Follow my blog with BloglovinSister brother sex story 1भाई ने की चुदाई की तमन्ना पूरी fun

Sister brother sex story 1भाई ने की चुदाई की तमन्ना पूरी fun

Sister brother sex story: मेरा भाई बाथरूम से नहा कर निकलता है तो मन करता है कि मैं उसका तौलिया को उतारकर उसका नंगा जिस्म देखूं. मैं अपने भाई से चुदाई करवाना चाहती थी, मेरे भाई ने मुझे चोदा भी.

मेरा नाम शैलजा सिंह है और मैं उत्तर प्रदेश के कानुपर की रहने वाली हूं. मैं एक सेक्सी जवान लड़की हूं और मेरे जिस्म को देख कर किसी का भी लंड खड़ा हो सकता है. अभी मैं 22 साल की हुई हूं. मेरी गांड एकदम से उठी हुई है.

मेरे परिवार में चार सदस्य हैं. माता-पिता के अलावा मेरा एक भाई भी है. वो 19वें साल में है मैं उसके बदन को देख कर कई बार आकर्षित हो जाती हूं. वो जब बाथरूम से नहा कर निकलता है तो मेरा मन करता है कि उसके तौलिया को उतार दूं और उसके जिस्म को नंगा देखूं. अपने भाई से चुदाई करवाऊँ.

मैंने एक बार उसे फ्रेंची में देखा था. उसका लंड अलग से दिखाई दे रहा था. मेरा मन कर रहा था कि मैं उसके लंड को पकड़ लूं. कई बार मैंने उसे अंडरवियर में देखा है. उसका लंड काफी बड़ा दिखाई देता है.
मैं कई बार उसको देख कर गर्म हो जाती हूं. मेरा मन करता है कि अपनी चूत में उसका लंड लेकर भाई से चुदाई करवा लूं.

वो भी बहुत ठरकी है. मेरे चूचों को घूरता रहता है. ये कहानी मेरे भाई से चुदाई की पहले सेक्स के बारे में है. मेरा भाई चुदाई में बहुत माहिर है. जिस घटना के बारे में आपको बताने जा रही हूं उसको पढ़ कर आपको भी मेरी बात का यकीन हो जायेगा.

यह वाकया आज से करीब एक साल पहले हुआ था. उस दिन मौसी भी आई हुई थी क्योंकि घर पर कथा हो रही थी. मगर वो हमारे दादा दादी के घर पर हो रही थी. आपको बता दूं कि हम लोग मेरे दादा दादी से दूर शहर में रहते हैं क्योंकि मुझे गांव में रहना पसंद नहीं था.

जब हम लोग दादी के घर पर जाते थे तो वहीं रहते थे. वहां पर गांव में केवल एक ही बाथरूम बना हुआ था. मैं कई बार जल्दी में नहाने के टाइम पर अपनी ब्रा और पैंटी को बाथरूम में ही छोड़ देती थी. मेरा भाई मेरे बाद नहाने के लिए जाता था. मैंने कई बार देखा था कि मेरा भाई मेरी ब्रा और पैंटी को लेकर छत पर चला जाता था.

Sister brother sex story

एक दिन मैंने ध्यान से देखा कि मेरी ब्रा और पैंटी में निशान बने हुए थे जैसे किसी ने उस पर कुछ पदार्थ डाल दिया हो.

फिर एक दिन मैंने नहाने के तुरंत बाद देखा कि मेरी ब्रा पर मेरे भाई का वीर्य लगा हुआ था. मैंने उसको हाथ लगा कर देखा तो मुझे वो चिपचिपा लगा. मैंने उस दिन अपनी चूत को सहलाया भाई के लंड के बारे में सोचते हुए.
मेरी चूत गर्म हो गई थी. मैं भाई के लंड के बारे में सोच कर उत्तेजित हो रही थी. मगर अपनी चूत में उंगली करके उसको खुश कर लेती थी.

