Hot aunty sex stories ऑफिस की 1 पंजाबन आंटी की चुदाई Nice

ऑफिस की पंजाबन आंटी की चुदाई Hot aunty sex stories

Hot aunty sex stories: ऑफिस में एक मोटी गांड वाली पंजाबन आंटी की चूचियाँ देख मेरा मन आंटी की चूत चुदाई को करता था. मैंने आंटी से दोस्ती की. एक दिन आंटी ने मुझे अपने घर बुलाया ऑफिस में एक मोटी गांड वाली पंजाबन आंटी की चूचियाँ देख मेरा मन आंटी की चूत चुदाई को करता था. मैंने आंटी से दोस्ती की. एक दिन आंटी ने मुझे अपने घर बुलाया.

नमस्कार दोस्तो, मेरा नाम सैम है और मैं लखनऊ का रहने वाला हूं. मैं MastHindiStory की लगभग सभी कहानियां पढ़ चुका हूं. आज मैं आपके सामने एक नई कहानी लेकर आया हूं. आशा करता हूं कि मेरी कहानी आप सभी पाठकों को पसंद आयेगी.

मैं दिखने में शरीर से औसत ही हूं. मेरी हाइट भी पांच फीट आठ इंच है. मेरी उम्र 25 साल है और मुझे MastHindiStory पर हिन्दी सेक्स कहानियां पढ़ कर अपना लंड हिलाने और सहलाने में बहुत मजा आता है.

आज जो मैं कहानी आपको बताने जा रहा हूं वो मेरे साथ वास्तव में ही घटित हुई थी. जहां पर मैं काम करता हूं वहां पर एक आंटी रिसेप्शनिस्ट के पद पर काम करती थी. वो पंजाबी आंटी देखने में एकदम मस्त थी. उसके बड़े बड़े चूतड़ बाहर निकले हुए थे.

जब भी वो कुर्सी पर बैठती थी तो उसकी गांड उसकी कुर्सी पर बाहर निकली हुई अलग से ही दिखाई देती थी. जब वो चलती थी तो उसकी मोटी गांड ऐसे मटकती थी जैसे उसकी गांड को उसके बदन पर अलग से चिपका दिया गया हो.

आपस में रगड़ खाते हुए उसके हिलते हुए चूतड़ देख कर मेरा लंड भी हिचकोले खाने लगता था. मैं ही नहीं बल्कि कोई भी उसकी गांड को देख कर उस पर फिदा हो सकता था. मैं अक्सर उस आंटी की गांड व चूत चुदाई के सपने देखा करता था. मगर मुझे कभी मौका नहीं मिल पाया था.

आंटी की चूचियां इतनी बड़ी और मस्त थीं कि उनको देख कर लंड से पानी निकलने लगता था. उसकी वक्षरेखा को कई बार मैंने रिसेप्शन की टेबल के ऊपर से झांक कर देखा था. जिस दिन उसके सफेद दूधों का हल्का सा भाग भी दिखाई दे जाता था उसी दिन मैं बाथरूम में जाकर मुठ मार लिया करता था.

hot aunty sex stories

बहुत बार मैंने उस सेक्सी आंटी के नाम की मुठ मारते हुए अपना वीर्य निकाला था. शुरू में तो मैं भी उससे नॉर्मल ही बात किया करता था जैसे कि अक्सर सीनियर और स्टाफ के रिलेशन होते हैं. मगर गुजरते हुए वक्त के साथ धीरे धीरे मेरे मन में हवस जागने लगी थी और आंटी की चूत चुदाई के ख्याल मन में घर करने लगे थे.

अक्सर मैं आंटी से बातें करने के बहाने ढूंढा करता था. धीरे-धीरे आंटी के साथ मैंने दोस्ती करना शुरू किया. बातों ही बातों में उससे खुलने की कोशिश करने लगा. ऐसे ही करते करते मैंने आंटी का व्हाट्स एप नम्बर भी ले लिया था.

अब हम दोनों के बीच में व्हाट्स एप पर भी बातें होने लगी थीं. दो-तीन महीने के बाद आंटी से मेरी खुल कर बातें होने लगीं. हम दोनों अक्सर चैटिंग पर लगे रहते थे. शायद एक दूसरे के करीब भी आने लगे थे. जब भी आंटी के साथ चैट करता था तो मेरा लंड खड़ा हो जाता था.

