Follow my blog with BloglovinHindi sixy story पड़ोसन आंटी की चुदाई का मजा1 Fun With Aunty

Hindi sixy story पड़ोसन आंटी की चुदाई का मजा1 Fun With Aunty

पड़ोसन आंटी की चुदाई का मजा Hindi sixy story

Hindi sixy story: हाय फ्रेंड्स, मैं मोहित मेरी पड़ोसन आंटी के साथ सेक्स की मेरे जीवन की सच्ची कहानी आपके सामने लेकर आया हूँ. जो है. मैं कुचामन का रहने वाला हूँ. मेरे परिवार में हम 4 लोग हैं. मैं, मेरी छोटी बहन और मम्मी पापा.

हमारे घर के पास वाले घर में एक परिवार रहता है. मैं उनको अंकल आंटी ही बोलता हूं. अंकल आंटी की शादी को अभी 7 साल ही हुए थे और उनके एक 3 साल का लड़का भी है।

हमारे घर अगल बगल में ही है, तो हमारा उनसे संबंध घर जैसा ही है. आंटी हमारे घर आती जाती रहती हैं. आंटी एक बहुत ही सुन्दर शरीर की मालकिन है आंटी का फिगर 34-32-36 है आंटी जब चलती है तो उनकी गांड और बोबे हर किसी को अपना दीवाना बना लेती है।

मैं शुरू से ही आंटी को बहुत पसंद करता हूँ आंटी हमारे घर आती जाती रहती थी इस कारण मेरी भी उनसे अच्छी बात-चीत होती थी. आंटी को मेरी गर्लफ्रेंड के बारे में भी पता था. आंटी बहुत खुले विचारों की थी तो मैं कभी-कभी आंटी के गर्दन और गांड पर हाथ फेर देता था जो मुझे बहुत अच्छा लगता था।

एक दिन आंटी का फोन खराब हो गया था तो वो हमारे घर आ गई और हमारे घर के लैंडलाइन वाले फोन से फोन लगाने लगी. लेकिन आंटी से फोन नहीं लगा तो उन्होंने मेरे को फोन लगाने के लिए बोला. मैं फोन लगाने के बहाने आंटी की गांड से टच होकर फोन मिलाने लग गया और अपने लन्ड को उपर से ही आंटी की गांड पर सेट करके फोन लगाने लग गया। मैंने आंटी को फोन लगा के दे दिया.

जब तक आंटी बात कर रही थी तब तक मैं बाथरूम में जाके आंटी के नाम की मुठ मार के आ गया।

मैं अपने रूम में आके बैठ गया और आंटी भी मेरे पास आके बैठ गई और हम दोनों बातें करने लग गए बातों ही बातों में हम सेक्स की बातें करने लग गए. मैंने आंटी से उनकी सेक्स लाइफ के बारे में पूछ लिया.
तब आंटी ने बताया- तुम्हारे अंकल सेक्स करते ही नहीं हैं, पूरे दिन बस अपने काम में लगे रहते हैं. वे मेरे को साल में बस 10-12 बार ही चोदते हैं. आजकल तो सेक्स करते ही नहीं है.

Hindi sixy story

तभी मैंने मजाक में आंटी को बोल दिया- मैं आपकी हेल्प कर दूँ?
इस बात पर आंटी एक कातिल मुस्कुराहट देकर अपने घर चली गई।

फिर थोड़ी देर बाद जब मैं आंटी के घर गया, तब आंटी का बेबी सो रहा था और आंटी दूसरे रूम में बेडशीट सही कर रही थी. मैंने आंटी के पीछे से जाकर आंटी को पकड़ लिया.
तो आंटी मेरे को बोलने लगी- यह सही नहीं है, कोई आ जायेगा.

इतने में ही आंटी घूम गई और आंटी के घूमते ही मेरे होंठ आंटी के होंठ से मिल गए. मैं तो किस करने लग गया लेकिन आंटी दिखावटी रूप से छुड़ाने की कोशिश करने लग गई।

और जब मैंने नहीं छोड़ा तो आंटी भी मेरा साथ देने लग गई. अब मैं आंटी की कुर्ते के ऊपर से ही बोबे दबाने लग गया और आंटी आह उम्ह की सीत्कार निकालने लग गई.

Padosan Aunty ki Chudai Hindi sixy story

इतने में ही मेरी मम्मी का फोन आ गया तो मेरे को जाना पड़ा और मैं आंटी को किस करके आ गया और उनको बोला- तुम सलवार कुर्ते में बहुत अच्छी लगती हो।

फिर दूसरे दिन वापस आंटी अपने बेबी के साथ फोन करने आयी. तब वो काले रंग के सलवार कुर्ते में आयी थी. उस ड्रेस में वो क्या कयामत लग रही थी कि क्या बताऊं दोस्तो!

उस समय मेरे घर पर कोई नहीं था और आंटी ने मेरे को फोन लगाने के लिए बोला.
तो मैंने फोन लगा दिया और फोन आंटी को दे दिया. और आज मैं भी आंटी के पास ही बैठ गया और आंटी के जिस्म के साथ खेलने लग गया. मैं कभी उनके होंठ पर अपनी उंगली फेरता तो कभी गर्दन पर फिर धीरे धीरे मैंने अपने हाथ को आंटी के कुर्ते के अंदर डाल दिया और उनके बोबे को दबा दिया. उनके बोबे को दबाते-दबाते मैंने आंटी की ब्रा के हुक खोल दिए और अब मैंने कुर्ते के ऊपर से ही आंटी के बोबे को मेरे होंठों से काटने लग गया।

Hindi sixy story

फिर धीरे-धीरे मैं नाभि पर हाथ फेरते हुए नाभि को चाटने लग गया और आंटी भी अब धीरे-धीरे गर्म होने लग गई थी और वो भी मेरी टी-शर्ट में हाथ डालने लग गई थी.
फिर मैंने धीरे से आंटी की सलवार का नाड़ा खोल दिया और आंटी की चूत को पैंटी के ऊपर से ही सहलाने लग गया।

मैंने देखा कि आंटी की चूत पानी-पानी हो गई थी. फिर मैंने धीरे से एक उंगली चूत में डाल के अपने मुंह में ले ली और फिर वही उंगली आंटी के मुंह में दे दी. अब मैंने आंटी की पैंटी भी उतार दी और उनकी चूत को देखने लग गया।

इतने में ही आंटी ने फोन काट दिया और मेरे होंठों को जोर जोर से चूमने लग गई. आंटी मेरा पूरा साथ देने लग गई और धीरे-धीरे मेरे सारे कपड़े उतार दिए.
आंटी मेरे 6 इंच लंबे व 3 इंच मोटे लन्ड को देखते ही रह गई, फिर वो बोली- मेरे पति का बस 4 इंच का ही है.
और वो मेरे लन्ड को हाथ में लेकर सहलाने लग गई।

फिर आंटी को मैं गोदी में लेकर अपने बेड पर ले आया और उनको बेड लेटा कर हम दोनों एक दूसरे को चूमने लग गए.

मगर किस्मत ने हमारा साथ नहीं दिया. इतने में ही आंटी का बेटा रोने लग गया और किसी ने बाहर डोरबेल बजा दी.
तो मैंने जल्दी से कपड़े पहने और मैं बाहर देखने गया तो बाहर पोस्टमैन पोस्ट देने आया था. मैं पोस्ट लेकर वापस आ गया.
पर तब तक भाभी ने भी अपने कपड़े सही कर लिए और वो मेरे को एक किस करके सