Follow my blog with BloglovinIndian aunty ki chudai 1 आंटी की प्यासी चूत में दिया लंड Fun

Indian aunty ki chudai 1 आंटी की प्यासी चूत में दिया लंड Fun

आंटी की प्यासी चूत में दिया लंड Indian aunty ki chudai

Indian aunty ki chudai: मेरे पड़ोस की युवा आंटी से उसका पति झगड़ता था. आंटी का सेक्सी जिस्म देख मैंने फायदा उठाने की सोची. आंटी को गर्म करके मैंने उसकी चूत को लंड का मजा कैसे दिया?

MastHindiStory के प्रिय पाठकों को मेरा नमस्कार!

दोस्तो, मैं MastHindiStory का एक नियमित पाठक हूं. इस साइट पर मैं अनेकों कहानियां पढ़ चुका हूं, इसलिए जब मनोरंजक हिन्दी सेक्स कहानी की बात आती है तो सबसे पहले MastHindiStory का नाम ही ज़हन में आता है.

कई बार मैंने अपनी खुद की कहानी भी आप लोगों के सामने रखने के बारे में सोचा लेकिन पर्याप्त समय नहीं मिल पा रहा था. आखिरकार मैं अपनी कहानी लिखने में सफल हुआ और उसी कहानी को आप सबके सामने पेश कर रहा हूं.

MastHindiStory साइट पर चूंकि यह मेरी पहली कहानी है इसलिए मुझसे यदि कोई गलती हो जाये तो मैं आप लोगों से पहले ही क्षमा चाहता हूं और निवेदन करता हूं कि उस पर ध्यान न दें. दोस्तो, यह कहानी मेरे जीवन में घटी एक सत्य घटना पर आधारित है. उम्मीद है मेरी यह आपबीती आप लोगों को पसंद आयेगी.

कहानी को शुरू करने से पहले मैं आपको अपना सामान्य परिचय देना चाहूंगा. मेरा नाम मनीष है और मैं हरियाणा के महेन्द्रगढ़ जिले का निवासी हूं. यह घटना आज से साल भर पुरानी है. उस वक्त मैं 20 साल का था और घर पर ही रहता था.

मेरी पढ़ाई पूरी हो चुकी थी और मैं घर पर ही रहता था. मेरा ज्यादातर समय सोशल नेटवर्किंग साइट पर ही बीतता था.

Indian aunty ki chudai

मेरे पड़ोस में एक शादीशुदा महिला रहती थी जिसका नाम मोनिका (बदला हुआ) था. उस लेडी की उम्र लगभग 27-28 के पास थी. वैसे उम्र में वो मुझसे 7-8 साल बड़ी थी इसलिए मैं उसको आंटी ही कहना चाहूंगा. वो देखने में बहुत सुंदर थी.

इस घटना से पहले मेरा ध्यान कभी उस आंटी पर नहीं गया था. जब पहली बार मेरा ध्यान किसी घटना ने खींचा तो वो पति-पत्नी के बीच का झगड़ा था. मोनिका का पति शराब पीता था और उस दिन उसके पति के साथ उसकी जबरदस्त लड़ाई हुई थी.

उस झगड़े वाली घटना की खबर पूरे पड़ोस में आग की तरह फैल गयी थी. तब पहली बार मैंने उन पर ध्यान देना शुरू किया. फिर अगली शाम को मेरा दोस्त मेरे घर आ गया. उसने भी बताया कि उसका पति रोज शराब पीता है और उसके साथ झगड़ा करता है. शादी के बाद से उन दोनों में लड़ाई हो रही थी.

मेरे दोस्त ने बताया कि वो इतनी ज्यादा शराब पीता है कि उसको कुछ होश ही नहीं रहता. मेरे दोस्त को मोनिका के बारे में काफी कुछ पता था. उसी ने मुझे बताया कि उसका पति उसके साथ सेक्स भी नहीं करता है.