आंटी के हस्बैंड एक बिजनेसमैन थे और ज्यादातर बाहर ही रहते थे. ये भी एक वजह थी कि हम दोनों में जल्दी ही नजदीकियां बढ़ने लगी थीं और हम दोनों करीब आ गये थे. कई बार तो आंटी के घर भी जाने लगा था मगर वहां पर जाकर पता चला कि उनकी ज्वाइंट फैमिली है इसलिए मैं रात को केवल मुठ मार कर सो जाता था.

आंटी के घर पर आंटी की चूत चुदाई का कोई जुगाड़ होता हुआ मुझे नहीं दिख रहा था. कुछ दिन ऐसे ही निकल गये.

एक दिन की बात है कि उस दिन रविवार का दिन था और मेरे ऑफिस की छुट्टी थी. मैं घर में चैन से सो रहा था कि अचानक ही सुबह के 9 बजे के करीब आंटी का फोन आ गया.

फोन उठा कर मैंने हैलो कहा तो आंटी बोली- अभी तक सो रहे हो क्या?
मैंने कहा- तो क्या इरादा है, आज भी काम करवाना चाहती हो आप?
आंटी बोली- तो मेरा काम नहीं करोगे?
आंटी डबल मीनिंग बातें कर रही थी. उसके मुंह से इस तरह की बातें सुनते ही मेरा लंड खड़ा हो गया.

hot aunty sex stories

आंटी से मैंने कहा- अरे कैसी बात कर रही हो, आपका काम नहीं करेंगे तो किसका काम करेंगे फिर?
वो बोली- तो फिर जल्दी से मेरे घर पर आ जाओ.
मैंने कहा- अभी?

वो बोली- काम अभी करवाना है तो अभी ही आना पड़ेगा न, या फिर अगले जन्म में आओगे?
मैंने कहा- अरे मैडम, आप कहो तो उड़ कर आ जाऊं?
आंटी बोली- नहीं, पैरों पर चल कर ही आ जाओ. तब तक मैं भी तैयार हो जाती हूं. अभी मैं बाथरूम में नहाने के लिए जा रही हूं.

आंटी जान बूझ कर मुझे सेक्स के लिए उकसाने वाली बातें कर रही थी. मगर उनको नहीं पता था कि मैं तो खुद ही उसकी चूत चुदाई के लिए मरा जा रहा हूं.
मैंने कहा- जब तक आप नहा कर बाहर निकलोगी, मैं आपके घर पर पहुंच चुका होऊंगा.

वो बोली- अगर इसी तरह बेड पर पड़े रहे तो शाम तक भी नहीं पहुंच पाओगे. अब जल्दी करो मुझे बहुत जरूरी काम है.
मैंने कहा- बस मैं अभी आया.
इतना कहने के बाद आंटी ने फोन रख दिया.

आधे घंटे के अंदर ही मैं तैयार होकर आंटी के घर पर पहुंच गया. मैंने आंटी के घर पर पहुंच कर दरवाजे की बेल बजाई और फिर कुछ ही सेकेंड के अंदर आंटी ने दरवाजा खोल दिया. आंटी गाऊन में थी और आंटी के बाल अभी भी गीले थे.

उसके मोटे चूचों की क्लीवेज देख कर मेरा मन मचल गया. मैं आंटी के दूधों की क्लीवेज को घूरने लगा और आंटी भी इस बात पर ध्यान दे रही थी कि मेरी नजर कहां पर है. आंटी मेरी नजर को भांप कर बोली कि देखते ही रहोगे या अंदर भी आओगे?

मैं अंदर चला गया. आंटी ने दरवाजा बंद कर लिया. घर में कोई दिखाई नहीं दे रहा था.
मैंने पूछा- घर के बाकी लोग कहां है?
वो बोली- तुम्हें घर के बाकी लोगों की क्या पड़ी है! अगर कहो तो पूरे मौहल्ले को बुला देती हूं. मेरे घर वाले तो बाहर गये हुए हैं.

आंटी की बात पर हंसते हुए मैंने कहा- देख लो मैडम, अगर मौहल्ला आ गया तो फिर आपके साथ कुछ भी हो सकता है.
वो बोली- क्या हो सकता है?

hot aunty sex stories
मैंने कहा- जब इतनी खूबसूरत महिला सामने खड़ी हो तो किसी की भी नियत बिगड़ जायेगी.

