. Sister-in-law became normal again. Now my pussy was in the pussy of the law and Ravi’s cock was in the sister-in-law’s ass.

group-chudai-stories-bhabhi-xxx-story-kamvasna-story
We both started enjoying the fuck of sister-in-law. For thirty minutes, during sister-in-law’s pussy and ass fucking, she fell 2 times. We were still playing with sister-in-law’s body.

Then both of us changed our positions. Now Ravi gave cocks to her sister-in-law and I started enjoying ass fucking. After having cocks together for some time in her pussy and ass, we also fell.

Bhabhi’s pussy and ass were mixed by both of us by Chod Chod. When the fuck was over, the sister-in-law was tired.
She said – Your brother never made such a fuck in all these days. I also wish that my pussy and ass go to cocks together. That too is complete today.

Friends, I stayed there for ten days. We (me and Ravi) used to fuck Bhabhi everyday. In these ten days, we fuck her sister’s pussy and ass fiercely. Sister-in-law is also cool. My wish was also fulfilled and sister’s wish too.

Hindipornstory
If you liked my story, please email me and tell me. You can also give your feedback by commenting on the story. I will be waiting for your reply. I have given my email below .. And to see the new sex story and video, we can join our Telegram group.
[email protected]

Read more chudai Story –

Mastram antarvasna भाभी ने करवाई 1 पड़ोसी से चुदाई Free Sex

Kamuk stories 1 पड़ोसन भाभी को उन्के घर में जाके चोदाSex fun

xxx desi kahani सगी भाभी के मम्मों की चुसाई bhabhisexstory

Leave a Comment