जब मुझे ये बात पता चली तो मेरा ध्यान भी आंटी के बदन पर जाने लगा. इससे पहले मैंने कभी उसको वासना की नजर से नहीं देखा था. मगर दोस्त के यह बताने पर कि उसकी चुदाई नहीं हो रही है तो तब से मेरे मन में भी उसके साथ सेक्स करने के ख्याल आने लगे.

मैंने अपने दोस्त से कहा कि मोनिका का नम्बर हो तो पता करो.
दोस्त बोला- मैं उसकी एक सहेली को जानता हूं, उससे नम्बर लेकर तुम्हें दे दूंगा.

Indian aunty ki chudai

अगले दिन मेरा दोस्त मोनिका का नम्बर लेकर आ गया. मैंने उसको थैंक्स बोला. उसके जाने के बाद मैंने उसका नम्बर सेव कर लिया. मैंने पाया कि वो व्हाट्स एप पर भी एक्टिव थी. उसने अपनी फोटो भी लगाई हुई थी.

फोटो में उसने एक सफेद रंग का सूट और लाल रंग की पजामी पहनी हुई थी. उसकी गांड बहुत ही सेक्सी शेप में दिख रही थी. उसकी मोटी मोटी जांघों में पजामी ऐसे कसी हुई थी जैसे ये सिर्फ उसी के लिए बनाई गई हो.

मैंने उसको मैसेज करने की सोची. मगर थोड़ा डर भी लग रहा था कि कहीं ये किसी से शिकायत न कर दे. मैंने रात को 8 बजे के करीब उसको हाय लिख कर एक मैसेज किया.

उसने मैसेज देखा लेकिन कोई जवाब नहीं दिया. मैंने एक घंटा इंतजार किया लेकिन उसका रिप्लाई नहीं आया.
उसके बाद मैंने फिर से ट्राई करने की सोची. अगली बार मैंने उसको अपना नाम और पता भी लिख कर भेजा. मैंने मैसेज में लिखा कि मैं उसका पड़ोसी मनीष हूं.

जब उसने मेरा नाम पढ़ा तो उसने मैसेज किया. मैसेज में उसने हाय लिखा और पूछने लगी कि उसका नम्बर कहां से मिला. मैंने उससे झूठ ही बहाना बना दिया कि उनके घर का एक लैटर गलती से हमारे घर पर आ गया था. उसमें आपका नाम और नम्बर लिखा हुआ था.

मेरी इस बात पर उसने यकीन भी कर लिया. उसके बाद हम दोनों में बातें होने लगीं. पहले तो नॉर्मल बातें हुई और फिर मैंने उससे उसके पति के साथ संबंधों के बारे में पूछा.

मैंने उस झगड़े की बात छेड़ी और उसको सांत्वना देने की कोशिश की. उसने मुझे थैंक्स बोला. उसको मुझसे बातें करना अच्छा लग रहा था. इसलिए वो जल्दी ही रिप्लाई कर रही थी.

फिर मैंने उससे कहा- कभी आप हमारे घर पर आयें तो मुझसे मिल कर जायें. मुझे आपसे कुछ जरूरी बात करनी है.
वो बोली- ठीक है, मैं अभी आ जाती हूं.
उसका ये मैसेज देख कर मेरी गांड फट गयी.

Indian aunty ki chudai

मैंने कहा- नहीं- नहीं … अभी तो रहने दीजिये. कल-परसो आ जाइयेगा.
वो बोली- अब क्या दिक्कत है?
मैंने कहा- अभी तो मैं कहीं बाहर हूं. मैं अभी घर पर नहीं मिलूंगा.
बड़ी मुश्किल से मैंने उसको समझा कर मना किया.
वो मान गयी.

रात को मैंने उसकी फोटो देख कर लंड भी हिला लिया. लंड का पानी निकाल कर थोड़ा चैन मिला और फिर मैं सो गया. सुबह उठा और फ्रेश होकर नाश्ता किया. उसके बाद मैंने कुछ देर टीवी देखा और फिर नहाने चला गया.

मैं नहा कर तैयार हो ही रहा था कि तभी मोनिका घर आ गयी. सामने मां थी और उसने सीधा मां से बात करनी शुरू कर दी.
मोनिका बोली- कल रात को मनीष का फोन आया था. वो कुछ बात करना चाह रहा था. इसलिए मैं उससे बात करने के लिए आई हूं.

