पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा 1 best seaxy story

Best seaxy story पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा

Best seaxy story: भाई बहन सेक्स स्टोरी में पढ़ें कि कैसे मेरे दोस्तों ने मुझे सेक्स कहानी की किताबें पढ़वाई. मैं चुदाई करके देखना चाहता था. मुझे बहन की चूत का ख्याल कैसे आया और मैंने क्या किया?

दोस्तो, मेरा नाम रंगीला है. आज मैं आपको अपनी भाई बहन सेक्स स्टोरी सुनाने जा रहा हूँ. ये कहानी मेरी और मेरी छोटी बहन गुड़िया की है. वो इतनी खूबसूरत है कि मैं बता नहीं सकता दोस्तो. इसलिए आज मैं उसकी कहानी आपको सुनाने जा रहा हूँ.

इस भाई बहन सेक्स स्टोरी में मैं आपको बताऊंगा कि मैंने कैसे अपनी बहन के साथ सेक्स की शुरुआत की.

बात उस समय की है जब मुझे स्कूल पास किये हुए एक साल हो गया था. उस वक्त मेरी बहन बाहरवीं के एग्जाम दे चुकी थी और कॉलेज में एडमिशन की तैयारी कर रही थी.

मैं 20 साल का था और मेरी बहन 19 साल की. मैं आपको बताना भूल गया कि मेरे घर पर हम छह भाई बहन हैं. जिस बहन की कहानी मैं आपको बता रहा हूं उसके अलावा मेरी चार बहनें और भी हैं. मगर उनमें से तीन की शादी हो चुकी है और मुझसे बड़ी वाली के लिए घर वाले लड़का देख रहे थे.

मेरे पापा सरकारी नौकरी में हैं और मेरी मां हाउसवाइफ हैं. हम लोगों को सरकार की ओर से ही एक घर मिला हुआ है. ज्यादा बड़ा नहीं है लेकिन इतना छोटा भी नहीं है.

उस वक्त मेरा फ्रेंड सर्कल मेरे जैसे जवान लड़कों का ही था. वो लोग सेक्स कहानियों की किताबें पढ़ा करते थे. कई बार उन्होंने मुझे भी कहानी वाली किताबें पढ़ने के लिए बोला मगर मैं मना कर देता था.

मुझे अपने घर वालों से डर लगता था. पकड़े जाने से बहुत डरता था. मुझे डर था कि अगर घरवालों को ऐसी गंदी किताबें हाथ लग गयीं तो बहुत मार पड़ेगी. ऊपर से दोस्तों से मिलना जुलना भी बंद हो जायेगा.

मगर मेरे दोस्त बहुत कमीने थे. उन्होंने एक दिन मेरे बैग में वो सेक्स कहानी की किताब छुपा दी. मैं घर जाने के बाद आराम करने लगा. फिर मैंने पढ़ाई करने के लिए बैग खोला तो उसमें मुझे वो किताब मिली.

उस नंगी किताब के कवर पर ही एक नंगी फोटो छपी थी और अंदर भी काफी नंगी फोटो थी. घबराकर फिर मैंने उस बुक को बेड के गद्दे के नीचे छुपा दिया ताकि किसी घरवाले सदस्य की नजर उस पर न पड़े.

रात हुई तो मैंने उस बुक को देखा तो उसमें बहुत सी चुदाई की फोटो थी. उसमें कुछ काले हब्शी लोग भी थे जिनका लंड बहुत बड़ा था और उनमें से एक आदमी एक गोरी लड़की की चूत में पूरा लंड घुसा रहा था. मैं तो देख कर हैरान रह गया कि क्या इतना बड़ा भी लंड होता है किसी का?

फिर उसके बाद मैंने वो बुक पढ़ी और दूसरे दिन अपने दोस्तों को वापस लौटा दी.

अब तो मुझे भी उस तरह की बुक को पढ़ने का रोज मन करने लगा. मुझे मजा आने लगा और मैं रोज बुक घर ले आता था. उसको पढ़ते हुए लंड हिलाता था और उसकी नंगी फोटो देख कर मुठ मारता था.

