Follow my blog with BloglovinHindi sexy aunty stories 1आंटी को चोद के दिया सुकून भरा दर्द

Hindi sexy aunty stories 1आंटी को चोद के दिया सुकून भरा दर्द

आंटी को चोद के दिया सुकून भरा दर्द hindi sexy aunty stories

Hindi sexy aunty stories: गर्म आंटी की चुदाई स्टोरी में पढ़ें कि कैसे मैं अपने पड़ोस की एक आंटी को पसंद करता था और चोदना चाहता था. वो भी कामुक हावभाव से मुझे ललचाती थी. तो मैंने क्या किया?

दोस्तो मेरा नाम अमन है. मैं हिसार हरियाणा का रहने वाला हूं. मेरी उम्र 21 साल की है और बहुत स्मार्ट भी हूं. मेरी हाइट 5 फुट 4 इंच है.

यह चुदाई स्टोरी अक्टूबर 2017 की है, तब मेरी उम्र 19 साल थी. हमारे पड़ोस में एक आमिना नाम की आंटी रहती हैं. ये नाम बदला हुआ है. आमिना आंटी की उम्र लगभग 42 साल के आस पास की रही होगी. उनका फिगर 36-34-36 का होगा. आंटी देखने में बहुत सेक्सी, गर्म लगती थीं. उनके उठे उठे से मोटे चूचे मुझे बहुत आकर्षित करते थे. उनके ये मदमस्त मम्मे मुझे तो क्या … हर किसी को बरबस ही उनका लुत्फ़ उठाने को मजबूर कर देते थे.

वे जब भी हमारे घर आतीं या मुझे कोई काम के लिए बुलातीं, तो वह मुझे बहुत प्यार से और हंस कर बात करती थीं. जब वह सेक्सी मूड में होतीं, तो मुझे इधर-उधर हाथ लगा कर मुझसे छेड़खानी करतीं, मेरी जीएफ के बारे में पूछ कर मुझे चिढ़ाती थीं … जबकि मेरी कोई गर्लफ्रेंड नहीं थी. हालांकि मैं भी उनकी बातों के मजे लेता रहता था. मुझे उनके इस तरह के गर्म व्यवहार से मजा ही आता था.

त्यौहार से 3 दिन पहले आंटी घर की सफाई कर रही थीं. उसी दौरान उन्होंने मुझे ऊपर वाले कमरे में सामान उतारने के लिए बुलाया. उस समय उन्होंने लाल रंग का गाउन पहन रखा था, जिसमें उनकी चुचियों की लाइन साफ दिख रही थी. मैं उनकी चूचियों को देख रहा था, जो कि उन्होंने नोटिस कर लिया था.

थोड़ी देर में वह बाथरूम में जाकर एक नीला सूट पहन आईं, जिससे मुझे उनके मोटे चूचे और भी साफ दिखने लग गए थे. उन्हें देख कर मेरा 6.5 इंच लंबा लंड खड़ा हो गया था. उन्होंने भी मेरे खड़े होते लंड पर अपनी नजर मार ली थी.

hindi sexy aunty stories

हम जिस कमरे में खड़े थे, वहां काफी सामान होने की वजह से जगह बहुत कम थी. आंटी कोई सामान लेने आतीं, तो वह अपनी चूची मेरी छाती से सटाते हुए निकल रही थीं.
हालांकि इस तरह की परिस्थिति में एक तरीका ये होता है कि खुद को बचाते हुए निकलना, भले ही मम्मे रगड़ रहे हों, लेकिन खुद से ऐसा शो करना कि मजबूरी है.

पर आंटी तो जब भी मुझसे सट कर निकलतीं, तो वे और भी जानबूझ कर मेरे सीने से अपने मम्मों को रगड़ने की कोशिश कर रही थीं. इससे मुझे पता चल गया था कि आंटी का मूड आज कुछ अलग है.