मेरी गांड फटने को हो गयी. सोचा कि ये तो मार खिलवायेगी. मां के सामने पोल-पट्टी खुलने वाली थी. मां ने मेरी ओर देख कर कहा- मनीष, तुमने मोनिका आंटी के पास फोन किया था?
मैंने कहा- हां, वो गलती से लग गया था, मैं तो अपने एक दोस्त को फोन लगा रहा था. फिर जब उस नम्बर पर बात की तो पता चला कि ये मोनिका आंटी का नम्बर है. मेरे दोस्त और इनका नम्बर काफी मिलता जुलता सा है.

Indian aunty ki chudai

किसी तरह बहाना बना कर मैंने झूठ का सहारा लेकर बात को संभालने की कोशिश की. फिर मोनिका और मेरी मां बैठ कर बातें करने लगीं. कुछ देर बातें करने के बाद वो हमारे घर से चली गयी.

उस दिन तो मरवा ही दिया होता उस आंटी ने मुझे. अगले दिन मैं बाहर मार्केट में जा रहा था कि मोनिका मुझे अपने घर के बाहर खड़ी दिख गयी.
मैंने कहा- आंटी आपको मेरी मां के सामने बात करने की क्या जरूरत थी?

वो बोली- क्यों, मैंने क्या गलत किया?
मैंने कहा- मुझे आपसे अकेले में बात करनी थी, घरवालों के सामने नहीं.
वो बोली- ऐसी क्या बात थी जो घरवालों के सामने नहीं कर सकते थे?

मैंने कहा- थोड़ा साइड में चलिये, फिर बताता हूं. मैं उसको उसके घर के अंदर की ओर ले गया. मेरा लंड टाइट होने लगा था. उसकी बूब्स की शेप देख कर मेरा मन कर रहा था कि यहीं पर इसको नंगी कर लूं.

जब उसने देखा कि मैं उसकी चूचियों को घूर रहा हूं तो हल्के से मुस्कराने लगी. शायद उसको पता लग गया था कि मैं उससे किस बारे में बता करना चाह रहा हूं.

एक तरफ जाकर वो पूछने लगी- बताओ, क्या बात थी?
मैंने कहा- मुझे आपके लिए बहुत सॉरी फील हो रहा है. उस दिन के झगड़े वाली बात काफी बुरी लगी मुझे.
वो बोली- हां, दुखी तो मैं भी हूं लेकिन मुझे आदत हो गयी है.

Indian aunty ki chudai

वो बोली- बस यही बात करनी थी तुम्हें?
मैंने कहा- नहीं, बात तो और भी करनी है.
उसने कहा- तो कहो?
मैंने कहा- आपको बुरा तो नहीं लगेगा?

मोनिका ने कहा- नहीं, कहो तो, क्या कहना चाहते हो?
मैंने कहा- मैं आपकी कुछ हेल्प करूं?
उसने पूछा- कैसी हेल्प?
मैंने कहा- यदि आप अपने पति के साथ खुशी नहीं हैं तो … मैं … कुछ मदद करूं?

वह मेरे इशारा को समझ गयी थी लेकिन पता नहीं एकदम से उसने गुस्से में बोला- तुम्हारा दिमाग ठिकाने पर तो है, जानते हो क्या कह रहे हो?
मैंने कहा- हां आंटी, मुझे आपके लिये सच में बहुत बुरा लग रहा है.

ये कहते हुए मैंने उसके हाथ को पकड़ लिया और सहानुभूति सी दिखाते हुए उसके हाथ को अपनी लोअर के करीब कर लिया. उसके कोमल से हाथ को छूते ही मेरा लंड कुछ ही सेकेण्ड्स में तन गया.

उसका हाथ मेरे लंड को छू गया तो उसने नीचे देखा. मेरा लंड खड़ा हो चुका था.
उसको भी मेरा खड़ा लंड देख कर लालच सा आ गया और वो बोली- लेकिन किसी को पता चल गया तो?

