Follow my blog with BloglovinSexy Aunty sex story मेरी पड़ोसन मोटी आंटी ने मेरा लंड चूसा 1

Sexy Aunty sex story मेरी पड़ोसन मोटी आंटी ने मेरा लंड चूसा 1

मोटी आंटी ने मेरा लंड चूसा Sexy Aunty sex story

Sexy Aunty sex story: स्टोरी यह है कि आंटी अपने हस्बैंड और बेटी जो मुझसे 5 साल बड़ी थी उसके साथ हमारे पड़ोस में घर रेंट पर लेकर रहती थी. अंकल दिल्ली जॉब पर जाते और रात 10:30 बजे तक वापस आते और उनकी बेटी इंजीनियरिंग कर रही थी.

वह भी शाम को 6:30 बजे तक आती थी जिसके कारण वह आंटी पूरा दिन घर पर एकदम अकेली रहती थी इसीलिए अपना टाइम पास कर ने के लिए वह अपने पहचान वालो के के घर पर चली जाती या उन्हें अपने घर पर बुला लेती.

वह आंटी घर पर हमेशा सलवार सूट पहनती थी और रोज सुबह ११ बजे के आस पास घर का आंगन धोती थी बिना दुपट्टा लिए, जिससे उनके 36 साइज के बूब्स बाहर निकल आते थे. दोस्तों आंटी के बोबे का ऐसा व्यू तो किसी का भी लंड खड़ा करके तंबू बनवा दें. हमारे घरों की बाउंड्री वाल छोटे थे तो मैं कुद कर आसानी से आना जाना कर सकता था.

में वहीं वॉल पर बैठकर आंटी के बूब्स घूरता रहता था और में रोज ऐसा करता था और उसकी वजह से आंटी ने भी यह नोटिस कर लिया था, लेकिन कभी कोई रिएक्शन नहीं देती थी, वह मुझे कुछ भी नहीं बोलती थी, बस मुस्कुरा देती थी ऐसे ही दिन बीत रहे थे.

फिर एक दिन मुझे आंटी को चोदने का मौका मिल ही गया. तब गर्मी का मौसम था तो और तब में जून का मंथ था तो आंटी रोज शाम को ७ बजे के करीब नहाती थी. उनका बाथरूम हमारी दीवार से लगा हुआ था. तो मैं शावर से पानी के गिरने की आवाज सुनता था लेकिन दीदी तब तक घर आ जाती थी.

तो मैं ऐसे ही रोज मेरे मन को मार के रह जाता था. लेकिन एक शाम को दीदी उसके कॉलेज फ्रेंड के साथ मूवी देखने चली गई और आंटी घर पर तिन चार घंटो के लिए अकेली थी. तो मैं मौका देख कर दीवार कूद कर आंटी के घर में घुस गया और अंदर जो दूसरा बाथरूम था

वहां पर एक खीड़की थी जो खुली हुई थी तो मैं वही खड़े होकर अंदर देखा तो आंटी रूम में नहीं थी और फिर बाथ रुम से शोवर की आवाज आई. मैं समझ गया कि आंटी अंदर नहा रही थी तो मैंने उनके बाहर आने का इंतजार करने लगा.

Sexy Aunty sex story

फिर आंटी भी थोड़ी देर में बाहर आई उन्होंने कमर के नीचे पेटिकोट बांधा हुआ था ऊपर कुछ नहीं पहना था. उनके बड़े बड़े बूबे और ब्राउन कलर की निपल क्या मस्त ज्युसी लग रहे थे. मैं वही खड़ा हुआ सूखे पत्ते की तरह शिवर कर रहा था. क्योंकि इतनी कम उम्र में कोई आंटी को ऐसे नंगे देख रहा था

और उसके ऊपर आंटी की मस्त थूलथूली गांड मेरे सामने थी और आंटी का पेटीकोट काफी लूज बंधा हुआ था इतना लूज की हल्का सा झटका दो और पेटिकोट खुल जाए. आंटी की गांड की लाइन क्लियरली मुझे उसके पेटीकोट में से दिखाई दे रही थी, यह सब देख कर मेरी तो हालत खराब होती जा रही थी.