मेरा रोज का यही काम हो गया था कि बुक पढ़ो और मुठ मारो.

एक दिन मैंने देखा कि बुक में एक भाई बहन सेक्स स्टोरी थी जिसमें बहन की चुदाई हो रही थी. पहले तो मुझे लगा कि किसी ने गलती से बहन लिख दिया होगा. मगर फिर बाद में पूरी कहानी पढ़ी तो पता लगा कि लोग बहन को भी चोद देते हैं.

भाई बहन सेक्स स्टोरी पढ़ते पढ़ते मेरे मन में मेरी छोटी बहन के ख्याल आने लगे. उस दिन के बाद से मेरी बहन की ओर मेरी नजर बदल गयी थी. वो मुझे बहुत अच्छी लगने लगी थी. अब वो मुझे सिर्फ बहन की नजर से ही नहीं बल्कि सेक्स की नजर से भी अच्छी लगने लगी थी.

अब मैं रोज उसको देखता रहता था.

कुछ दिन के बाद मैंने उसकी ब्रा और पैंटी को भी छुपाना शुरू कर दिया. उसकी ब्रा और पैंटी को बाथरूम में ले जाकर मैं उस पर मुठ मारने लगा. अब मुझे ये सब करने में बहुत मजा आने लगा. अब मैं भी अपनी बहन को ख्यालों में चोदने लगा था.

धीरे धीरे करके अब मैं रोज़ाना किताब पढ़ने लगा और रोज ही बहन की पैंटी में मुठ मारने लगा. तीन महीने ऐसे ही मुठ मारते हुए निकल गये. अब मुझे चूत की जरूरत महसूस होने लगी थी.

मैं चूत चोदना चाहता था. जानना चाहता था कि चूत में लंड देकर चोदने में कितना मजा आता है? मगर मुझे कोई चूत नहीं मिल रही थी. मैं काफी चिड़चिड़ा सा रहने लगा था. किसी काम में मन नहीं लगता था.

कई दिनों तक ऐसे ही चलता रहा.

एक दिन मैं दोपहर में अपने घर में ही था. कॉलेज की छुट्टी थी. मैं टीवी देख रहा था और तभी मेरी बहन नहाने के लिए बाथरूम में जाने लगी.

तभी मेरे दिमाग में ख्याल आया कि क्यों न मैं अपनी छोटी बहन को नहाते हुए देखूं? हो सकता है कि उसको नहाते हुए देखते समय मुझे अपनी बहन की चूत ही देखने को मिल जाये? यही सोच कर मैं एक्साइटेड हो गया.

हमारे घर में एक आंगन बना हुआ था. सभी लोग वहीं पर नहाते थे. उस दिन घर पर कोई नहीं था इसलिए बहन को छुप कर देखने में मुझे भी कोई खास परेशानी नहीं होने वाली थी. मेरी बहन अंदर नहाने के लिए गयी और उसने दरवाजा बंद कर लिया. मैं भी वहीं पर दरवाजे के पास बैठ गया.

मैंने बाथरूम के दरवाजे में एक छेद ढूंढा और उसके अंदर से बाथरूम में झांकने लगा. मेरी बहन उस वक्त अपने कपड़े उतार रही थी. पहले उसने अपना टीशर्ट उतारा और फिर अपनी पजामी उतार दी. अब वो केवल ब्रा और पैंटी में थी.

उसकी चूचियां मध्यम आकार की थी और बहुत ही टाइट लग रही थीं. उसकी चूत पर पैंटी बिल्कुल चिपकी हुई थी और चूत की फाकें पैंटी पर लाइन बना रही थीं. ये देख कर मेरा लंड एकदम से टाइट हो गया था.

मेरी बहन अब अपने बदन पर पानी डालने लगी. उसकी ब्रा भीग गयी और उसकी चूचियों के चूचक भी अब दिखने लगे.
ये देख कर मेरे लंड का बुरा हाल हो रहा था.
उसकी चूचियों से बहता हुआ पानी उसकी पैंटी से होता हुआ जा रहा था.