मैंने भी आंटी के मम्मों को बातों ही बातों में कभी टच किया, तो कभी हाथ लगा दिया. आंटी भी हंस रही थीं. मैं समझ गया था कि आज लाइन क्लियर है. थोड़ी ही देर यूं ही काम चलता रहा.

आंटी की मोटी गांड देख कर मेरा लंड का बुरा हाल हो गया था. मैं बार बार अपने लंड को एडजस्ट करने लगता.

आंटी ने कहा- क्या हुआ?
मैंने कहा- कुछ नहीं!
तो आंटी बोलीं- कुछ तो बताओ?
मैंने कहा- नहीं आंटी … कुछ नहीं.

आंटी नीचे झुककर कुछ सामान उठाने लगीं, तो मुझे उनकी चूची का काला निप्पल वाला भाग दिख गया था. फिर उनके उठते ही मैंने उनको दीवार से लगा दिया और उनकी चूची जोर जोर से दबाने लगा.
उन्होंने कहा- यह क्या कर रहे हो तुम?
मैंने कहा- आंटी सॉरी … मुझे प्लीज आज ना रोको.
आंटी ने मुझे धक्का दिया और कहा- मैं तेरी मम्मी को बता दूंगी.

hindi sexy aunty stories

उनका बदला हुआ रूप देख कर मैं बहुत ही ज्यादा डर गया और वहां से भाग आया. उस दिन पूरे दिन मेरी फटती रही कि चुदाई स्टोरी तो बनी नहीं … आंटी मम्मी को ना बता दें और मेरी घर पर ठुकाई लग जाए.

फिर शाम तक यूं ही चलता रहा और रात को मैं सोते हुए सोच रहा था कि आज तो बच गया, कुछ नहीं हुआ.

सुबह आंटी ने मुझे वापस ऊपर बुलाया.
मैंने जाते ही उनसे माफी मांग ली- आंटी कल के लिए माफ कर दो.
आंटी ने कहा- कोई बात नहीं.

आंटी आज कल से भी ज्यादा सेक्सी लग रही थीं. आंटी ने फिर से हंस कर कहा- आज तू मेरी तरफ नहीं देख रहा है, क्या आज मैं अच्छी नहीं लग रही हूँ?
मैंने उनसे कहा- नहीं आंटी, आज तो आप बहुत मस्त लग रही हो. कल से भी ज्यादा मस्त लग रही हो.
इस पर उन्होंने कहा- तेरे अंकल को तो यह सब दिखता ही नहीं, तो यह सब किस काम का है.
इस पर मैंने उनके कंधे पर हाथ रखा और कहा- आपके पास मैं हूं ना आंटी.

मेरा सहारा पाते ही वह रोने में लग गईं.
मैंने उनसे कहा- आप मुझे बहुत अच्छी लगती हो.
आंटी बोलीं- अच्छी लगने से क्या होता है … मैं सुंदर नहीं हूं.
फिर मैंने कहा- आंटी आप बहुत सुंदर हो … अपनी गली में नंबर एक पर हो.

आंटी ने मुझसे पूछा- क्या मैं तुझे सेक्सी लगती हूं?
मैंने कहा- हां आंटी बहुत.

hindi sexy aunty stories

उन्होंने मेरी तरफ होंठ बढ़ाए तो मुझे ऐसा लगा कि आज शायद आंटी पहल कर रही हैं, मेरी चुदाई स्टोरी अब बन जायेगी. मैंने भी उनकी तरफ अपने होंठ बढ़ा दिए. आंटी ने आंख दबा दी. फिर मैंने उनको दीवार से लगाया और उनके होंठों पर एक जोरदार से किस कर दिया.

पहले पहल तो उन्होंने थोड़ा बहुत विरोध किया … पर 3 या 4 मिनट बाद विरोध भी बंद कर दिया. अब मैं उनकी चूचियों को सूट के ऊपर से ही दबाए जा रहा था.

मैंने उनका कमीज उतारने की कोशिश की, तो वो कसा होने के कारण मुझसे नहीं उतरा. आंटी की मोटी चूचियों के कारण सूट काफी टाइट था.