वो बोली- अच्छा, तो तुम्हारी नियत में भी खोट है क्या?
मैंने कहा- नहीं जी, हम तो आपके दोस्त हैं.
वो बोली- सिर्फ दोस्त ही हो!
मैंने कहा- तो, और क्या कहूं?

आंटी बोली- मैंने तो कुछ और ही सोचा था.
मैंने पूछा- क्या सोचा था?
वो बोली- रहने दो. तुम नहीं समझोगे.

मैं आंटी की प्यास को अच्छी तरह से समझ रहा था और आंटी की चूत चुदाई के बारे में सोच कर मेरा लंड भी पूरा का पूरा मेरी जीन्स में तन गया था. मगर मैं आंटी के मुंह से ही सब कुछ उगलवाना चाहता था.

कुछ देर तक ऐसे ही इधर उधर की बातें होती रहीं और फिर वो किचन में चाय बनाने के लिए चली गई.
किचन से चाय लेकर वो मटकती हुई मेरे पास आई और चाय का कप मेरी तरफ बढ़ा दिया.
मैंने पूछा- क्या काम है आपको. फोन पर किसी काम के बारे में बात कर रही थीं आप?

वो बोली- काम नहीं होता तो मिलने के लिए नहीं आते क्या?
मैंने कहा- नहीं, वो बात नहीं है. लेकिन मैंने सोचा कि आपको कुछ जरूरी काम होगा इसलिए मुझे इतनी इमरजेन्सी में बुलाया है.
वो बोली- मैं घर पर अकेली थी और बोर हो रही थी इसलिए तुमको फोन कर दिया. सारे घरवाले शाम तक वापस आयेंगे.

मैं आंटी की चूचियों को देख रहा था. यह जान कर कि आंटी घर पर अकेली है मेरा लंड तनतना उठा था. अब तो सारी लाइन क्लियर लग रही थी. मैं आंटी की चूचियों को अब जानबूझ कर घूरने लगा था.
वो बोली- क्या देख रहे हो?

hot aunty sex stories

मैंने कहा- देखने की चीज को देखा ही जाता है.
वो बोली- देखने की चीज को हाथ में भी लिया जा सकता है.
इतना कहना था कि मैंने चाय के कप को अधूरा ही छोड़ कर आंटी को अपनी तरफ खींच लिया और उसके होंठों पर अपने होंठ रख दिये.

आग दोनों तरफ बराबर की लगी हुई थी. बहुत दिनों से जिस मौके का इंतजार था वो आज मुझे मिला था. मैंने जोर से आंटी के होंठों को चूसना शुरू कर दिया. वो भी मेरा साथ बराबर देने लगी.

कुछ देर तक हम दोनों एक दूसरे के होंठों का रस पीते रहे. उसके बाद मेरे हाथ स्वत: ही आंटी के गोरे और मोटे दूधों पर चले गये. उसके दूध इतने बड़े थे कि ऐसा लग रहा था कि मेरे हाथों में दो बड़ी बड़ी बॉल्स आ गई हों.

मैंने आंटी के दूधों को दबाना शुरू कर दिया. साथ ही हम दोनों एक दूसरे के होंठों को भी लगातार चूसते जा रहे थे. मैंने आंटी के दूधों पर अपने हाथों की पकड़ को बढ़ा दिया. आंटी अब कसमसाने लगी थी.

उसके होंठों को छोड़ कर अब मैंने नीचे आना शुरू कर दिया. उसकी गर्दन को चूमा और फिर उसकी चूचियों की घाटियों में मुंह दे दिया. जीभ से उनको चाटने लगा. मेरी गर्म जीभ का स्पर्श जैसे ही आंटी चूचियों पर हुआ तो आंटी के मुंह से सिसकारी सी निकल पड़ी.

मैंने उसके गाउन को अब ऊपर उठाना शुरू कर दिया. उसकी मोटी मोटी जांघों को सहलाने लगा. अब मेरे सब्र का बांध टूटने लगा था और मैंने उसकी चूत को गाउन के अंदर से टटोलना शुरू कर दिया. उसने मेरे हाथ को हटा दिया मगर मैंने उसको वहीं सोफे पर लिटा दिया.

उसके गाउन को ऊपर करके आंटी की चूत तक के भाग को नंगा कर दिया. उसने नीचे से गुलाबी रंग की पैंटी पहनी हुई थी. जालीदार पैंटी में आंटी की फूली हुई चूत देख कर मैं उस पर टूट पड़ा. मैंने आंटी की चूत के इर्द-गिर्द पैंटी के किनारों पर उसको चूमना शुरू कर दिया.

hot aunty sex stories

वह मेरी इस हरकत से मचलने लगी. मैंने उसकी चूत पर मुंह रख दिया और चूत की खुशबू सूंघने लगा. आंटी अभी अभी नहा कर निकली थी और उसकी चूत से मदहोश कर देने वाली खुशबू आ रही थी. पता नहीं उसने कौन सा परफ्यूम लगाया था जो मुझे उसकी चूत को खा जाने के लिए पागल करने लगा.

आंटी की चूत खोल कर देखी

मैंने उसकी पैंटी को खींच दिया और उसकी बड़ी सी चूत को नंगी कर दिया. मैंने उसकी चूत पर होंठों को रख कर आंटी की चूत की चुसाई करना शुरू कर दिया. अब वो मेरे मुंह को अपनी गर्म चूत पर दबाने लगी.

hot-aunty-sex-stories-hindi-sex-story-aunty-sex-hindi-stories

उसके बाद मैंने आंटी की गांड पकड़ ली अपने दोनों हाथों से और आंटी की चूत में जीभ को डाल दिया और उसकी चूत को अपनी जीभ से चोदने लगा. वो सिसकारती हुई पागल सी हो उठी. वो जोर लगा कर मेरे होंठों को अपनी चूत पर दबाने और रगड़ने लगी.

आंटी की चूत में जीभ देकर मुझे भी गजब का नशा हो रहा था. आंटी की चूत ने पानी छोड़ना शुरू कर दिया था. अब मैंने उसके गाउन को पूरी तरह से उसके बदन से अलग कर दिया और उसे पूरी की पूरी नंगी कर दिया.

अब आंटी मेरे सामने नंगी लेटी हुई थी. आंटी की चूत से रिसता हुआ पानी अब चमकने लगा था. मैं भी अब खड़ा हो गया और अपने कपड़े उतारने लगा. शर्ट को उतार कर मैंने एक तरफ डाल दिया.

मेरी जीन्स में मेरा लौड़ा फटने को हो रहा था. आंटी मेरे तने हुए लौड़े को देख कर कातिल मुस्कान दे रही थी. उसकी आंखों में हवस साफ साफ दिखाई दे रही थी. मेरा हाल भी कुछ ऐसा ही था.

अपनी जीन्स को फटाक से उतार कर मैंने अन्डरवियर भी अलग कर दिया मेरा लंड देख कर आंटी के चेहरे पर चमक सी आ गई.
वो बोली- आह्ह … आज तो मजा आने वाला है.
आंटी की चूत को देख कर मैंने कहा- हां, मेरे लौड़े को भी बहुत मजा आने वाला है आज.

hot aunty sex stories

मैंने अंडरवियर उतारा ही था कि आंटी ने उठ कर मेरे लंड को अपने हाथ में ले लिया. आंटी के हाथ में लंड जाते ही मेरे अंदर एक मस्ती सी भर गई और जैसे पूरे शरीर में करंट दौड़ गया.

आंटी ने अगले ही पल मेरे लंड को मुंह में लेकर चूसना शुरू कर दिया. आह्ह आंटी के गर्म मुंह में लंड गया तो मुझे ऐसा मजा आया कि मैं उसको शब्दों में नहीं बता सकता यहां.

hot aunty sex stories

वो तेजी के साथ मेरे लंड को चूस रही थी और मैं उसके गीले बालों में हाथ फिरा रहा था. करीब पांच मिनट तक उसने मेरे लंड को चूसा और जब थक गई तो हांफते हुए उसने मेरे लंड को बाहर निकाल दिया. मेरे लंड की नसें अब फटने को हो गई थीं और वो पूरा आंटी के मुंह से निकले थूक में नहा गया था.

अब मैंने आंटी के पैरों को फैला दिया और आंटी की गीली चूत पर अपने गीले लंड को रगड़ने लगा. ऊपर से नीचे और नीचे से ऊपर कई बार उसकी चूत पर अपने लंड को रगड़ा तो वो चुदाई के लिए तड़प उठी.