मैंने उसके हाथ को अपने लंड पर दबा दिया और उसके होंठों को किस कर दिया.
वो एकदम से पीछे हो गयी मगर कुछ सोच कर फिर वो मेरे पास आई और मेरे लंड पर हाथ रख कर मेरे होंठों को किस करने लगी.

Indian aunty ki chudai - desi xxx kahani - chudi ki khani
Indian aunty ki chudai

हम दोनों घर के बरामदे में खुले में चूमा-चाटी कर रहे थे. जब मुझे इस बात का अहसास हुआ तो मैंने कहा- यहां सेफ नहीं है आंटी. हमें कहीं और चलना होगा.

Indian aunty ki chudai

उसके बाद मैं उसको लेकर ओयो रूम्स में गया. कमरे में जाते ही हम दोनों पागलों की तरह एक दूसरे को किस करने लगे. मैंने उसकी गांड पर दोनों हाथ रख दिये और सामने से उसकी चूत वाले हिस्से पर लंड को सटा कर उसके होंठों को जोर जोर से चूसने लगा. वो भी मेरा पूरा साथ दे रही थी.

किस करते ही मेरे हाथ उसके सूट को ऊपर उठाने लगे. मैंने कमीज को ऊपर किया और उसकी ब्रा के ऊपर से उसकी चूचियों में मुंह दे दिया. फिर मैंने उसके कमीज को पूरा ही निकाल दिया. मैंने उसकी गर्दन को चूमा और उसकी सफेद ब्रा के ऊपर से ही उसकी मस्त मोटी चूचियों को भींचने लगा.

फिर मैंने उसकी ब्रा को खोल दिया और उसके बूब्स नंगे हो गये. मैंने तुरंत उसकी चूची पर होंठों को रखा और उसके दूधों को पीने लगा. उसके बूब्स को चूसने के बाद मैंने फिर से उसके होंठों को चूसना शुरू कर दिया.

इस वक्त मेरे हाथ उसकी चूचियों के निप्पलों को जोर जोर से मसल रहे थे. मोनिका का हाथ मेरी लोअर पर जाकर मेरे लंड को मसल रहा था. मैं भी उसकी चूत में लंड देने के लिए पागल सा हो गया था.

उसने मेरे कपड़े खोलने शुरू कर दिये और अगली एक मिनट में मैं उसके सामने पूरा नंगा हो गया था. वो मेरे लंड को घूरने लगी.
मैंने पूछा- कैसा लगा?
वो बोली- आह्ह.. काफी दमदार लग रहा है तुम्हारा औजार तो, मेरे पति का लंड तो इसके सामने बहुत छोटा है.

Indian aunty ki chudai

मोनिका ने मेरे 7 इंची लंड को अपने हाथ में पकड़ा और उसकी गर्मी को महसूस करते हुए उसको प्यार से सहलाने लगी. मैंने उसकी सलवार को खोला और उसको बेड पर पटक लिया.

उसने नीचे से पैंटी लाल रंग की पहनी हुई थी जो उसकी गोरी गोरी जांघों पर कसी हुई सच में कहर बरपा रही थी. मैंने उसकी चूत के ऊपर से पैंटी को खींच कर नीचे कर दिया. उसकी चूत काफी टाइट लग रही थी.

मैंने उसकी चूत को सूंघा और उसको किस किया. वो सिसकारियां लेने लगी. मैं कई मिनट तक उसकी चूत के साथ खेलता रहा. फिर मैंने उसकी चूत में उंगली डाल दी और आराम से अंदर बाहर करने लगा.

Indian aunty ki chudai

वो बहुत ज्यादा गर्म हो गयी. उसने मुझे नीचे लिटाया और खुद ऊपर आकर मेरे लंड को मसलने लगी.
मैंने कहा- मुंह में ही ले लो.
उसने मना कर दिया. वो बोली- मुझे ये गंदा लगता है.
मैंने कहा- एक बार ट्राई तो करो. मजा आयेगा चूसने में.

बहुत कहने पर उसने मेरे लंड को मुंह में लिया और मैं तो जैसे जन्नत की सैर पर निकल गया.
उसके मुंह में लंड देकर चुसवाने में बहुत गजब का मजा आ रहा था. कुछ ही देर में मैं इतना उत्तेजित हो गया कि और ज्यादा नहीं रुक सकता था. मैंने उसको फिर से नीचे पटका और उसकी चूत पर लंड को लगा दिया.

आंटी की चूत काफी टाइट थी. लंड अंदर नहीं जा रहा था. मुझे भी काफी परेशानी हो रही थी. फिर मैंने उसकी चूत पर दोबारा से लंड को कस कर सेट किया और एक जोरदार धक्का दिया. मेरे लंड का सुपारा उसकी चूत में घुस गया.

Indian aunty ki chudai

Indian aunty ki chudai

लंड उसकी चूत में अंदर घुसते ही उसकी चीख निकल गयी.
वो कराहते हुए बोली- उफ्फ … आराम से कर गधे, मैंने कई महीनों से सेक्स नहीं किया है.

उसके कहने पर मैं वहीं पर रुक गया और उसको किस करने लगा. थोड़ी देर के बाद वो खुद ही अपनी कमर को हिलाने लगी. मैंने फिर से अपने लंड को हल्के हल्के धक्के देते हुए अंदर धकेला और धीरे धीरे पूरा लंड उसकी चूत में फंसा दिया.

फिर मैंने उसकी चूत को आहिस्ता से चोदना शुरू कर दिया. दोस्तो, उस आंटी की टाइट चूत को चोदते हुए बहुत ही ज्यादा मजा आ रहा था. वो भी मेरे लंड से चुद कर मजा लेने लगी थी. Indian aunty ki chudai

अब मैं तेज स्पीड में उसकी चूत को पेलने लगा. उसकी गर्म गर्म चूत में अपना लौड़ा देकर चोदने में बहुत मजा आ रहा था. उसकी चूत की गर्मी मुझे अपने लंड पर अलग से ही महसूस हो रही थी.

आंटी की चूत चुदाई करते हुए मैं ज्यादा देर टिक भी नहीं पाया. बीस मिनट के लगभग तक मैंने उसकी चूत को मसल कर रख दिया और फिर मेरे लंड ने भी अपना लावा उसकी चूत में उगल दिया.

अपना सारा माल मैंने उसकी चूत में भर दिया. तब तक वो भी दो बार झड़ चुकी थी. कुछ देर हम दोनों लेटे रहे. उसके बाद फिर से उसने मेरे लंड को चूसना शुरू कर दिया.

मेरे लंड को चूस चूस कर उसने फिर से खड़ा कर दिया. अब मैंने उसको डॉगी स्टाइल में आने के लिए कहा. वो कुतिया की तरह मेरे सामने चूत दिखाते हुए झुक गयी. मैंने पीछे से उसकी चूत में लंड को पेल दिया और फिर से चुदाई शुरू हो गयी.

Indian aunty ki chudai

अबकी बार लंड आराम से अंदर बाहर हो रहा था. उसकी चूत काफी चिकनी हो गयी थी. तेजी से मैंने उसकी चूत को चोदना चालू किया और फिर अगले 20-25 मिनट तक चोदा. एक बार फिर से मेरे लंड ने उसकी चूत में ही अपना माल उगला और मैं फिर से उसके ऊपर ढेर हो गया.

मोनिका की चूत की हालत खराब हो गयी थी. मगर मेरे लंड से चूत चुदवा कर उसने इंजॉय भी खूब किया. उसके बाद तो जब भी मुझे मौका मिला मैंने उसकी चूत को जमकर पेला.

फिर उसने अपनी सहेलियों से भी मेरी बात करवाई. उसी की बदौलत मैंने एक आंटी और एक जवान लड़की की चूत भी चोदी. इसके अलावा एक सेक्सी भाभी की चुदाई भी कर डाली .

अब मैं उस सेक्सी भाभी और उसकी एक सहेली को अक्सर चोदता रहता हूं. वो भाभी भी मुझे अक्सर बुलाती रहती है. भाभी की चुदाई भी कहानी मैं आपको फिर कभी बताऊंगा. साथ ही आंटी की सहेली की चुदाई के बारे में भी एक सेक्स कहानी अलग से लिखूंगा.