फिर जब हम दोनों कथा के लिए जा रहे थे. रास्ते में बारिश होने लगी. उस दिन मैंने नीचे से ब्रा नहीं पहनी हुई थी. गीली कच्ची सड़क पर चलते हुए मेरे चूचे भाई की गीली पीठ से चिपक रहे थे.
उस दिन मैं भाई की गर्म पीठ से लग कर मजा ले रही थी.

चलते हुए रास्ते में अचानक बाइक के नीचे पत्थर आ गया तो मैं उछल पड़ी. मैंने भाई की जांघ पर हाथ रखा हुआ था. अचानक से मेरा हाथ सरक कर भाई के लंड पर जाकर लगा. भाई का लंड पहले से तना हुआ था. शायद वो भी मेरे चूचों को अपनी पीठ पर महसूस कर रहा था और गर्म हो गया था.

मैंने भाई के लंड को पकड़ा तो उसे दर्द हुआ और चिल्लाया. वो डांटते हुए बोला- आराम से बैठो.
भाई के लंड से मैंने हाथ वापस पीछे कर लिया.

उसके बाद हम दोनों दादी के घर में आ गये. फिर रात को कपड़े बदल कर सोने लगे. मेरा भाई भी मेरे साथ ही सो रहा था. मेरी आंख लग गई थी. मगर फिर देर रात को अचानक मुझे महसूस हुआ कि किसी के हाथ मेरे चूचों को छेड़ रहे थे

छोटे भाई से चुदाई Sister brother sex story

आंखें बंद रखे हुए ही मैं लेटी रही. अब मैं जाग गई थी लेकिन सोने का नाटक कर रही थी. मेरी गांड मेरे भाई की तरफ थी. वो मेरे चूचों को पीछे से हाथ लाकर दबा रहा था. मुझे भी मजा आने लगा. कुछ देर तक वो मेरी चूचियों को दबाता रहा. उसके बाद उसने मेरे चूचों से हाथ हटा लिया. फिर उसके हाथ मेरी गांड को दबाने लगे.

मुझे मजा आ रहा था. उसने मेरी गांड को दबाया. फिर उसने मेरी लैगी को उतार कर नीचे कर दिया. कमरे में हम दोनों के अलावा कोई नहीं था.

उसने मेरी पैंटी को खींचने की कोशिश की लेकिन मेरी पैंटी मेरी जांघों में फंसी हुई थी.
मैंने हल्का सा उठते हुए उसकी मदद की मगर उसको पता नहीं लगने दिया कि मैं भी उसकी हरकतों का मजा ले रही हूं. उसके बाद भाई ने मेरी पैंटी को उतार दिया.

वो मेरी चूत पर हाथ फिराने लगा. मैं अब गर्म होने लगी थी. मेरी चूत गीली हो रही थी. उसने मेरी चूत में उंगली करनी शुरू कर दी. शायद मेरी चूत में पानी आने लगा था. मुझे भी अपनी चूत में गीलापन महसूस हो रहा था.

Sister brother sex story

वो मेरी चूत में उंगली से सहला रहा था. मेरी सांसें तेज हो रही थी. उसके बाद उसने मेरी चूत को हथेली रगड़ते हुए अपना लंड मेरी गांड में लगा दिया. मुझे उसका गर्म लंड अपनी गांड पर महसूस होने लगा. मेरी चूत बिल्कुल तर हो गई थी.

शायद भाई को भी पता लग गया था कि मैं जाग रही हूं क्योंकि मेरी गीली चूत ने उसको जता दिया था कि मैं केवल सोने का नाटक कर रही हूं और भाई से चुदाई करवा लूंगी.

उसके बाद उसने अपने लंड को मेरे चूतड़ों पर रगड़ना शुरू किया. मुझे बहुत अच्छा लग रहा था. उसका लंड बहुत गर्म था और मैं चाहती थी कि वो और आगे बढ़े.

मेरे कहने से पहले ही उसने मेरे मुंह को अपनी तरफ घुमा लिया और मेरे होंठों को चूसने लगा.

Sister brother sex story

अब मैंने भी अपनी आंखें खोल दीं और भाई का साथ देने लगी. हम दोनों ही एक दूसरे के होंठों को किस करने लगे. वो मेरे होंठों को इस तरह से चूस रहा था जैसे उनको खा जायेगा. उसका लंड मेरी जांघ पर रगड़ रहा था. मैं भी अपने भाई को बांहों में लेकर उसके होंठों को चूस रही थी. मेरे अंदर की प्यास बुझते हुए मुझे आनंद आ रहा था.

उसके बाद उसने मेरे टॉप को उतार दिया. मेरी ब्रा के ऊपर से ही मेरे दूधों को दबाने लगा. मैंने अपनी ब्रा खोल कर एक तरफ डाल दी और मेरे भाई ने मेरे चूचों को अपने मुंह में भर लिया. वो मेरे चूचों को बारी बारी से एक एक करके चूसने लगा.

मुझे बहुत ज्यादा मजा आने लगा. उसकी जीभ मेरे चूचों के निप्पलों पर तैर रही थी. मैं हर पल चुदासी होती जा रही थी.

उसने कई मिनट तक मेरे चूचों को पीया और उसके बाद वो मेरी पैंटी की तरफ बढ़ा. उसने मेरी पैंटी को मेरी टांगों से बिल्कुल अलग कर दिया. उसने मेरी टांगों को अलग किया और मेरी चूत में मुंह देकर मेरी चूत को चूसने लगा. मैं तो जैसे पागल सी होने लगी. उसकी गर्म जीभ मेरी चूत में बहुत मजा दे रही थी.

भाई ने मेरी चूत को कई मिनट तक चूसा. उसके बाद उसने मेरी चूत में जीभ अंदर तक घुसा दी. मैं सेक्स के लिए पागल हो उठी. वो तेजी से अपनी जीभ को मेरी चूत में अंदर और बाहर करने लगा. मैंने उसके बालों को पकड़ कर नोंचना शुरू कर दिया. उसका मुंह अपनी चूत पर दबाने लगी. मैं बहुत ज्यादा गर्म हो चुकी थी. फिर मैंने उसको उठाया और उसकी लोअर को खींच कर नीचे करते हुए उसके लंड को अपने मुंह में भर लिया.

Real-chudai-stories-Sister-brother-sex-story-xxx-khaniya
Sister brother sex story

भाई का मोटा लंड चूसते हुए मुझे बहुत मजा आने लगा. मैंने उसके लंड को पूरा मुंह में लिया हुआ था और भाई के मुंह से कामुक आवाजें निकल रही थी. मगर हम दोनों बहुत कम आवाज करने की कोशिश कर रहे थे क्योंकि नीचे मौसी और दादा-दादी भी सो रहे थे.

मैंने भाई के लंड को चूसते हुए उसका पानी चखा. उसका पानी नमकीन सा लगा. अब उसके लंड में बहुत ही जोर का कड़ापन आ गया था.

उसने मेरे मुंह से लंड को निकाल लिया. फिर उसने अपने मोटे लंड को मेरी चूत पर रख दिया.

Sister brother sex story

भाई का लंड वाकई में बहुत बड़ा था. मैंने कहा- ये मेरी चूत के अंदर नहीं जा पायेगा.
उसने डांटते हुए चुप करवा दिया और बोला- साली रंडी चुप कर. अब तू मुझे सिखाएगी कि छेद में लौड़ा कैसे जाता है!
वो बोला- इस लंड ने कई छेद खोले हैं. तू चुपचाप लेट कर लंड का मजा ले.

यह कह कर भाई ने मेरी चूत में लंड को धकेलना शुरू कर दिया. मगर लंड का सुपारा बहुत मोटा था और वो अंदर नहीं जा रहा था.

मैंने फिर कहा- भाई ये मेरी चूत में नहीं जा पायेगा. कुछ चिकना पदार्थ लगाना पड़ेगा.
मगर वो बोला- मैं तेरी चूत को बिना थूक लगाये ही चोदूंगा.

उसने मेरी चूत में लंड को धकेलना जारी रखा और बहुत कोशिश करने के बाद मेरी चूत में जैसे ही उसके लंड का सुपारा गया तो मेरी जैसे जान निकल गयी.

Sister brother sex story

मैं उसको हटाने लगी. मगर उसने मेरे होंठों को चूसना शुरू कर दिया. अपने लंड के टोपे को मेरी चूत में घुसा कर वो मेरे होंठों को पीने लगा तो मुझे आराम मिला.

दो मिनट के बाद उसने फिर से लंड को धकेलना शुरू कर दिया.

मुझे दर्द हो रहा था लेकिन भाई कोशिश करते हुए पूरा लंड अंदर घुसेड़ देना चाह रहा था. उसने धीरे धीरे करके पूरे लंड को मेरी चूत में उतार दिया. मुझे ऐसा लग रहा था जैसे किसी ने मेरी चूत में कोई मोटी रॉड फंसा दी हो. उसके बाद वो अपने लंड को मेरी चूत में हिलाने लगा. मुझे हल्का सा मजा आया लेकिन साथ में दर्द भी बहुत हो रहा था.

Sister brother sex story

दो मिनट तक वो ऐसे ही मेरी चूत में लंड को धकेलते हुए हिलाता रहा तो मेरी चूत में मजा आने लगा. फिर उसने मेरी चूत को चोदना शुरू कर दिया. उसके मोटे लंड से चुद कर मुझे अब मजा आने लगा था. उसने धक्के तेज कर दिये. अब मैं भी चुदाई में उसका पूरा साथ देने लगी.

हम भाई-बहन की चुदाई में मुझे इतना मजा आयेगा मैंने कभी नहीं सोचा था. मेरे भाई का लंड मेरी चूत की प्यास बुझा रहा था.

उसने फिर मेरी टांगों को ऊपर उठा लिया और मेरी चूत को फाड़ने लगा. एकदम से मेरी चूत में तूफान सा उठा और मेरी चूत ने पानी छोड़ दिया.

उसके लंड से चुद कर मेरी चूत का फव्वारा फट पड़ा था. अब पूरा लंड गीला हो चुका था

Sister brother sex story

और चुदाई में पच-पच की आवाज होने लगी थी. कुछ देर तक मैं पड़ी रही और भाई का मोटा लंड मेरी चूत में अंदर बाहर होता रहा.

ऐेसे ही चूत चुदवाते हुए मैं दोबारा से गर्म हो गई. मैं फिर से गांड उठा कर भाई का लंड चूत में लेकर मजे लेने लगी. उसके बाद उसने मुझे उठाया और कुतिया बना दिया. उसने पीछे से मेरी चूत में लंड को धकेल दिया और मेरी चूत को फाड़ने लगा.

Sister brother sex story

भाई से चुदाई करवा के मुझे गजब का मजा मिल रहा था. भाई के मोटे लंड से चुदते हुए मैं आनंदित हो रही थी. जैसा मैंने सोचा था वैसे ही चुदाई कर रहा था उसका लौड़ा.

मैं दोबारा से झड़ने की कगार पर पहुंच गई थी. फिर एकाएक मेरी चूत से दोबारा पानी निकल गया. मगर भाई अभी भी नहीं रुका. उसके धक्के मेरी चूत में अभी भी जोर से लग रहे थे.

मुझे दर्द होने लगा था. मैं दर्द से चिल्ला उठी. मुझसे दर्द सहन नहीं हो रहा था. लेकिन कुछ देर बाद मुझे फिर से मज़ा आने लगा. मैं गांड हिलाते हुए लंड लेने लगी और मैंने भैया से कहा- मार और जोर से … और तेज मार … फाड़ डाल.
भाई भी जोर से मेरी चुदाई करने लगा.

पांच मिनट बाद उन्होंने अपना लंड निकाला और मेरे मुँह में दे दिया और मैंने लंड चूसना चालू किया. भाई के लंड पर लगा हुआ मेरी चूत के पानी का स्वाद भी मेरे मुंह में आने लगा था. मैं तेजी से भाई का लंड चूस रही थी. दो मिनट तक मैंने पूरा मन लगा कर भाई का लंड चूसा.

Sister brother sex story

भाई ने पूरा लंड मेरे गले तक उतार दिया. मेरा दम घुटने लगा लेकिन उसने पूरा लंड घुसाये रखा.

एकाएक उसके लंड से वीर्य की पिचकारी निकलने लगी और मेरे गले में गिरने लगी. भाई का वीर्य मेरे अंदर मुंह में जाने लगा. मैं उसके वीर्य का स्वाद अपने मुंह में फील कर रही थी. उसने पूरा वीर्य मेरे मुंह में छोड़ दिया, फिर मेरे मुंह में लंड डाल कर लेट गया.

उसके बाद हम दोनों ऐसे ही पड़े रहे. कुछ देर तक उसने लंड को मेरे मुंह में ही रखा.

कुछ देर के बाद उसका लंड मेरे मुंह में फिर से तन गया और उसने एक बार फिर से मेरी चूत फाड़ दी. उस रात को भाई ने तीन बार मेरी चूत की जमकर चुदाई की.

मेरी चूत की प्यास बुझ गई और मुझे भाई के लंड से चुदाई की आदत सी हो गई.

अब हम दोनों भाई-बहन कभी भी चुदाई कर लेते हैं. ऐसा लगता है कि हमारे बीच में भाई-बहन का नहीं बल्कि पति-पत्नी का रिश्ता हो गया है.

Sister brother sex story

मेरी यह भाई से चुदाई की कहानी आपको कैसी लगी इसके बारे में कमेंट करके मुझे बतायें. मुझे आपकी प्रतिक्रिया का इंतजार रहेगा.
[email protected]

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगी.

Sister brother sex story

Read in English

Sister ki chudai bhai se – Sister brother sex story

Sister brother sex story: When my brother walks out of the bathroom, I feel like taking off his towel and seeing his naked body. I wanted to fuck my brother, my brother also fuck me.

My name is Shailaja Singh and I am a resident of Kanupar in Uttar Pradesh. I am a sexy young girl and looking at my body, anyone’s cock can stand. Right now I am 22 years old. My ass has risen right away for Sister brother sex story.

I have four people in my family. Apart from parents, I also have a brother. She is in the 19th year, I get attracted by seeing her body many times. When he takes a shower from the bathroom, I feel like taking off his towel and seeing his body naked. Fuck your brother.

I once saw him in Franchi. His cock was visible separately. I was thinking that I should catch his cock. Many times I have seen her in her underwear. His cock looks quite big.
I get hot after seeing her many times. I feel that by taking his cock in my pussy, let me fuck my brother like Sister brother sex story.

She is also very stubborn. Keeps staring at my cock. This story is about first sex of my brother. My brother is very good at chudai. By reading the incident about which I am going to tell you, you too will be convinced of my point to the Sister brother sex story.

This incident happened about a year ago. Aunt was also present that day because there was a story at home. But she was happening at our grandparents’ house. Let me tell you that we live in the city away from my grandparents because I did not like to live in the village then Sister brother sex story.

When we used to go to grandma’s house, we used to stay there. There was only one bathroom in the village. I used to leave my bra and panty in the bathroom at the time of bathing many times. My brother used to go for a bath after me. I had seen many times that my brother used to go on the terrace with my bra and panties.

Sister brother sex story
One day I carefully noticed that there were marks in my bra and panty as if someone had put some substance on it.

Then one day soon after bathing I saw that my brother had semen on my bra. When I saw him with his hand, I found him sticky. I caressed my pussy that day while thinking about brother’s cock.
My pussy was hot. I was getting excited thinking about brother’s cock. But she used to please him by finger in her pussy to the Sister brother sex story.