आंटी ने हंस कर बोला- फाड़ेगा क्या … इसे आराम से उतार न.
मैंने झटके से फाड़ दिया, तो वो बोलीं- ले नुकसान कर दिया न मेरा.

फिर मैं उनकी चुचियों को मुँह में लेकर जोर जोर से चूसने लगा. उनका रंग बहुत ही गोरा था. आंटी की दूध से भी ज्यादा सफ़ेद चुचियों को चूस चूस कर मैंने लाल कर दिया था.

group chudai stories

फिर मैं धीरे-धीरे उनके पेट पर किस करने लगा. जब मैं उनकी सलवार का नाड़ा खोलने लगा, तो बोलीं- कोई आ जाएगा.
तो मैंने कहा- घर पर कोई नहीं है और मैं नीचे से आपका दरवाजा बंद करके आया हूं.
आंटी बोलीं- प्लीज यह किसी को मत बताईयो!
मैंने कहा- आंटी आपकी कसम … यह मेरे तक ही रहेगा.

hindi sexy aunty stories

मैंने आंटी का झट से नाड़ा खोला और नीचे देखा, तो उनकी टांगों के बीच में गुफा पर थोड़े से बाल थे, जो भूरे रंग के थे.

उसके बाद उन्होंने मेरे पूरे कपड़े भी खोल दिए. कुछ देर बाद मैंने उनकी चूत पर हाथ रखा और उनकी पेंटी भी उतार दी.

फिर मैंने बिना सोचे समझे ही नीचे बैठ कर उनकी चूत को चाटना शुरू कर दिया, जिसकी वजह से उन्हें बहुत मज़ा आ रहा था. गर्म आंटी ज़ोर ज़ोर से सिसकारियां लेने लगी थीं. उन्होंने जोश में आकर मेरा सर दबा दिया. वे मेरा सर अपनी चूत में पूरा अन्दर घुसा लेना चाहती थीं.

मेरे लगातार चूत चूसने के कारण उनकी चूत पनिया गयी थी और वो कभी भी पानी छोड़ सकती थीं. मैंने फिर भी चूत को चूसना बंद नहीं किया.

जिन लोगों ने शादीशुदा औरतों की चूत को चाटा होगा, उन्हें पता होगा कि चूत चूसने का अपना एक अलग ही आनन्द है.

लगातार 7 से 8 मिनट तक चूत चुसाई से आंटी एक तेज़ अकड़न के साथ झड़ गयी थीं. उन्होंने ढेर सारे कामरस की नदी बहा दी और थोड़ी देर के लिए शांत पड़ गयी थीं.

फिर कुछ देर बाद उन्होंने मेरी पैंट को खोला, तो मेरी चड्डी में मेरे लौड़े ने आतंक मचा रखा था. मेरे लंड को आंटी ने मेरी चड्डी से बाहर निकाल कर देखा, तो उनकी आंखें फटी की फटी रह गईं.

गर्म आंटी के मुँह से ‘बाप रे बाप … इत्ता बड़ा..’ ही निकल सका.
मैंने हंस दिया- आपका ही है आंटी.

hindi sexy aunty stories

उन्होंने मुझसे कहा- क्या करता है? तेरा लंड इतना मोटा कैसे हो गया है? ये मेरे अन्दर जाएगा, तो मेरी पूरी चूत को छील देगा. तेरे अंकल का तो पतला सा है.
यह कहते ही वो जमीन पर बैठ कर मेरे लंड को लॉलीपॉप की तरह चूसने लगीं.

hindi sexy aunty stories

दोस्तो, यकीन करना … वो मेरा पहला अनुभव था. मैं मुश्किल से 2 मिनट में आंटी के मुँह में ही झड़ गया.

उन्होंने ‘छी ..’ की आवाज़ करते हुए मेरे लौड़े को मुँह से बाहर निकाल दिया और जल्दी से एक कपड़े से साफ करने लगीं.