मैंने अपने लंड को वहीं पर दबाना और सहलाना शुरू कर दिया था. मैं पैंट के ऊपर से ही अपने लंड को मसल रहा था. उसके बाद मेरी बहन ने अपनी पैंटी उतार दी और वो नीचे से पूरी नंगी हो गयी. उसकी चूत दिखते ही मैं बेकाबू हो गया और मैंने अपने लंड को बाहर निकाल कर मुठ मारना शुरू कर दिया.

गुड़िया की चूत एकदम से गुलाबी थी. बहन की नंगी चूत देखते ही मेरी उत्तेजना बहुत बढ़ गयी. फिर उसने अपनी ब्रा भी निकाल दी. ब्रा निकालते ही वो ऊपर से नीचे तक पूरी नंगी हो गयी और मैंने जोर से लंड को रगड़ डाला और मेरा पानी निकल गया.

वहीं मुठ गिरा कर मैं वहां से वापस आ गया और अपने कमरे में आकर लेट गया. उस दिन के बाद से अब रोज मेरा मन करने लगा कि मैं उसको नंगी देखूं. मैं रोज ही छुप कर उसको देखने का मौका तलाशता रहता था. कई बार मौका लग जाता था और कई बार नहीं.

ऐसे ही दो महीने और बीत गये. अब मेरे कॉलेज की छुट्टियां हो गयीं. मेरे मां और पापा मेरी बड़ी बहन के साथ उसकी शादी के लिए लड़का देखने गांव चले गये. हम दोनों भाई बहनों को घर पर ही छोड़ गये.

अब हम अकेले हो गये थे. दस दिन तक घर में हम अकेले रहने वाले थे और ये सोच सोच कर मैं खुश भी हो रहा था. मुझे पता था कि सबके जाने के बाद हम एक ही रूम में सोयेंगे.

मेरी छोटी बहन अकेले नहीं सोती थी. उसको अकेले सोने में डर लगता था और इसी बात का मुझे फायदा उठाना था. पहले ही दिन मैंने सोच लिया था कि आज बहन की चूत को एक बार तो जरूर छूकर देखूंगा.

रात का खाना होने के बाद हम दोनों एक ही बिस्तर पर लेट गये. बेड बड़ा था इसलिए कोई दिक्कत नहीं थी. मैं अपनी बहन को चोदने के बारे में ही सोच रहा था. जब वो सो गयी तो मैंने अपना कम्बल जानबूझ कर नीचे गिरा दिया और मैं उसी के कम्बल में घुस गया.

फिर वो जाग गयी और उठ कर देखने लगी. उसने मेरा कम्बल नीचे गिरा हुआ पाया और वो बिना कुछ बोले फिर से लेट कर सोने लगी. कुछ देर के बाद मैंने अपनी हरकत शुरू कर दी.

धीरे धीरे मैं अपनी बहन के बदन को छूने लगा. मुझे बहुत अच्छा लग रहा था. हिम्मत करके मैंने उसके पेट पर अपना हाथ रख दिया. उसने कोई रिएक्शन नहीं दिया. फिर मैं धीरे धीरे हाथ को फिराने लगा.

अब मेरा हाथ मेरी बहन के बूब्स की ओर बढ़ने लगा. धीरे धीरे मैं हाथ को उसके दूधों तक ले गया और फिर आहिस्ता से हाथ उसके बूब्स पर रख दिया. उसने ब्रा पहनी हुई लगा रही थी. मुझे बहुत उत्तेजना होने लगी. मैं हाथ को ऐसे रखे नहीं रह सका.

मैंने धीरे धीरे से अपनी बहन के बूब्स को दबाना शुरू कर दिया. मैं बहुत ही हल्के हाथ से दबा रहा था. आहिस्ता से उसके चूचों को मसल मसल कर मजा ले रहा था.

वो अब भी कुछ नहीं बोल रही थी. शायद गहरी नींद में थी, यही सोच कर मेरी हिम्मत और ज्यादा बढ़ गयी. मैं अपनी बहन की स्कर्ट को ऊपर सरकाने लगा. धीरे धीरे सरकाते हुए उसकी पैंटी मेरे हाथों पर टच हो गयी. मैं वहीं पर रुक गया.

अब मुझे उसकी शर्ट का बटन खोलना था ताकि मैं उसके दूधों को हाथ में ले सकूं.
मगर ये इतना आसान नहीं था. मुझे डर लग रहा था कि अगर ये जाग गयी तो सारा काम खराब हो जायेगा और हो सकता था कि वो मेरे पिताजी को भी मेरी हरकत के बारे में बता दे.

मैं अब नींद का नाटक करते हुए आगे बढ़ने लगा. मैंने नींद का नाटक करते हुए उसकी चूचियों पर हाथ रख दिया. उसने मेरे हाथ को अच्छे से पकड़ लिया. नींद में शायद वो सोच रही थी कि ये हाथ मम्मी का है.

इसी का फायदा उठा कर मैं उसके शर्ट के बटन खोलने लगा. धीरे धीरे करते हुए मैंने उसकी शर्ट के तीन बटन खोल दिये. मगर लाइट बंद होने के कारण मैं अपनी बहन के बूब्स को नहीं देख पा रहा था. मैं बस उसके दूधों को सहला पा रहा था.

कुछ देर सहलाने के बाद मेरी बहन थोड़ा सा कसमसाई तो मुझे लगा कि वो उठ गई है. मगर मेरा अंदाजा गलत निकला. वो अभी भी नींद में थी. मैं कुछ देर रुका रहा. उसके बाद फिर से मैंने अपना काम चालू कर दिया.

मैंने उसकी स्कर्ट के हुक को खोल दिया. हुक खोलने के बाद मैंने उसे नीचे सरका दिया. फिर मैंने उसकी शर्ट के सारे बटन खोल दिये. अब उसकी ब्रा ऊपर आ गयी थी. मैंने उसकी ब्रा के ऊपर से उसके दूधों को छुआ और हल्का सा दबा कर देखा.

अब मुझे सिर्फ़ अपनी बहन की ब्रा के हुक को खोलना बाकी था. मैं सोच रहा था कि अब कैसे खोलूं क्योंकि उसकी ब्रा का हुक तो उसकी पीठ के नीचे दबा हुआ था. मेरा हाथ वहां तक नहीं पहुंच सकते थे. मुझे किसी तरह उसको करवट के बल लेटाना था.

कुछ सोचने के बाद मैंने उसको कंधे से हल्का धकेलना शुरू किया. उसको दूसरी ओर मोड़ने लगा. मैं हल्का दबाव दे रहा था ताकि वो खुद ही नींद में पलटी मार ले.

काफी कोशिश करने के बाद मेहनत रंग लाई और मेरी बहन ने करवट ले ली.
अब उसकी पीठ मेरी ओर थी. अब मुझे उसकी ब्रा का हुक खोलने का मौका मिल गया.

उसके हुक को खोल कर मैंने उसकी ब्रा को भी खोल दिया. जैसे उसकी ब्रा उतरी तो मुझे शक हुआ कि वो जाग गयी है.

वो कुछ प्रतिक्रिया नहीं दे रही थी लेकिन उसकी सांसें अब सामान्य नहीं थीं जैसे कि सोते हुए हुआ करती हैं. वो जाग चुकी थी लेकिन कुछ बोल नहीं रही थी.

मैंने हिम्मत करके उसकी चूचियों पर हाथ रख दिया और उनको दबाने लगा. वो कुछ नहीं बोल रही थी मगर उसकी सांसें अब भारी हो गयी थीं. मैं समझ गया कि उसको अपनी चूची दबवाने में मजा आ रहा है.

कुछ देर तक उसके बूब्स को दबाने के बाद वो पलट गयी और उसने खुद ही मेरे हाथों को अपनी चूचियों पर दबाना शुरू कर दिया.

Best seaxy story पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा

अब तो सब कुछ क्लियर हो गया था. मैं अपनी बहन के ऊपर लेट गया और उसके होंठों पर अपने होंठ ही रख दिये.

मैं उसके होंठों को चूसने लगा और उसकी चूचियों को दबाने लगा. वो भी ऊंहह … उंहहह करके सिसकारी लेते हुए अपना मजा जाहिर करने लगी. मैं उसकी चूचियों को पीने लगा और उसने मेरे मुंह को अपने बूब्स में दबा लिया.

अब मेरे हाथ उसकी चड्डी की ओर बढ़े. मैंने उसकी चड्डी को उतारना चाहा और उसमें हाथ दिया तो अंदर भी एक कपड़े जैसा कुछ लगा हुआ था. मुझे पता लग गया कि मेरी बहन के पीरियड्स चल रहे हैं.

फिर मैंने उसकी चड्डी को नहीं छेड़ा. मैं दोबारा से उसके दूधों को पीने लगा. उसके दूधों को कस कर दबाने लगा. अब मेरी बहन भी मेरे साथ खुल कर दूध दबवा रही थी और सिसकारियां निकाल रही थी.

वो पूरी तरह नंगी हो चुकी थी. उसके बदन पर केवल एक चड्डी ही बची हुई थी. मैंने उसके हाथ को पकड़ा और उसके हाथ को अपने लंड पर रखवा दिया. उसको मेरे लंड को हिला कर मुठ मारने के लिए कहा.

उसने धीरे धीरे मेरे लंड को पकड़ कर लोअर के ऊपर से सहलाना शुरू किया. फिर कुछ देर के बाद उसने मेरी लोअर में अंदर हाथ दे दिया और मेरे लंड को पकड़ कर आगे पीछे करते हुए मुठ मारने लगी.

अब मुझे बहुत जोश आ गया और मैं जोर से उसके होंठों को पीते हुए उसकी चूची को भींचने लगा.

मुझे बहुत मजा आ रहा था. मन कर रहा था कि बहन की चूत में लंड से चोद चोद कर उसकी चूत को फाड़ दूं. मगर उसके पीरियड्स थे.

वो तेजी से मेरे लंड की मुठ मार रही थी. इतने में ही मेरे लंड का पानी निकल गया और मेरी बहन का पूरा हाथ मेरे वीर्य में सन गया.

मैंने अपनी लोअर को उतार दिया और कम्बल को भी उतार दिया. फिर उसने मेरे लंड को कपड़े से साफ किया. उसके बाद मैं कम्बल के बाहर लेट गया. मैं पूरा नंगा था. मेरी बहन को अब चुदास जग चुकी थी.

वो खुद ही मेरे पास आई और मेरे लंड को हाथ में लेकर उससे खेलने लगी. मुझे भी मजा आ रहा था. मैं उसकी चूचियों के निप्पल मसल रहा था. जैसे ही मैं उसके निप्पल निचोड़ता था तो वो मेरे लंड को कस कर भींच लेती थी.

कुछ देर के बाद उसने मेरे लंड को मुंह में लिया और चूसने लगी. मुझे मजा आने लगा.

Best seaxy story पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा

फिर मैंने एकदम से उठ कर लाइट चालू कर दी. मैं उसके नंगे बदन को देखना चाहता था. लाइट जलते ही वो मुझे नंगी दिखाई दी और मेरे लंड में झटके लगने लगे.

उसने अपने हाथ से अपने मुंह को छुपा लिया. वो मुझे नंगा देख कर शरमा रही थी. वो बहुत ही खूबसूरत लग रही थी. मैंने उसको फिर से मेरा लंड पीने के लिए बोला तो उसने एक बार फिर से मेरे लंड को मुंह में भर लिया और चूसने लगी.

दस मिनट तक मैंने उसको लंड चुसवाया और एक बार फिर से पानी निकाल दिया. इस बार मैंने उसके मुंह में ही पानी गिराया.

Best seaxy story पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा

उसने मेरा माल बाहर थूक दिया. उसके बाद हम लेट कर फिर से एक दूसरे के जिस्मों से खेलने लगे.

इस तरह से उस रात हम दोनों ने सारी रात सेक्स फोरप्ले किया मगर चुदाई नहीं हो पाई. मगर बहन के साथ सेक्सी हरकतें करके मजा बहुत आया.
भाई बहन की कहानी के अगले भाग में मैं आपको बताऊंगा कि मैंने अपनी छोटी बहन की चुदाई कैसे की और हम दोनों ने कैसे मजे लिये.

इस भाई बहन सेक्स स्टोरी पर अपने कमेंट्स में अपनी राय दें. आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा. इसके अलावा आप कहानी पर नीचे कमेंट करके भी अपनी राय दे सकते हैं. और सेक्स विडियो और new कहानी पढने के लिये telegram ग्रुप join कर सकते है.

Best seaxy story पहली बार छोटी बहन ने लंड चुसा

Read in English

First time younger sister sucked cocks Best seaxy story

Best seaxy story: In Brother Sister Sex Story, read how my friends taught me sex story books. I wanted to see fuck. How did I care about my sister’s pussy and what did I do?

Friends, my name is Rangeela. Today I am going to tell you my siblings sex story. This story is of me and my younger sister Gudiya. She is so beautiful that I cannot tell friends. So today I am going to tell you his story Best seaxy story.

In this siblings sex story, I will tell you how I started sex with my sister.

It is about a year when I passed school. At that time, my sister had given exams and was preparing for college admission Best seaxy story.

I was 20 years old and my sister was 19 years old. I forgot to tell you that I have six siblings at my house. Apart from the sister whose story I am telling you, I have four other sisters. But three of them have been married and were looking at the boy at home for the elder Best seaxy story.

My father is in a government job and my mother is a housewife. We have got a house from the government. Not too big but not too small.

At that time my friend circle was of young boys like me. They used to read books of sex stories. Many times he also asked me to read books about the story, but I refused Best seaxy story.

I used to get scared of my housemates. Was very afraid of getting caught. I was afraid that if such dirty books were handed over to the family, they would be killed a lot. Seeing friends from above will also stop Best seaxy story.

But my friends were very bastard. He hid that sex story book in my bag one day. I started resting after going home. Then I opened the bag to study, then I found that book in it.

A naked photo was printed on the cover of that naked book and there was quite a naked photo inside as well. Fearing, I then hid the book under the mattress of the bed so that no member of the house would be caught by it Best seaxy story.

It was night, when I saw that book, there was a lot of fuck in it. There were also some black Habshi people whose cocks were very big and one of them was inserting full cocks into the pussy of a white girl. I was surprised to see if anyone had such a big cock Best seaxy story.

Then after that I read that book and returned it to my friends the other day.

cript>

Now I too felt like reading that kind of book everyday. I started having fun and I used to bring the book home everyday. He used to shake his cock while reading it and seeing his naked photo, he used to hit his mouth Best seaxy story.

My daily job was to read the book and hit the mouth.

One day I saw that there was a siblings sex story in the book in which the sister was getting fuck. At first I thought that someone may have mistakenly written a sister. But then after reading the whole story, it came to know that people also give a fuck to sister Best seaxy story.

Siblings read my sex story and started thinking about my younger sister. From that day onwards, my eye on my sister had changed. I started to like it very much. Now she started to like me not only from the eyes of sister but also from the point of view of sex Best seaxy story.

Now I used to watch him every day.

After a few days, I started hiding her bra and panties too. Taking her bra and panty to the bathroom, I started licking her. Now I started to enjoy doing all this. Now I too had started fucking my sister in thoughts Best seaxy story.

Slowly, now I started reading the book every day and every day I started hitting my mouth in sister’s panties. Three months passed out like this. Now I started feeling the need of pussy.

I wanted to fuck pussy. Wanted to know how much fun it is to fuck by giving cocks in pussy? But I was not getting any pussy. I started living quite irritable. Did not feel like doing anything Best seaxy story.

This went on for many days.

One day I was in my house in the afternoon. It was a college holiday. I was watching TV and then my sister started going to the bathroom to bathe.

Then my mind thought why should I not see my younger sister taking a bath? Maybe while watching her take a bath, I can only get to see my sister’s pussy? Thinking this, I got excited Best seaxy story.

There was a courtyard in our house. Everyone used to take a bath there. There was no one at home that day, so I was not going to have much trouble in hiding my sister. My sister went in for a bath and she closed the door. I also sat near the door there Best seaxy story.

I found a hole in the bathroom door and started looking into the bathroom from inside it. My sister was taking off her clothes at that time. First he took off his t-shirt and then removed his pajamis. Now she was only in bra and panty Best seaxy story.

Her nipples were medium size and looked very tight. The panty was absolutely sticking on her pussy and the pussy was making a line on the panty. Seeing this, my cock was completely tight Best seaxy story.

My sister now started pouring water on her body. Her bra got wet and the nipples of her nipples also started appearing.
Seeing this, my cock was getting bad.
Water flowing from her cunt was being carried through her panties Best seaxy story.

I started pressing and caressing my cock right there. I was rubbing my cock from the top of the pants. After that my sister removed her panties and she was completely naked from below. As soon as she saw her pussy, I became uncontrollable and I took out my cock and started licking it Best seaxy story.

Gudiya’s pussy was absolutely pink. My excitement increased greatly after seeing the naked pussy of the sister. Then she removed her bra too. As soon as I removed the bra, it became completely naked from top to bottom and I rubbed the cocks vigorously and my water ran out Best seaxy story.

At the same time, I came back from there and fell in my room. From that day onwards, every day I started thinking that I should see her naked. I used to hide every day looking for an opportunity to see him. Sometimes I used to get opportunity and many times not Best seaxy story.

Two more months passed like this. Now my college holidays are over. My mother and father went to the village to see the boy for his marriage with my elder sister. We left both our siblings at home Best seaxy story.

Now we were alone. We were going to live alone in the house for ten days and after thinking this, I was also happy. I knew that after everyone left, we would sleep in the same room.

My younger sister did not sleep alone. He was afraid to sleep alone and I had to take advantage of this. On the very first day, I thought that today I will definitely touch my sister’s pussy once v

After having dinner, we both lay on the same bed. The bed was big so there was no problem. I was thinking about fucking my sister. When she fell asleep, I deliberately dropped my blanket down and I entered her blanket Best seaxy story.

Then she woke up and started looking up. He found my blanket falling down and he lay down to sleep again without saying anything. After some time, I started my action.

Slowly I started touching my sister’s body. I was feeling very good. Daring I put my hand on his stomach. He did not give any reaction. Then I slowly started to move my hand Best seaxy story.

Now my hand started moving towards my sister’s boobs. Slowly I moved my hands to her milk and then gently put my hands on her boobs. She was wearing a bra. I started getting very excited. I could not keep my hands like this Best seaxy story.

I slowly started pressing my sister’s boobs. I was pressing very lightly. I was enjoying her boobs by mashing them gently.

She was still not saying anything. Perhaps I was in a deep sleep, thinking that my courage increased further. I moved my sister’s skirt up. Slowly her panties touched my hands. I stayed there only Best seaxy story.

Now I had to open the button of his shirt so that I could take his milk in my hand.
But it was not so easy. I was afraid that if she woke up, the whole work would go bad and maybe she could tell my father about my actions as well Best seaxy story.

Now I started moving forward pretending to sleep. I laid my hands on her tits while pretending to sleep. He held my hand well. In her sleep, she was probably thinking that this hand belongs to the mother Best seaxy story.

Taking advantage of this, I started to unbutton his shirt. Slowly, I opened the three buttons of his shirt. But I could not see my sister’s boobs as the lights were off. I was just able to caress her milk Best seaxy story.

After some time, my sister swore a little, and I felt that she had risen. But my guess turned out to be wrong. She was still asleep. I stayed for a while. After that, I started my work again Best seaxy story.

I untied the hook of her skirt. After opening the hook, I moved it down. Then I opened all the buttons on his shirt. Now her bra was up. I touched her milk on top of her bra and looked at it lightly Best seaxy story.

Now all I had to do was open the hook of my sister’s bra. I was thinking how to open now because the hook of her bra was buried under her back. My hands could not reach there. I had to lie on her side somehow Best seaxy story.

After some thinking, I started pushing him lightly by the shoulder. He started turning on the other side. I was giving light pressure so that he himself would fall asleep in his sleep Best seaxy story.

After a lot of effort, hard work paid off and my sister took a turn.
Now his back was towards me. Now I got a chance to open her bra hook.

Opening her hook, I also opened her bra. As her bra descended, I suspected that she had woken up Best seaxy story.

She was not reacting, but her breath was no longer normal, like sleeping. She was awake but was not saying anything.

I dared to put my hands on her pussy and started pressing them. She was not saying anything but her breath was heavy now. I understood that he is enjoying pressing his tit Best seaxy story.

After pressing her boobs for some time, she turned around and she started pressing her hands on my pussy.

Now everything was cleared. I lay down on my sister and put my lips on her lips.

I started sucking her lips and pressing her nipples. He too, taking his sigh with his eyes, started expressing his fun. I started drinking her boobs and she pressed my mouth in her boobs Best seaxy story.

Now my hands moved towards his tights. I wanted to take off his tights and gave a hand in it, so there was something like a cloth inside. I came to know that my sister’s periods are going on Best seaxy story.

Then I did not tease his tights. I started drinking his milk again. He started pressing his milk tightly. Now my sister was also suppressing milk with me and taking out siskaris.

She was completely naked. Only one trunk was left on his body. I grabbed her hand and got her hand placed on my cock. He asked me to shake my cock and hit it Best seaxy story.

He slowly grabbed my cock and started caressing it on top of the lower. Then after some time he gave his hand in my lower and grabbed my cock and started licking it while back and forth.

Now I got very excited and I started squeezing her nipple while drinking her lips vigorously.

I was enjoying it very much. Wanted to fuck my sister by tearing her pussy in the pussy. But he had his periods Best seaxy story.

She was fast beating my cock. At this point, the water of my cock got out and my sister’s whole hand was buried in my semen.

I removed my lower and also removed the blanket. Then he cleaned my cock with a cloth. After that I lay outside the blanket. I was completely naked. My sister had woken up now Best seaxy story.

She herself came to me and took my cock in her hand and started playing with it. I was enjoying it too. I was rubbing her nipples. As soon as I squeezed her nipple, she used to squeeze my cock tightly.

After some time he took my cock in his mouth and started sucking. I started having fun.

Then I immediately got up and switched on the light. I wanted to see her naked body. As soon as the light lit, he appeared naked and started jerking in my cock Best seaxy story.

He hid his mouth with his hand. She was blushing to see me naked. She looked very beautiful. I asked him to drink my cock again, he once again filled my cock in his mouth and started sucking.

For ten minutes I licked her cock and once again removed the water. This time I put water in his mouth Best seaxy story.

He spit my goods out. After that we lay down and started playing with each other’s bodies again.

In this way that night we both had sex foreplay all night but could not get fuck. But I had a lot of fun doing sexy acts with my sister.
In the next part of the story of siblings, I will tell you how I fuck my younger sister and how we both enjoyed ourselves Best seaxy story.

Give your opinion in your comments on this siblings sex story. How did you like my true sex incident, tell me on Telegram, I will wait for your comment and message. Apart from this, you can also give your opinion by commenting on the story below. And to read sex videos and new story, telegram group can join.

Read more bhai behan sex story-

Bro Sis Sex 1 सगे भाई को सेक्स के लिये पटाया cudai khaniya

Sister Sex Stories रण्डी ममेरी बहन की चूत में दिया लंड 1 fun

Cousin Fuck Story 1 चचेरी बहन की सील तोड़ की चुदाई Real Sex

Leave a Comment

org/tools/popad.js">