तब तक आप मुझे अपने सुझाव भेजें. मुझे आपके बहुमूल्य सुझावों का इंतजार रहेगा. कृपया ई-मेल के माध्यम से अपने विचार मुझ तक भेजें. मैं आप लोगों के मैसेजेज का वेट करूंगा. इस कहानी पर कमेंट भी नीचे दिये गये कमेंट बॉक्स में छोड़ सकते हैं.
मेरी ईमेल आईडी है [email protected]

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा. इसके अलावा आप कहानी पर नीचे कमेंट करके भी अपनी राय दे सकते हैं.

Indian aunty ki chudai.

Read in English

Aunty ki pyasi chut – Indian aunty ki chudai

Indian aunty ki chudai: Her husband used to quarrel with the young aunt of my neighborhood. I thought of taking advantage of aunt’s sexy body. After heating the aunt, how did I enjoy her pussy?

Hello, dear readers of MastHindiStory!

Friends, I am a regular reader of MastHindiStory. I have read many stories on this site, so when it comes to entertaining Hindi sex story, MastHindiStory’s name first comes in the mind then Indian aunty ki chudai.

Many times I even thought about putting my own story in front of you but was not getting enough time. Eventually, I succeeded in writing my story and I am presenting the same story to you.

Since this is my first story on MastHindiStory site, if I make any mistake, I apologize to you guys in advance and request that I do not pay attention to it. Friends, this story is based on a true incident that happened in my life. I hope you guys will like this story on Indian aunty ki chudai.
Before starting the story, I would like to give you my general introduction. My name is Manish and I am a resident of Mahendergarh district of Haryana. This incident is one year old from today. At that time I was 20 years old and lived at home.

My studies were completed and I used to stay at home. Most of my time was spent on social networking sites.

Indian aunty ki chudai
There lived a married woman in my neighborhood named Monica (changed). The lady was around 27–28 years of age. By the way, she was 7-8 years older than me, so I would like to call her an aunt. She was very beautiful to look at.

Before this incident, my attention was never on that aunt. When an incident first caught my attention, it was a fight between husband and wife. Monica’s husband used to drink alcohol and she had a fierce fight with her husband that day on Indian aunty ki chudai.

The news of that quarrel incident had spread like fire in the entire neighborhood. Then for the first time I started paying attention to them. Then the next evening my friend came to my house. She also told that her husband drinks alcohol daily and quarrels with her. After marriage, both of them were fighting then Indian aunty ki chudai.

My friend told that he drinks so much alcohol that he has no awareness. My friend knew a lot about Monica. He told me that her husband does not even have sex with her Indian aunty ki chudai.

When I came to know about this, my attention also started going to the body of the aunt. I had never seen him before in the eyes of lust. But after telling the friend that he is not getting fuck, then from then on my mind started thinking about having sex with him but Indian aunty ki chudai.

I told my friend to find out if Monika’s number is there.
Friend said- I know one of his friends, I will take the number from him and give it to you.

Indian aunty ki chudai
The next day my friend brought the number of Monica. I told him thanks. After he left, I saved his number. I found that she was also active on WhatsApp. He also had his photo attached.

In the photo, she was wearing a white suit and red pajamis. Her ass was seen in a very sexy shape. Pajamis in his thick thighs were tightened as if it was made just for that, Indian aunty ki chudai.

I thought of messaging him. But there was also some fear that he should not complain to anyone. I messaged him by writing hi to him around 8 pm.

He saw the message but did not reply. I waited for an hour but did not get a reply.
After that I thought of trying again. Next time I sent him his name and address too. I wrote in the message that I am his neighbor Manish and Indian aunty ki chudai.

When he read my name, he messaged. In the message he wrote hi and started asking where he got his number. I made a lie with him that a letter from his house had come to our house by mistake. Your name and number were written in it then Indian aunty ki chudai.