मुझे खुद पर बहुत शर्म आयी और जब वो मेरी तरफ आईं, तो मैं उनसे नज़र नहीं मिला पा रहा था.
उन्होंने मुझसे कहा- पागल परेशान न हो … तेरा हथियार तो तगड़ा है, पर तेरा पहली बार था, इसलिए जल्दी निकल गया. असली मज़ा तो अब आएगा.

फिर मैं दोबारा से आंटी की चूत चाटने लगा. मुझे आंटी की चूत चाटने में बहुत मजा आ रहा था. कुछ देर बाद मेरा लंड फिर खड़ा हो गया.
आंटी मुझसे बोलीं- बेटा, अब और न तड़पा … जल्दी से इसे मेरे अन्दर डाल कर इसकी सारी गर्मी मिटा दे.
फिर उन्होंने खुद ही अपने हाथ से मेरे लंड को अपनी चूत के मुँह पर सैट किया और मुझे अन्दर पेलने को कहा.

मैं उस पल को एहसास को कभी नहीं भूलना चाहता, जब मैंने धीरे धीरे अपने लंड को आंटी की चूत की गहराई में उतारा था; मानो मैंने लंड चूत में नहीं किसी गर्म भट्टी में झोंक दिया हो.

hindi sexy aunty stories

जैसे ही मैंने लंड अन्दर किया, आंटी के मुख से एक मीठी सी आह निकली, जिसमें सुकून भरा दर्द था.

मैंने फिर धीरे धीरे अपने झटकों की रफ्तार को बढ़ाया, तो आंटी की चीखें अब कामुक सिसकारियों में बदल गयी थीं. अब वो भी अपनी गांड हिलाकर मेरा साथ दे रही थीं.

कोई 5 मिनट की धकापेल चुदाई के बाद वो एक तेज़ आह के साथ झड़ चुकी थीं, लेकिन मैंने अपनी रफ्तार कायम रखी … जिससे उनकी चूत के पानी से फच्च फच्च की एक मधुर आवाज हमारी चुदाई में चार चांद लगा रही थी.

लगातार 15 मिनट चोदने के बाद मुझे लगा कि मेरा निकलने वाला है, तो मैंने अपनी स्पीड बढ़ा दी और पूरी रफ्तार से उनकी चूत में ही झड़ गया. मैंने अपनी अपनी आखिरी बूंद भी आंटी की चूत में छोड़ी.

जब मैं उनके ऊपर से हटा, तो मैंने देखा कि मेरे लंड का पानी उनकी चूत से टपक रहा है.
आंटी ने कहा- अभी तुझे बहुत कुछ सिखाना है.

फिर हम दोनों लेट गए. आधा घंटा आराम किया.

लेकिन मेरा मन नहीं भरा था, तो मैंने आंटी को टेबल पर झुकने को कहा. मैंने उनके पीछे से उनकी चूत में लंड डाला और फिर उनको चोदने लगा. कोई 7-8 मिनट तक मैं उनको यूं ही चोदता रहा. फिर मैंने अपना लंड उनकी गांड पर लगाया और एक जोरदार धक्का दे मारा.

hindi sexy aunty stories

इससे मेरा 4 इंच लंड अन्दर चला गया और आंटी जोर से चिल्ला पड़ीं. वो दर्द की अधिकता से मुझसे दूर होने लगीं, पर मैंने अपना जोर उन पर बनाए रखा और उनकी चुचियों को दबाता रहा.

hindi sexy aunty stories

कुछ पल बाद मैंने फिर से एक जोरदार धक्का लगा दिया. अबकी बार मेरा सारा लंड उनकी गांड में चला गया. धकापेल गांड चुदाई होने लगी. आंटी को भी अपनी गांड में लंड का सुकून मिलने लगा था, इसलिए वो भी मजा लेने लगी थीं.

कोई 15 मिनट तक यूं ही मैं ताबड़तोड़ हमले करता रहा और आंटी को भी काफी मजा आने लगा था. उनकी मस्ती भरी आवाजों से मुझे यकीन हो गया था कि आंटी की गांड मजा दे रही है.

आंटी- उम्म्ह … अहह … हय … ओह … आहह मर गई माँ … आहह.
गर्म आंटी की इस तरह की मदभरी आवाजें निकल रही थीं. मैं उनकी मोटी गांड पर थप्पड़ भी मार रहा था, जिससे वह और भी गर्म हो रही थीं.

इसी बीच उन्होंने अपना एक बारी पानी और छोड़ दिया था. मैं भी कुछ ही देर में निकलने वाला था. दसेक धक्के लगाने के बाद मैंने उनकी गांड में सारा पानी छोड़ दिया.

हम दोनों यूं ही वहां मेज पर लेट गए और किस करने लगे. दस मिनट बाद हम दोनों ने कपड़े पहने और मैं अपने घर आ गया.

अगले 2 महीने तक मैंने उनकी चूत और गांड बहुत बार मारी. इसके बाद उन्होंने अपना घर यहां से छोड़ कर दिल्ली शिफ्ट कर लिया था. अब मेरी सिर्फ उनसे फोन पर कभी-कभी बात होती है.

फिलहाल मैं चूत और गांड के लिए बहुत प्यासा हूं. भाइयों मेरा तो यह कहना है कि किसी लड़की को पटाने से अच्छा है, किसी आंटी या भाभी को पटा लो, उनके दोनों छेद बहुत मजा देते हैं.

hindi sexy aunty stories

[email protected]

दोस्तो, आपको गर्म आंटी के साथ मेरी चुदाई स्टोरी कैसी लगी मेल जरूर करें.

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा.

hindi sexy aunty stories

Read in English

Aunt ko chod ke diya metha dard Hindi sexy aunty stories

Hindi sexy aunty stories: Read in hot aunty’s chudai story about how I used to like an aunt in my neighborhood and wanted to fuck. She also used to seduce me with sensual gestures. So what did i do?

Friends my name is Aman. I am a resident of Hisar Haryana. I am 21 years old and am very smart too. My height is 5 feet 4 inches.

This chudai story is of October 2017, when I was 19 years old. There is an aunt named Amina in our neighborhood. This name has changed. Amina Aunty’s age must have been around 42 years. His figure will be 36-34-36. Aunt looked very sexy, hot. His thick tits used to attract me a lot. What did these mad mamme do to me… Everyone used to force them to enjoy them Hindi sexy aunty stories.

Whenever she used to come to our house or call me for some work, she used to talk to me with great affection and laughter. When she was in a sexy mood, I used to tease me by putting my hands here and there, teasing me by asking about my GF… while I had no girlfriend. Although I also used to enjoy his talks. I used to enjoy his warm behavior for Hindi sexy aunty stories

The aunt was cleaning the house 3 days before the festival. At the same time, he called me in the upstairs room to unload the goods. At that time, he was wearing a red colored gown, in which his line of tears was clearly visible. I was looking at her cunts, which she had noticed them Hindi sexy aunty stories.

In a while, she went to the bathroom wearing a blue suit, which made me see her thick legs even more clean. Seeing them, my 6.5 inch long cock was erected. They too had killed their eyes on my standing cocks.

hindi sexy aunty stories
In the room where we were standing, there was very little space due to having enough luggage. When aunt came to take some stuff, she was leaving her nipple close to my chest.
However, in such a situation, one way is to come out protecting yourself, even if you are rubbing mummies, but to show yourself like this is a compulsion for Hindi sexy aunty stories.

But whenever the aunt used to get close to me, she was trying to rub her mums with my chest more deliberately. From this I came to know that the mood of aunt is different today but Hindi sexy aunty stories.

I also touched aunt’s aunts in many things, and sometimes gave them a hand. Aunt was also laughing. I understood that the line is clear today. Work continued for a while I got Hindi sexy aunty stories.

Seeing the aunt’s thick ass, my cock was in bad condition. I used to adjust my cock again and again.