आंटी चिल्ला कर बोली- आह्ह, जान निकालोगे क्या, अब डालते क्यों नहीं इसको अंदर?
मैंने कहा- बिना कॉन्डम के ही डाल दूं?
वो बोली- जब तक तुम कॉन्डम लेकर आओगे तब तक मैं चुदास से तड़प तड़प कर मर जाऊंगी. अब देर मत करो प्लीज. जल्दी से अपने लंड को मेरी चूत में ठोक दो. बहुत दिनों से इसने ऐसा दमदार लौड़ा नहीं लिया है.

hot aunty sex stories

मैंने आंटी की हालत देख कर उसकी चूत के मुंह पर अपने लंड के सुपारे को लगा दिया और एक झटका देते हुए आंटी की चूत में लंड को उतार दिया. आंटी के मुंह से दर्द भरी चीख निकल गई और मैंने उसके होंठों पर अपने होंठों को रख दिया.

इतने में ही आंटी ने मेरी कमर को पकड़ लिया और अपनी तरफ दबा लिया ताकि मैं लंड को दोबारा से बाहर न निकाल पाऊं. कुछ देर तक वो मुझसे लिपटी रही और मैं उसके होंठों को चूसता रहा. उसकी चूत में लंड अंदर गया हुआ था और मुझे जन्नत का मजा मिल रहा था.

उसके बाद आंटी ने दो मिनट के पश्चात् अपनी कमर को हिलाना शुरू कर दिया. मैं समझ गया कि अब आंटी चूत की ठुकाई के लिए पूरी तरह से तैयार है. मैंने आंटी की चूत में लंड को अंदर बाहर करना शुरू कर दिया.

hot aunty sex stories

आंटी की चुदाई शुरू हो गई. अब उसके मुंह से कामुक आवाजें आने लगीं और पूरे कमरे में फक-फक की ध्वनि गूंजने लगी. हम दोनों इतने गर्म हो चुके थे कि एक दूसरे के बदन में घुसने को बेताब थे. मैंने जोर से आंटी की चूत को रौंदना शुरू कर दिया.

लंड के टोपे में उस समय एक जो सरसराहट हो रही थी उसका शब्दों में वर्णन करना बहुत मुश्किल है. आंटी की गर्म चूत की चुदाई करते हुए मुझे गजब का मजा आने लगा. उधर आंटी भी पूरी शिद्दत के साथ अपनी चूत को चुदवा रही थी.

अगले पांच-सात मिनट तक उसकी चूत को अपने लंड से रगड़ने के बाद मैं आंटी की चूत में ही झड़ गया और आंटी के ऊपर ही गिर गया. वो मेरी कमर को सहलाने लगी और मेरे गालों पर किस करने लगी. मेरी धड़कनें बहुत तेजी के साथ चल रही थीं.

hot aunty sex stories

अभी तक मेरा लंड उसकी चूत में ही था. धीरे धीरे सिकुड़ कर अब लंड बाहर आने लगा और फिर एकदम से आंटी की चूत को छोड़ कर लंड बाहर निकल आया. मैंने अपने हाथ से आंटी की चूत को सहलाना शुरू किया और उसकी चूत से निकलते हुए वीर्य को महसूस भी किया.

हम दोनों ऐसे ही एक दूसरे के साथ चिपके हुए पड़े रहे. मैं आंटी की चूत को अपने हाथ के द्वारा सहलाते हुए उसकी चूचियों को मुंह में लेकर पीता रहा और वो मेरे लंड को हाथ से सहलाती रही. उस दिन चुदाई का एक राउंड और हुआ. उसके बाद फिर शाम तक मैं आंटी के घर पर ही रहा.

उसके बाद मैं अपने घर वापस आ गया. इसके बाद कई बार मैंने आंटी की चूत बजाई और फिर अचानक से वो ऑफिस छोड़ कर पंजाब चली गई. अभी भी आंटी से मेरी बात होती रहती है. वो मुझे अभी भी याद करती है लेकिन हमें दोबारा मिलने का मौका नहीं मिला है.