He also believed in my point. After that we started talking. First the normal things happened and then I asked her about her relationship with her husband on Indian aunty ki chudai.

I raised the issue of that quarrel and tried to console him. He thanked me. He liked to talk to me. So she was responding soon.

Then I told him- If you ever come to our house, visit me. I need to talk to you about something important for Indian aunty ki chudai.
She said- Okay, I come now.
Seeing his message, my ass was torn.

Indian aunty ki chudai
I said – no – no… just let it be. Come tomorrow-day-tomorrow.
She said – what is the problem now?
I said – I am out now. I will not meet at home right now.
I refused to explain it with great difficulty.
She agreed for Indian aunty ki chudai.

On seeing the photo of the night, I also moved cocks. After getting the water out of the cocks I got some rest and then I slept. Woke up in the morning and had fresh breakfast. After that I watched TV for a while and then went to take a bath and Indian aunty ki chudai.

I was getting ready to take a bath, then Monika came home. There was a mother in front and she started talking directly to her mother and Indian aunty ki chudai.
Monica said- Manish got a call last night. He wanted to talk something. So I have come to talk to him.

My ass was torn. Thought it would be a killing. The pole-band was about to open in front of the mother. Mother looked at me and said- Manish, did you call Monika aunty? Indian aunty ki chudai.
I said- Yes, it was mistaken, I was calling a friend. Then when I talked about that number, it was found that it is the number of Monica aunty. My friend and his number are very similar.

Indian aunty ki chudai
Somehow I tried to handle the matter by resorting to lies. Then Monica and my mother sat talking. After talking for a while, she left our house.

That aunt would have got me killed that day. The next day I was going to the market outside that Monica was seen standing outside my house then Indian aunty ki chudai.
I said, aunt, what did you need to talk to my mother?

She said – why, what have I done wrong? with Indian aunty ki chudai.
I said – I had to talk to you in private, not in front of the family.
She said – what was there that could not do in front of family members?

I said – go a little on the side, then tell me. I took him inside his house. My cock was getting tight. Seeing the shape of her boobs, I was thinking that I should take it naked here.

When she saw that I was staring at her pussy, she started smiling lightly. Perhaps he had found out what I was trying to tell him for Indian aunty ki chudai.

She started asking aside – tell me, what was the matter?
I said – I am feeling very sorry for you. I felt very bad about that day’s quarrel.
She said- Yes, I am also sad but I am used to it.

Indian aunty ki chudai
She said – did you want to talk just this?
I said – no, we have to talk more.
He said – then say?
I said – do you mind?

Monica said- No, so what do you want to say?
I said – do I help you? Indian aunty ki chudai.
He asked – how help?
I said – if you are not happy with your husband… then… I can help you?

She understood my gesture but did not know immediately she said angrily – your mind is on the spot, you know what you are saying?
I said yes aunt, I feel really bad for you for Indian aunty ki chudai.

Saying this, I grabbed her hand and, showing sympathy, moved her hand closer to my lower. As soon as I touched her soft hand, my cock got tanned in a few seconds.

When his hand touched my cock, he looked down. My cock was erect.
Seeing my erect cocks, he too got greedy and he said – but if anyone knows?

I pressed her hand on my cock and kissed her lips on Indian aunty ki chudai.
She was completely behind, but after thinking about it, she came to me and put her hand on my cock and kissed my lips.

Indian aunty ki chudai
We were kissing in the open in the verandah of the house. When I realized this thing, I said – Aunt is not safe here. We have to go somewhere else.

Indian aunty ki chudai
After that I took him to the Oyo Rooms. As soon as we went to the room, we both started kissing each other like crazy. I put both my hands on her ass and started sucking her lips vigorously by licking her cocks on the front of her pussy. She too was giving me full support.

As soon as I kissed, my hands started raising her suit. I put the shirt up and put her mouth on top of her bra. Then I removed his shirt completely. I kissed her neck and started rubbing her thick fat boobs over her white bra and enjoy Indian aunty ki chudai.

Then I unbuttoned her bra and her boobs were naked. I immediately put lips on her nipple and started drinking her milk. After sucking her boobs, I started sucking her lips again miss the Indian aunty ki chudai.