Aunt said – what happened?
I said – nothing!
Then aunt said – tell me something?
I said no aunt… nothing.

When the aunt bent down to pick up some stuff, I saw the black nipple part of her nipple. Then as soon as he got up, I attached him to the wall and started pressing his nipple hard.
He said – what are you doing the Hindi sexy aunty stories.
I said – Aunt Sorry… please do not stop me today.
Aunt pushed me and said – I will tell your mother.

hindi sexy aunty stories
Seeing his changed form, I got very scared and ran away. That day, I kept bursting all day that the Chudai story was not made… Do not tell Aunt Mummy and I would be hit at home.

Then it continued like this till evening and while sleeping at night I was thinking that today survived, nothing happened.

In the morning the aunt called me back upstairs.
I apologized to him as soon as I went – forgive the aunt tomorrow.
Aunty said- Never mind for Hindi sexy aunty stories.

Aunt was looking more sexy than yesterday. The aunt laughed again and said – today you are not looking at me, am I not looking good today? Hindi sexy aunty stories.
I told him- No aunt, today you are looking very cool. You are looking more fun than yesterday.
On this, he said – If your uncle does not see all this, then what is the use of all this.
I put my hand on his shoulder and said – I have no aunt.

As soon as I found my support, she started crying.
I told him – I like you very much but Hindi sexy aunty stories.
Auntie Bolin- What happens when I feel good… I am not beautiful.
Then I said – aunt you are very beautiful… be number one in your street.

Aunty asked me – do I look sexy to you?
I said yes yes aunty.

hindi sexy aunty stories
If they extended their lips towards me, I felt that maybe aunt is taking the initiative today, my chudai story will be made now. I also extended my lips towards him. Aunt pressed her eyes. Then I applied them to the wall and kissed them vigorously on their lips.

At first they protested a little… but after 3 or 4 minutes, they also stopped the protest. Now I was pressing her tights on the top of the suit for Hindi sexy aunty stories.

When I tried to take off his shirt, he did not come down from me because of being tight. The suit was quite tight due to the thick tits of aunt.

The aunt laughed and said – will you tear it… don’t take it off easily.
I tore with the shock, then she said, I did not harm me and Hindi sexy aunty stories.

Then I started sucking his pussy very loudly in the mouth. His complexion was very fair. I had turned white by sucking more white aunties than aunt’s milk them Hindi sexy aunty stories.

Then I slowly started kissing on his stomach. When I started to open the pulse of his salwar, he said – someone will come to the Hindi sexy aunty stories.
So I said – there is no one at home and I have come from below with your door closed.
Auntie Bolin- Please do not tell this to anyone!
I said – Aunty, I swear… it will be up to me.

hindi sexy aunty stories
I quickly opened the pulse of the aunt and looked down, there was a little hair on the cave in the middle of his legs, which was brown.

After that, he also opened my entire clothes. After some time I put my hand on her pussy and removed her panty too Hindi sexy aunty stories.

Then I started sitting down and licking her pussy without thinking about it, due to which she was enjoying a lot. The hot aunt started taking Siskaris out loud. He got excited and pressed my head. She wanted to get my head inside her pussy the Hindi sexy aunty stories.

Due to my constant pussy sucking, her pussy was punished and she could release water anytime. I still did not stop sucking pussy.

Those who have licked the married women’s pussy, they will know that sucking pussy is a different joy and Hindi sexy aunty stories.

For 7 to 8 minutes in a row, the aunt had fallen with a strong stiffness from Pussy Chusai. He swept the Kamaras river and fell silent for a while.

Then after some time they opened my pants, then my alone in my tights had created panic. The aunt saw my cock out of my trunks, then their eyes were torn for Hindi sexy aunty stories.

Only ‘Bap Re Bap… Itta Bada ..’ could come out of the hot aunt’s mouth.
I laughed – you are my aunt.

hindi sexy aunty stories
They told me – what does it do? How has your cock become so fat? If it goes inside me, then it will peel off my entire pussy. Your uncle is a bit thin.
As soon as she said this, she sat on the ground and started sucking my cock like a lollipop.