जैसे ही आंटी के साथ फिर से मजे लेने का मौका मिलेगा मैं आप लोगों को जरूर बताऊंगा. आपको आंटी की चूत चुदाई की मेरी यह कहानी कैसी लगी इसके बारे में मुझे मेल करके बताना और कहानी पर कमेंट करके अपनी राय भी देना. मुझे आपकी प्रतिक्रियाओं का इंतजार रहेगा.
[email protected]

Join Telegram Group

hot aunty sex stories

Read in English

Office ki Punjab Aunty Hot aunty sex stories

Hot aunty sex stories: I used to feel aunty’s pussy fuck in Punjabi aunty having a thick ass in the office. I befriended the aunt. One day the aunt called me to her house, seeing a thick ass Punjaban aunt’s pussy in the office, my mind used to fuck aunt’s pussy. I befriended the aunt. One day the aunt called me to her house and hot aunty sex stories.

Hello friends, my name is Sam and I am from Lucknow. I have read almost all MastHindiStory stories. Today I have brought a new story in front of you. I hope that all of you readers will like my story.

I am average body in appearance. My height is also 5 feet 8 inches. I am 25 years old and I enjoy reading Hindi sex stories on MastHindiStory and moving my cock and hot aunty sex stories.

Today the story which I am going to tell you, really happened to me. Where I work, I used to work on the post of an aunt receptionist. She was very happy to see a Punjabi aunt. His big big butts were coming out me hot aunty sex stories.

Whenever she used to sit on the chair, her ass was seen separately on her chair. When she used to walk, her thick ass used to linger as if her ass had been glued separately on her body the hot aunty sex stories.

Seeing his moving butts rubbing each other, my cock also used to eat hesitantly. Not only me, but anyone could look at her ass and float on her. I often used to dream of that aunt’s ass and pussy fuck. But I could never get a chance to hot aunty sex stories.

Aunt’s Tits were so big and cool that seeing them, water started coming out of cocks. I had seen her chest line several times from above the reception table. The day a small part of his white milk was also visible, I used to go to the bathroom on the same day.

hot aunty sex stories
Many times I had taken out my semen while licking the name of that sexy aunt. Initially I also used to talk to him as normal, as often there are senior and staff relations. But with the passage of time, the lust in my mind was slowly waking up and the aunt’s pussy was taking care of her pussy, hot aunty sex stories.

Often I used to find excuses to talk to aunt. Gradually I started to befriend with the aunt. He started trying to open it in many things. While doing this, I also took the Whats app number of the aunt.

Now there was talk between us on WhatsApp too. After two or three months, my open talk with aunt started. Both of us were often on chatting. Probably started coming close to each other. Whenever I used to chat with aunt, my cock used to stand up and hot aunty sex stories.

Aunty’s husband was a businessman and lived mostly outside. This was also one of the reasons that both of us soon started growing closer and both of us had become closer. Many times I had started going to aunt’s house too, but after going there, I came to know that they have a joint family, so I used to sleep only at night by beating my mouth that hot aunty sex stories.

I did not see any junk of aunt’s pussy fucking at aunt’s house. Some days passed like this.

It is a matter of a day that Sunday was a day and my office was a holiday. I was sleeping peacefully in the house that suddenly the aunt’s phone rang around 9 o’clock in the morning to hot aunty sex stories.

After picking up the phone, I said hello, aunt said – are you still sleeping?
I said – so what is your intention, do you want to work even today?
Auntie bid – then you will not do my work?
Auntie was talking double meaning. On hearing such things from his mouth, my cock became erect.

hot aunty sex stories
I said to the aunt – oh how are you talking, if you do not work, whose work will you do then?
She said – then come to my house quickly.
I said – now and hot aunty sex stories.

If she wants to get the work done now, will she still have to come, or will she come in the next life?
I said – Hey Madam, if you say that I should fly away?
Aunt quote- No, come on foot only. By then I too get ready. Right now I am going to take a bath in the bathroom then hot aunty sex stories.

Aunt was deliberately talking to me for sex. But he did not know that I myself am dying for his pussy fuck.
I said – by the time you take a bath, I will have reached your house.

He said- If you remain in bed like this, you will not be able to reach even in the evening. Now hurry up I have a very important job.
I said – I just came.
After saying this, the aunt hung up.

Within half an hour I got ready and reached the aunt’s house. I reached the aunt’s house and rang the doorbell and then within a few seconds the aunt opened the door. Aunt was in the gown and aunt’s hair was still wet and hot aunty sex stories.