At this time my hands were rubbing her nipples with hard nipples. Monica’s hand was going to my lower and rubbing my cock. I too was a bit crazy to give cocks in her pussy.

He started opening my clothes and in the next one minute I was completely naked in front of him. She started staring at my cock on the Indian aunty ki chudai.
I asked – how was it?
That quote- Ahhh .. Your tool looks very powerful, my husband’s cock is very small in front of it.

Indian aunty ki chudai
Monica held my 7 inch cock in her hand and felt her warmth and caressed it with love. I opened his salwar and slammed it on the bed.

She was wearing red panties from the bottom, which was hurting havoc on her fair white thighs. I pulled the panty from the top of her pussy and lowered it down. Her pussy looked very tight for Indian aunty ki chudai.

I sniffed her pussy and kissed her. She started taking hers. I kept playing with her pussy for several minutes. Then I put a finger in her pussy and started to relax inside out.

She became very hot. He licked me down and came up on his own and started rubbing my cock.
I said – take it in the mouth.
He denied. She said- I find it dirty.
I said – Try once. Will enjoy sucking.

After saying a lot, he took my cock in his mouth and I went out on a walk to Jannat.
It was a great pleasure to kiss him by giving cocks in his mouth. In a while, I got so excited that I could not stay longer. I slammed her down again and put cocks on her pussy.

Aunty’s pussy was very tight. Lund was not going inside. I was also having a lot of trouble. Then I set the cocks tightly on her pussy again and gave a vigorous push. The lump of my cock penetrated her pussy.

Indian aunty ki chudai
Her scream came out as soon as the cocks entered her pussy.
He groaned – Uff… Easy ass, I have not had sex for several months.

On her saying, I stopped there and started kissing her. After a while, she herself started moving her waist. I again pushed my cock lightly and pushed it inside and slowly stuck the whole cock in her pussy.

Then I started fucking her pussy softly. Friends, it was very much fun while fucking that aunt’s tight pussy. She too started enjoying herself with my cock. Indian aunty ki chudai
Now I started to fuck her pussy at high speed. I was enjoying Chodane by giving my Aloda to her hot hot pussy. I was feeling the heat of her pussy separately on my cock.

I could not even last long while fucking aunty’s pussy. For about twenty minutes, I kept mashing her pussy and then my cock also spewed my lava into her pussy.

I filled all my goods in her pussy. By that time, she had also fallen twice. We both lay down for a while. After that, he started sucking my cock again.

After sucking my cock he made me stand again. Now I asked her to come in Doggy style. She bent down while showing me pussy like a bitch. I poked the cocks in her pussy from behind and started fucking again.

Indian aunty ki chudai
This time the cocks were getting inside and outside comfortably. Her pussy had become very smooth. Fast I started fucking her pussy and then fucking for the next 20-25 minutes. Once again, my cock spilled my goods in her pussy and I was again piled on top of it.

Monica’s pussy condition had worsened. But by doing Chudwad with my cock, he also enjoyed a lot. After that, whenever I got a chance, I cradled her pussy fiercely.

Then he also made me talk to his friends. Because of that I also fuck an aunt and a young girl’s pussy. Apart from this, I also made a sexy sister-in-law fuck.

Now I often fuck that sexy sister-in-law and one of her friends. She also keeps calling me frequently. I will tell you the story of sister-in-law too. Also, I will write a sex story separately about the fuck of aunt’s friend.

Till then you send me your suggestions. I look forward to your valuable suggestions. Please send your thoughts to me via email. I will wait for your messages. Comments on this story can also be left in the comment box below.
My email id is [email protected]

Read More Hot Sex Strory – Indian aunty ki chudai

सेक्सी मुवी दिखाकर पड़ोसन आंटी का भोसड़ा मारा | sex with auntie – sexi aunties

कामवाली आंटी की मोटी गांड की चुदाई | kamwali bai ki chudai – aunty ki chudai

आंटी को लंड चूसा के चुदा | aunty ki chudai in hindi – sex with aunty

Leave a Comment