Then when we were both going for the story. It started raining on the way. That day I was not wearing a bra from below. Walking on the wet raw road, my cousins ​​were clinging to the wet back of my Sister brother sex story.
That day I was enjoying by looking at my brother’s hot back.

On the way, when a stone came under the bike suddenly, I jumped. I had my hands on my brother’s thigh. Suddenly I moved my hand and started going to brother’s cock. Brother’s cock was already taut. Perhaps he was also feeling my boobs on his back and had become hot.

When I grabbed my brother’s cock, he was pained and screamed. He said while scolding- Sit comfortably for Sister brother sex story.
I withdrew my hands with brother’s cock.

After that we both came to the grandmother’s house. Then changed clothes at night and started sleeping. My brother was also sleeping with me. I got my eye But then late in the night I suddenly felt that someone’s hands were touching my legs.

Sister brother sex story
I lay down keeping my eyes closed. Now I woke up but was pretending to sleep. My ass was on my brother’s side. He was pressing my cunts from behind. I started enjoying it too. He kept pressing my pussy for a while. After that he removed his hands from my cock. Then his hands started pressing my ass.

I was enjoying He pressed my ass. Then he removed my laggy and put it down. There was none other than the two of us in the room then Sister brother sex story.

He tried to pull my panty but my panty was stuck in my thighs to the Sister brother sex story.
I helped him getting up a little but he did not know that I am also enjoying his antics. After that my brother removed my panty.

He started waving at my pussy. Now I was getting hot. My pussy was getting wet. He started fingering my pussy. Probably water started coming in my pussy. I was also feeling wetness in my pussy.

Sister brother sex story
He was stroking my pussy. My breath was getting faster. After that, rubbing the palm of my pussy and put my cock in my ass. I felt his hot cock on my ass. My pussy was completely wet in Sister brother sex story.

Perhaps brother also came to know that I am awake because my wet pussy had told her that I am only pretending to sleep and will get my brother fuck.

After that he started rubbing his cock on my pussy. I was feeling very good. His cock was very hot and I wanted him to move forward in the Sister brother sex story.

Even before I said, he turned my mouth towards him and started sucking my lips.

Sister brother sex story
Now I too opened my eyes and started supporting my brother. We both started kissing each other’s lips. He was sucking my lips in such a way that would eat them. His cock was rubbing on my thigh. I was also sucking my brother’s lips with his arms. I was enjoying the thirst inside me.

After that he removed my top. My milk started pressing on my bra. I opened my bra and put it aside and my brother stuffed my nipples in my mouth. He started sucking my boobs one by one Sister brother sex story.

I started enjoying a lot. His tongue was floating on my nipples. I was becoming an anus every moment.

He drank my nipples for several minutes and after that he moved towards my panties. He completely separated my panties from my legs. He separated my legs and started sucking my pussy after giving it to my pussy. I started to get mad. His hot tongue was giving a lot of fun in my pussy then Sister brother sex story.

Brother sucked my pussy for several minutes. After that he inserted the tongue in my pussy. I woke up crazy for sex. He began to fast his tongue in and out of my pussy. I grabbed her hair and started dancing. His mouth started pressing on her pussy. I was very hot. Then I picked him up and pulled his lower down and filled his cock in his mouth.

Real-chudai-stories-sister-brother-sex-story-xxx-khaniya
I started having a lot of fun sucking my brother’s thick cock. I had taken his cock in full mouth and erotic sounds were coming out of brother’s mouth. But both of us were trying to make a very low voice because aunt and grandparents were also sleeping below the Sister brother sex story.

I tasted his brother’s cock while sucking it. His water looked like salty. Now there was a lot of loudness in his cock in the Sister brother sex story.

He took the cocks out of my mouth. Then he put his fat cock on my pussy.

Sister brother sex story
Brother’s cock was really big. I said – it will not be able to go inside my pussy.
He made him quiet by scolding and said – Sister-in-law silenced. Now you will teach me how to get a hole in the hole then Sister brother sex story.
He said – this cock has opened many holes. You lie down quietly and enjoy the cocks.