फिर आंटी ड्रेसिंग टेबल पर खड़े होकर अपने आप को ठीक कर रही थी फिर उन्होंने अपने बूब्स को प्रेस करना चालू कर दिया. मैं तो यह देख कर हक्का बक्का खड़ा होकर यह नजारा देख रहा था और मुझे समज आ गया की आंटी भी सेक्स की भूखी है. मैं वही अपना लंड पकड़ कर मसलने लगा. फिर आंटी ने अपने पेटिकोट को टाइट किया और अलमारी खोल कर अपना गाउन बाहर निकाल दिया.

और जब उन्होंने अलमारी बंद की तो आईने में मुझे देख लिया और जैसे तैसे कर के अपने आपको ऊपर से कवर कर लिया और पलटकर मुझसे बोली कि मैं यहां खिड़की पर खड़ा होकर क्या देख रहा था? तो मेरी डर के कारण गांड फट के चार हो गई थी. तब मैंने उनसे सॉरी बोला और यह कहा कि आगे से ऐसा कुछ नहीं करूंगा. और वहां से जाने लगा तो आंटी ने मुझे रोका और बोला कि अंदर आ मैं तेरे को कुछ समझाना चाहती हूं.

sexy aunty sex story


फिर आंटी ने सामने वाले रूम का दरवाजा खोला और मुझे अंदर उसी बेडरूम में ले गई क्योंकि दो ही तो रूम थे. बाद में हम दोनों वही बेड पर बैठ गए और आंटी अपने बाल सुखाने लगी. मैं बस यूं ही बैठा हुआ उनके बूब्स को घूरे जा रहा था की आंटी ने देख लिया..

और वह मुझे बोली देव क्या देख रहा है इतने क्या तुझे मेरे मम्मे पसंद आ गए हैं जो तेरी नजर ही नहीं हट रही है इनके ऊपर से (मेरा निक नेम देव है) मैं एकदम शौकीगली आंटी को देख रहा था.

तो वह बोली इतना शौक मत हो, मैं सब जानती हूं कि तेरे दिमाग में क्या खिचड़ी पकती है जब तू सुबह मुझे आंगन धोते वक्त घूरता रहता है. मैं जानती हूं कि तु मेरे बारे में क्या क्या ख्याली पुलाव पकाता रहता है.

मैं बोला आंटी में भी क्या करूं आप के बूबे इतने मस्त है कि मैं मदमस्त हो जाता हूं. आप के बूब्स इतने बड़े हैं और आपकी गांड तो ओह माय गॉड क्या गांड है? मैं भी अब खुल कर सब शर्म छोड़ कर खुल कर बात करने लगा.

मैंने बोला आंटी आप के बोबे जीतने बड़े बोबे मेने किसी और के नहीं देखे हे. आप बहुत सेक्सी हो आंटी इतना सुन कर बोली अच्छा मैं तुझे सेक्सी लगती हु. और क्या क्या अच्छा लगता है तेरे को मुझ में? और तेरी कोई गर्लफ्रेंड नहीं है क्या? जो मुझ पर इतना फिदा हुआ जा रहा है? तो मैं बोला आंटी आपके जैसी कोई और नहीं देखी.

मैंने कहा आप के बोबे और आपका यह गठीला बदन और कहां वह दुबली पतली 32 के बूब्स वाली लड़कियां? आपका तो स्टैंडर्ड ही अलग है. आंटी बोली चल हट तू कितना कमीना और बेशरम है. फिर आंटी बोली तू मेरे बूब्स अभी देख चुका है ना.

sexy aunty sex

फिर से देखना चाहता है क्या? तो मैं बस आंटी की बात सुनी और उन को बेड पर लेटा कर उनके बोबे दबाने लगा आंटी का गाउन काफी लूज था और उन्होंने ब्रा भी नहीं पहनी थी शायद वह मुझसे चुदना चाहती थी जो कि अब मैं करने वाला था. तो मैंने आंटी के बूब्स को गाउन से बाहर निकाल लिया और उन्हें मस्ती के साथ चूसने लगा और जोर जोर से दबा रहा था.