Seeing the cleavage of his thick nipples, I got upset. I started staring at the cleavage of the milk of the aunt and the aunt was also paying attention to where my eyes are. Auntie said by looking at my eyes, will you keep on seeing or will you come in? and hot aunty sex stories.

I went inside Aunt closed the door. No one was visible in the house.
I asked- where are the other people in the house?
She said- what have you got from the rest of the house? If I say, then I call the whole neighborhood. My family members have gone out then hot aunty sex stories.

Laughing at the aunt’s talk, I said – see, Madam, if the Mohalla comes, then anything can happen to you.
That quote – what could it be?

hot aunty sex stories
I said – when such a beautiful woman is standing in front, the destiny of anyone will be spoiled.

She said – well, so what is wrong with your intention?
I said – No, we are your friends.
She said- be friends only!
I said – so, what else can I say?

Auntie quote – I had thought of something else.
I asked – what did you think?
She said let it be. You will not understand to the hot aunty sex stories.

I was understanding the thirst of the aunt very well and after thinking about the aunt’s pussy fuck, my cock was also completely tanned in my jeans. But I wanted to spill everything from the mouth of the aunt and hot aunty sex stories.

For some time there were similar talks here and there and then she went to the kitchen to make tea for hot aunty sex stories.
Taking tea from the kitchen, she came to me frantically and extended the cup of tea towards me.
I asked – what work do you have You were talking about some work on the phone?

If she does not work, do you not come to meet?
I said no, that is not the case. But I thought that you will have some important work, that’s why I have been called in such an emergency.
She said- I was alone at home and was getting bored, so I called you. All the family members will come back by evening to the hot aunty sex stories.

I was looking at aunt’s pussy. Knowing that the aunt is alone at home, my cock was stretched. Now the whole line was looking clear. I was now deliberately staring at the aunt’s Tits.
What are you looking at?

hot aunty sex stories
I said – the thing to be seen is seen.
That quote – the thing to be seen can also be taken in hand.
So much to say that I left the cup of tea incomplete and pulled the aunt towards me and put my lips on her lips.

The fire was equally spread on both sides. Today I got the opportunity that was waiting for many days. I started sucking aunt’s lips vigorously. She also started supporting me equally them hot aunty sex stories.

For a while, we both drank each other’s lips. After that my hands automatically moved to the whites and thick milk of the aunt. His milk was so big that it seemed that two big big balls had come in my hands.

I started pressing the milk of the aunt. At the same time, both of us were continuously sucking each other’s lips. I increased the grip of my hands on the milk of the aunt. Aunt was now swearing to the hot aunty sex stories.

Leaving her lips, now I started coming down. Kissed his neck and then put his mouth in the basins of the teat. Started licking them with the tongue. As soon as the touch of my hot tongue came on the aunt’s pussy, there came a sickle from the aunt’s mouth and hot aunty sex stories.

I started raising her gown now. He started caressing her thick thighs. Now my patience was beginning to break and I started fumbling her pussy inside the gown. He removed my hand but I put him on the couch right there and hot aunty sex stories.

Took up her gown and undressed the part of aunt’s pussy. She was wearing pink panties from below. Seeing the puffed pussy of the aunt in the netted panties, I broke down on her. I started kissing her on the edges of the panty around the aunt’s pussy.

hot aunty sex stories
She started to stir with my actions. I put my mouth on her pussy and started smelling the scent of pussy. The aunt had just taken a shower and the smell of her pussy was drunken. I do not know what perfume he had put which made me go crazy to eat his pussy and hot aunty sex stories.

Opened the aunt’s pussy
I pulled her panty and bare her big pussy. I started licking aunty’s pussy by placing lips on her pussy. Now she started pressing my mouth on her hot pussy.

hot-aunty-sex-stories-hindi-sex-story-aunty-sex-hindi-stories
After that, I grabbed the ass of the aunt with both my hands and put the tongue in the aunt’s pussy and started to fuck her pussy with my tongue. She woke up crazy. He started pressing and rubbing my lips on his pussy to hot aunty sex stories.

By giving tongue in aunt’s pussy, I was also getting intoxicated. Aunty’s pussy had started releasing water. Now I completely separated her gown from her body and made her completely naked and hot aunty sex stories.

Now aunt was lying naked in front of me. The water leaking from the aunt’s pussy had started glowing. I also now stood up and started removing my clothes. I removed the shirt and put it aside.