Friends, to believe… that was my first experience. In barely 2 minutes, the aunt fell in her mouth.

He took out my Alore from the mouth while uttering ‘Chhi ..’ and quickly started cleaning it with a cloth Hindi sexy aunty stories.

I felt very ashamed of myself and when she came towards me, I could not see her.
He told me – don’t be mad mad… your weapon is strong, but it was your first time, so I left early. Real fun will come now but Hindi sexy aunty stories.

Then I started licking aunty’s pussy again. I was having a lot of fun licking aunty’s pussy. After some time my cock was erect again the Hindi sexy aunty stories.
Auntie said to me – son, no more torture… quickly put it in me and erase all its heat.
Then he himself set my cock on his pussy mouth with his hand and asked me to put it inside.

I never want to forget the feeling of that moment, when I slowly landed my cock in the depths of the aunt’s pussy; It is as if I have poured into a hot furnace, not into cocks.

hindi sexy aunty stories
As soon as I made my cock inside, a sweet sigh came out of the aunt’s mouth, which was a painful pain.

Then I slowly increased the speed of my shaking, then the screams of the aunt had now turned into erotic siskaris. Now she was also supporting me by shaking her ass, Hindi sexy aunty stories.

After some 5 minutes of banging, she had fallen down with a loud sigh, but I kept my pace… due to which a sweet sound of her pussy licked with the water of her pussy was making four moons in our fuck.

After fucking for 15 minutes continuously, I felt that I was going to leave, so I increased my speed and at the full speed, I fell into her pussy. I also left my last drop in Aunty’s pussy on the Hindi sexy aunty stories.

When I removed from them, I saw that the water of my cock is dripping from their pussy.
Aunt said – you still have to teach a lot.

Then we both lay down. Rested for half an hour.

But my mind was not full, so I asked the aunt to bow down on the table. I put cocks in their pussy from behind them and then started fucking them. For some 7-8 minutes, I kept fucking him like this. Then I put my cock on his ass and gave a strong push.

mom-sex-story-real-sex-story-mom-son-sex-stories
With this my 4 inch cock went inside and aunt screamed loudly. She started getting away from me from the excess of pain, but I kept my emphasis on her and kept pressing her fingers.

hindi sexy aunty stories
After a few moments I again made a strong shock. This time all my cocks went into his ass. Fucking ass began to happen. Aunty was also getting relaxed of cocks in her ass, so she too started having fun.

For some 15 minutes, I kept on attacking fast and the aunt was also enjoying a lot. His fun filled voices convinced me that the ass of the aunt is giving fun.

Aunty- Ummh… Ahhh… Hahh… Ohh… Ahhhhhh… Mother died… Ahhhh.
Such hot voices of hot aunt were coming out. I was also slapping her thick ass, due to which she was getting hotter.

In the meantime, he had left his turn with water. I was also going to leave shortly. After giving a kick, I left all the water in his ass.

We both just lay there on the table and started kissing. Ten minutes later we both dressed and I came to my house.

For the next 2 months I killed her pussy and ass many times. After this, he left his home here and shifted to Delhi. Now I only talk to them sometimes on the phone.

Right now I am very thirsty for pussy and ass. Brothers, I have to say that it is better to impress a girl, beat an aunt or sister-in-law, both their holes give a lot of fun.

hindi sexy aunty stories
[email protected]

Friends, how should you like my Chudai story with a hot aunt.

Read More Sex Story- hindisexstoris

Maa xxx kahani दोस्त की माँ को चोदने का मजा kamvasna story

kamvasna story – दोस्त की मम्मी को लंड चुसवाया | Dost ki maa ki chudai

hindisexstoris मोसी की मोटी रसीली चूत की चुदाई mausi stories

2 thoughts on “Hindi sexy aunty stories 1आंटी को चोद के दिया सुकून भरा दर्द”

Leave a Comment