फिर मैं आंटी के लिप्स पर किस करने लग गया और वह भी पूरा पूरा साथ दे रही थी और हम दोनों किस ने बिल्कुल खो गए थे. किस करते करते मैंने आंटी का गाउन पूरा ऊपर कमर तक उठा दिया, और उनके पेटिकोट की रस्सी खोल कर लूज कर दिया और अपने दाहिने हाथ से उनके पेटिकोट को उतार दिया. और उनकी खुली हुई चूत को मसलने लगा और उसे सहलाने लगा और वह भी अब सेक्सी आवाजें आह्ह ओह्ह अह्ह्ह ओह्ह अह्ह्ह ओह्ह आयी अम्म्म एस बस्स अम्म्म निकाल रही थी वह मुझे किस करती जा रही थी.

हम दोनों अब भी बहुत जोर जोर से किस कर रहे थे और आंटी ने अपने दोनों घुटने मोड़ लिया और बेड पर दोनों घुटने तेजी से ऑर्गेज्म होने के कारण पटकने लगी, और बुरी तरह तड़प रही थी. मेरे हाथों का जादू उनको बहुत जबरदस्त वाला आर्गेज्म दे रहा था. आंटी पूरी तरह से गर्म और होर्नी फील कर रही थी. मैं उनकी चूत को रगड़े जा रहा था मसलता जा रहा था और आंटी जोर जोर से मोंन कर रही थी और फिर ऐसे ही 15 मिनट के बाद आंटी ने अपना सारा पानी तीन धार मार कर छोड़ दिया.

Sexy Aunty sex story.

फिर मैंने अपनी शर्ट और पेंट उतारी. मैं अंडरवेअर नहीं पहनता हूं आज भी तो तुरंत पूरा नंगा हो गया. और मेरा लंड पूरा 6 इंच लंबा खड़ा हो चुका था. आंटी ने मेरा लंड हाथ से पकड़ा और आगे पीछे करने लगी. मेरे मेरे लंड के टोपे को अपने लिप्स से किस करने लगी और अपनी जीभ फेरने लगी क्या बताऊं यार मैं तो जन्नत की सैर कर रहा था.

फिर आंटी ने पूरा लंड अपने मुंह में भर लिया और अच्छे से लॉलीपॉप की तरह मजे से चूस रही थी. उसने अपने बाल बांध लिये थे फिर मैंने आंटी को बोला कि मुझे उनकी चूत चाटनी है. तो वह मेरे नीचे लेट गई और हम 69 पोजीशन में आ गए. उनके घुटने मुड़े हुए थे तो मैं और इसीलिए में आसानी से उनकी चूत को चूस पा रहा था चाट रहा था और आंटी ने मेरा खड़ा लंड अपने हाथ से पकड़ा और एक हाथ से मेरी गांड को पकड़ा और अपने मुंह पर लंड को सेट किया अच्छे से चूसना शुरू कर दिया.

apni-maa-ki-chudai-Hindi-sex-stories-mom-ki-chudai-stories Sexy Aunty sex story

हम दोनों चूत और लंड की चुदाई में मग्न हो गए थे. पूरा रूम पच पच पच चूस चूस की आवाज से भर गया था. हम दोनों के मुंह में ढेर सारा थूक भर गया था. आंटी और मैं इस 10 मिनट की चुसाई में झड़ गए, फिर हमने पोजीशन चेंज की और मैं आंटी के घुटनों के बीच आ गया, और अपने राइट हैंड की उंगलियों से आंटी की चूत को अंदर तक खोला और अपनी जीभ पूरी अंदर डाल दिया और चाटने लगा. आंटी की क्लिट चूसने लगा.

पूरी चूत को अच्छे से अपनी जीभ से चूस चूस कर चाट चाट कर लाल कर दिया आंटी की चीखें रुक नहीं रही थी. वह बहुत जोर जोर से मोन कर रही थी. फिर मैंने ज्यादा वेट नहीं किया और अपना चिकना मोटा लंबा लोड़ा आंटी की चूत में एकदम धीरे से अंदर डाल दिया जैसा पोर्न मूवी में करते हैं मैं बहुत देखता था तो पता था कि पहली बार में एक दम आराम से अंदर डालते हैं.

Sexy Aunty sex story

Sexy Aunty sex story.

फिर मैं लंड को अंदर बाहर करने लगा और धीरे धीरे अपनी स्पीड बढ़ा दी. आंटी को तो दर्द के मारे बहुत बुरा हाल था काफी टाइम हो चुका था उन्हें ऐसा लंड लिये हुए. क्योंकि उनके पति को टाइम ही नहीं मिलता था बेटी भी बड़ी हो गई थी और घर में रूम भी दो ही थे तो चुदाई पॉसिबल नहीं थी. इस वजह से आंटी को चुदाई के लिए बहुत ही ज्यादा खुशी थी और मैं उनकी भूख को शांत कर रहा था और उसे बहुत मजा आ रहा था वह अपनी चुदाई से बहुत खुश हो रही थी.

हमारी बहुत ही जबरदस्त चुदाई चल रही थी हम दोनों के बीच. ऐसे बिना होशओ हवस के हम चुदाई कर रहे थे और आंटी आह्हो हह अह्हो हह उम्म्म अहह ओह्ह येस्स बेबी आघ्ह ओह्ह अह्ह्ह ओह्ह येस्स बस्स की आवाज बहुत ही सेक्सी लग रही थी और जोर जोर से आवाज निकाल रही थी. इसी तरह चुदाई करते करते 1 घंटे से ज्यादा हो चुका था

फिर मैं और आंटी हम दोनों ही जड़ने वाले थे तो मैंने आंटी को पूछा अपना पानी चूत में डालूं या नहीं तो उन्होंने अंदर डालने को बोला और हम दोनों ही जोर की चीख मार कर जड गये इससे पहले आंटी तीन बार और जड़ चुकी थी. यह मेरा पहली बार था और मैं इतना देर तक टिका रहा और आंटी को ताबड़तोड़ चोदा जो आंटी के लिए हैरान करने वाली बात थी.

फिर आंटी और मैं बेड पर थक कर लेट गए और मैं आंटी के पुरे नंगे जिस्म पर अपना हाथ फेरने लगा और तभी उसके बूब्स दबाता कभी चूत सहलाता और बीच बीच में किस भी कर रहा था, इसे आफ्टर सेक्स सेटिस्फेक्शन कहते हैं.

Sexy Aunty sex story.

फिर हम दोनों उठे और बाथरुम में जाकर एक दूसरे को अच्छे से रगड़ कर साबुन से और शेम्पू से नहलाया और चुदाई के दो राउंड और किए. मेने आंटी को कुतिया बनाया और पीछे से उनकी ठुकाई की. हम दोनों ने नहाने के बाद कपड़े पहने. मेने आंटी को लास्ट टाइम किस किया उनके ब्रूस को प्रेस किया और फिर अपने घर चला गया, क्योंकि मैं अपने घर यह बोलकर निकला था कि मैं अपने दोस्त के घर जा रहा हूं और हमें वहां जाकर पढ़ाई करनी है.

फिर बारहवीं क्लास तक मेरा और आंटी का यह चुदाई कांड चलता रहा हमारी इस चुदाई के बारे में दीदी को पता चल गया था, लेकिन आंटी ने सिचुएशन हैंडल की और दीदी की भी चूत का बाजा बजाने में मेरी मदद की.

Read in English

Aunty ne mera laund chusa Sexy Aunty sex story

Sexy Aunty sex story: The story is that aunt used to take house rent in our neighborhood with her husband and daughter who was 5 years older than me. Uncle went to Delhi job and came back by 10:30 pm and his daughter was doing engineering.

She also used to come till 6:30 in the evening, due to which the aunt used to stay alone at home for the whole day, so by passing her time, she would go to her house of identity or call her at her house.

She always wore a salwar suit at aunt’s house and used to wash the courtyard of the house around 11 am everyday without taking a scarf, so that her 36 size boobs would come out. Friends, make such a view of Aunty’s booby and make a tent of someone’s cock. If the boundary walls of our houses were small, I could easily jump and move. Sexy Aunty sex story.

I used to sit on the wall and stare at the aunt’s boobs and I used to do this every day and because of that, the aunt had also noticed this, but never gave any reaction, she did not speak anything to me, just smiled. Days were passing like this, Sexy Aunty sex story.

Then one day I got an opportunity to fuck aunt. Then it was the summer season and then in the month of June, the aunt used to take bath everyday in the evening around 4 o’clock. His bathroom was attached to our wall. So I used to hear the sound of water falling from the shower but Didi used to come home by then. Sexy Aunty sex story.

So I used to keep killing my mind like this everyday. But one evening, Didi went to watch a movie with her college friend and aunt was alone at home for three or four hours. So, seeing the opportunity, I jumped into the wall and entered the aunt’s house and the second bathroom inside.

 There was a mess that was open, so I stood and looked inside, the aunt was not in the room, and then the voice of Shower came from the bath room. I understood that the aunt was taking a bath then I started waiting for them to come out .

Sexy Aunty sex story
Then aunt also came out in a while, he tied a patikot below his waist and did not wear anything above. His big booby and brown color nipples were looking pretty juicy. I stood there, shivering like a dry leaf. Because at such a young age someone was seeing the aunt naked like this

And on top of that the aunt’s cool thultholey ass was in front of me and the aunt’s petticoat was very loosely tied, so give a little jerk of loose and open the petticoat. Aunt’s ass line was clearly visible to me from her petticoat, seeing this, my condition was getting worse. Sexy Aunty sex story.

Then the aunt was fixing herself by standing on the dressing table, then she started to press her boobs. Seeing this, I was surprised and looking at this view and I understood that the aunt is also hungry for sex. I started grabbing my cock. Then the aunt tied her petikot and opened her wardrobe and removed her gown, Sexy Aunty sex story.

And when he closed the cupboard, he looked at me in the mirror and as if somehow covering himself from above, he retorted and asked me what I was looking for while standing here at the window? So due to my fear, the ass burst into four. Then I was sorry and told him that I will not do anything like this from now on. And when I started leaving from there, the aunt stopped me and said that I want to explain something to you.

sexy aunty sex story

Then aunt opened the door of the front room and took me inside the same bedroom because there were only two rooms. Later both of us sat on the same bed and aunt started drying her hair. I was just sitting around staring at their boobs that the aunt saw, Sexy Aunty sex story.

And he said to me, what Dev is watching so much, have you liked my mother, who is not removing your eyes from me (My nickname is Dev), I was looking at a very fond aunt, Sexy Aunty sex story.

So do not be so fond of that quote, I know what khichdi cooks in your mind when you stare at me while washing the courtyard in the morning. I know what you think about me.

I said what should I do in aunty too, your bubes are so cool that I get intoxicated. Your boobs are so big and your ass so oh my god what is an ass? I also now openly left all shame and started talking freely, Sexy Aunty sex story.

I said, Aunty, you have not seen anyone else, I have not seen anyone else. You are very sexy aunty, so good to hear I said you look sexy. And what do you like about me? And you have no girlfriend? Who is being so stung on me? So I said the aunt did not see anyone else like you, Sexy Aunty sex story.

I said your babes and your naked body and where are those slim 32 girls with thin boobs? Your standard is different. Auntie Boli Chal Hut, you are so bastard and shameless. Then Aunt Boli, you have seen my boobs right now.

sexy aunty sex
Want to see again? So I just listened to the aunt and lying on the bed and pressed her boob, the aunt’s gown was very loose and she did not even wear a bra, maybe she wanted to fuck me, which I was about to do now. So I took the aunt’s boobs out of the gown and started sucking them with fun and pressing them very hard.

Then I started kissing on Aunty’s lips and she was also giving full support and both of us had lost completely. While kissing, I lifted the gown of the aunt up to the waist, and loosened the rope of his petikot and removed his petikot with my right hand. And she started rubbing her open pussy and caressing it and she too was now making sexy voices ahhh ohhhhhh ohhhhhhh ohhhh amm sss ammm she was kissing me, Sexy Aunty sex story.

Both of us were still doing very loud kiss and aunt bent both her knees and both the knees on the bed started banging due to rapid orgasm, and was suffering badly. The magic of my hands was giving them a very powerful organism. Aunt was feeling completely hot and horny. I was rubbing her pussy was being spit and the aunt was crying loudly and then after 15 minutes, the aunt left all her water after hitting three squares.

sexy aunty sex story
Then I removed my shirt and paint. I do not wear underwear, even today I was completely naked. And my cock was standing full 6 inches long. Aunt caught my cock by hand and started to back and forth. Kissed the top of my cock with my lips and started turning my tongue, tell me what I was doing to visit Jannat.

Then the aunt filled the whole cock in her mouth and was sucking it like a lollipop. He had tied his hair, then I told the aunt that I have to lick her pussy. So she lay down under me and we came in 69 positions. His knees were bent, so I was able to suck his pussy easily and was licking and the aunt grabbed my erect cocks with my hand and grabbed my ass with one hand and set the cocks on my mouth properly. Started to suck, Sexy Aunty sex story.

We both were engrossed in the fuck of pussy and cocks. The whole room was filled with the voice of Pach Pach Pach Chas. A lot of spit was filled in both of us. Aunty and I fell in this 10 minute kiss, then we changed the position and I came between aunty’s knees, and with my right hand fingers opened aunty’s pussy inside and put my tongue in and lick it. felt. Auntie’s clit started sucking, Sexy Aunty sex story.

Sucking the whole pussy with his tongue, sucking it and licking it turned red, the screams of the aunt were not stopping. She was crying very loudly. Then I did not wait much and put my smooth thick long loda in the aunty’s pussy very slowly as I do in the porn movie, Sexy Aunty sex story.

sexy aunty sex story
Then I started to cut the cocks inside and slowly increased my speed. The aunt was in a very bad condition due to pain, it was a long time, she had such cocks Because her husband did not get time, the daughter too had grown up and if there were only two rooms in the house, then Chudai was not possible. Because of this aunt was very happy to fuck and I was calming her hunger and she was enjoying it so much she was getting very happy with her fuck, Sexy Aunty sex story.

We were having tremendous fuck between us. Without such hosho lust we were doing chudai and Aunty Ahho hah ahho hah ummm ahh ohh yes baby aghhh ohhhhhhhh ohhhhhhhh the sound of bass was sounding very loud and making a loud sound. Like it was more than 1 hour while doing sex, Sexy Aunty sex story.

Then both I and the aunt were about to roast, so I asked the aunt to put her water in her pussy or else she said to put it in and both of us were screaming loudly before the aunt had rooted three more times. This was my first time and I stayed for so long and it was a surprise for the aunt, Sexy Aunty sex story.

Then aunt and I lay down on the bed tired and I began to turn my hand on the aunt’s entire bare body and then she used to press her boobs, sometimes she was rubbing her pussy and doing whatever in between, it is called after sex determination.

sexy aunty sex story
Then both of us got up and went to the bathroom and rubbed each other well with soap and bathed with shampoo and did two more rounds of chudai. I made the aunt a bitch and hit her from behind. We both wore clothes after bathing. I kissed Aunty’s last time, pressed his Bruce and then went to his house, because I left my house saying that I am going to my friend’s house and we have to go and study there.

Then till the twelfth class, this sex scandal of mine and aunt kept going, our sister had come to know about this fuck, but the aunt handled the situation and helped me to play the hand of the sister’s pussy too, Sexy Aunty sex story.

Join Telegram Group

Sexy Aunty sex story

New Aunty Sex Story:

मसाज के बहाने चाची को चोदा | chachi xxx story – chachi ki story

Desi aunty story आंटी की गांड और चूत चटाई का आनंद 0-

Mast aunty ki chudai भाभी की मम्मी ने मुझे चोदना सिखाया

2 thoughts on “Sexy Aunty sex story मेरी पड़ोसन मोटी आंटी ने मेरा लंड चूसा 1”

Leave a Comment