After saying this, brother started pushing the cocks in my pussy. But the supine cocks were very thick and they were not going inside.

I again said – Brother, it will not be able to enter my pussy. Some greasy material has to be applied.
But he said – I will fuck you without spitting your pussy I got Sister brother sex story.

He continued to push the cocks in my pussy and after trying hard, as soon as his cocks were supine in my pussy, my life got lost. I started removing it. But he started sucking my lips. After putting the head of his cock in my pussy and he started drinking my lips, I got relief in Sister brother sex story.

After two minutes he started pushing the cocks again.

I was in pain, but my brother was trying to push the whole cock inside me. He slowly removed the entire cock in my pussy. I felt like someone had stuck a thick rod in my pussy. After that he started moving his cock in my pussy. I enjoyed it a little but the pain was also very much at the same time.

Sister brother sex story
For two minutes, he kept on shaking the cocks in my pussy like this, so my pussy started having fun. Then he started fucking my pussy. I was now enjoying it with my thick cock. He hit the ground fast. Now I also started supporting her in Chudai.

I never thought I would enjoy so much in the fuck of our brothers and sisters. My brother’s cock was quenching the thirst of my pussy about Sister brother sex story.

He then lifted my legs up and started tearing my pussy. Suddenly a storm arose in my pussy and my pussy left the water for Sister brother sex story.

My pussy fountain was torn by his cock. Now the whole cocks had become wet and there was a loud sound in Chudai. For some time, I remained lying and my brother’s thick cock kept getting inside my pussy on Sister brother sex story.

In the same way, I got hot again while fucking her pussy. After picking up my ass again, I started having fun with my brother’s cock. After that he picked me up and turned into a bitch. He pushed the cocks in my pussy from behind and started tearing my pussy.

Sister brother sex story
I was enjoying amazing by getting brother fuck. I was getting pleasure while fucking with brother’s thick cock. I was doing chudai as I thought.

I was on the verge of falling out again. Then suddenly water came out of my pussy again. But brother still did not stop. His strokes were still loud in my pussy like Sister brother sex story.

I started feeling pain. I cried out in pain. I could not bear the pain. But after some time I started having fun again. I started taking cocks while shaking ass and I said to brother – beat and thrust… and beat me… tear and Sister brother sex story.
Brother also started fucking me hard.

Five minutes later, he took his cock out and gave it to my mouth and I started sucking it. The taste of my pussy water on brother’s cock was also coming in my mouth. I was fast sucking brother’s cock. For two minutes I made up my mind and sucked my brother’s cock.

Sister brother sex story
Brother took the whole cock up my throat. I felt suffocated but he kept penetrating the whole cocks.

Suddenly, the semen started coming out of his cock and started falling in my throat. Brother’s semen started going inside me. I was feeling the taste of her semen in my mouth. He left all the semen in my mouth, then lay down and put cocks in my mouth.

After that, both of us stayed like this. He kept the cocks in my mouth for some time Sister brother sex story.

After some time, his cock got tanned again in my mouth and he tore my pussy once again. That night, brother fuck my pussy thrice.

My pussy thirst quenched and I got used to the fuck of brother’s cock.

Now both of us siblings do chudai anytime. It seems that between us, there is a relationship between husband and wife, not brother and sister.

Sister brother sex story
Tell me about how you felt about the story of my brother’s sex. I look forward to your response.
[email protected]

Read More Sex Story-

भाई ने बहन की चूत में जीभ को घुसाकर चोदा | sister ki chudai – real sex story

सोते हुए अपनी बहन की सील तोड़ी | sister ki chudai in hindi – hindi sex story –

रातभर बहन की चूत में लंड रखा | Hot Sister Hindi Story – hindisistersex

1 thought on “Sister brother sex story 1भाई ने की चुदाई की तमन्ना पूरी fun”

Leave a Comment