I was having my Aloda burst in my jeans. The aunt was giving a killer smile after seeing my trunk Alore. The lust was clearly visible in his eyes. My situation was also similar to hot aunty sex stories.

By stripping off my jeans, I also removed the underwear and seeing my cock, the face of the aunt shone, and hot aunty sex stories.
She said – Ahhh… today is going to be fun.
Looking at the aunt’s pussy, I said- Yes, my alore is going to enjoy a lot today.

hot aunty sex stories
I had taken off my underwear that aunt got up and took my cock in her hand. As soon as the cocks were in the hands of the aunt, a fun filled me and as if the current ran in the whole body.

The aunt started sucking my cock in the mouth the next moment. Ahhh, the hot cock of aunt went so I enjoyed it so much that I could not tell it in words here to hot aunty sex stories.

She was sucking my cock fast and I was moving her hands in her wet hair. He sucked my cock for about five minutes and when tired, he kicked my cock out while panting. The veins of my cock had now burst and it was bathed in the spit that came out of the mouth of the whole aunt and hot aunty sex stories.

Now I spread the legs of the aunt and started rubbing my wet cocks on the aunt’s wet pussy. From top to bottom and bottom to top several times rubbed his cock on her pussy, then she yearned for fuck the hot aunty sex stories.

Auntie shouted – Ahhh, what will you know, why not put it in?
I said – should I put it without condom?
She said- By the time you bring the condom, I will die with grief and longing. Please do not delay now Quickly thrust your cock into my pussy. It has not taken such a strong load for a long time.

hot aunty sex stories
Seeing the condition of the aunt, I put the supara of his cock on the mouth of her pussy and while giving a jerk, removed the cock in the aunt’s pussy. A painful scream came out of the aunt’s mouth and I placed my lips on her lips to the hot aunty sex stories.

In the meantime, the aunt grabbed my waist and pressed it on my side so that I could not get the cocks out again. She clung to me for a while and I kept sucking her lips. Lund was inside her pussy and I was enjoying paradise.

After that, after two minutes, the aunt started moving her waist. I understood that now the aunt is fully ready for the banging of pussy. I started licking the cocks inside aunty’s pussy for hot aunty sex stories.

Aunt started fucking. Sensual voices started coming from his mouth and the sound of thuds echoed throughout the room. We were both so hot that we were desperate to enter each other’s body. I started stroking auntie’s pussy loudly in hot aunty sex stories.

It is very difficult to describe in words, the rustle that was happening in the top of the cocks at that time. I started enjoying amazing aunty’s hot pussy. On the other hand, the aunt was also fucking her pussy with full vigor and hot aunty sex stories.

After rubbing her pussy with my cock for the next five-seven minutes, I fell into the aunt’s pussy and fell on the aunt itself. She started caressing my waist and kissing me on my cheeks. My heart was beating very fast.

hot aunty sex stories
Till now my cock was in her pussy only. Slowly shrinking, now the cocks started coming out, and then immediately leaving the aunt’s pussy, the cocks came out. I started caressing aunty’s pussy with my hand and also felt semen coming out of her pussy.

We both kept on sticking with each other like this. I used to drink aunty’s pussy with my hand and kept drinking her cunts in my mouth and she kept stroking my cock with her hand. There was another round of fucking that day. After that again I stayed at aunt’s house till evening.

After that I came back to my house. After this, I played aunt’s pussy several times and then suddenly left the office and went to Punjab. Still I keep talking to aunt. She still misses me but we have not got a chance to meet again and hot aunty sex stories.

As soon as I get a chance to have fun with my aunt again, I will definitely tell you. How did you like this story of my aunt’s pussy fuck? Tell me about this by mailing it and also giving your opinion by commenting on the story. I look forward to your responses to the hot aunty sex stories.
[email protected]

More Aunty Sex Story-

कामवाली आंटी की मोटी गांड की चुदाई | kamwali bai ki chudai – aunty ki chudai

चाची की गीली चुत को चाट के चुदाई | chachi ki chudai story – real chudai stories

सेक्सी मुवी दिखाकर पड़ोसन आंटी का भोसड़ा मारा | sex with auntie – sexi aunties

2 thoughts on “Hot aunty sex stories ऑफिस की 1 पंजाबन आंटी की चुदाई Nice”

Leave a Comment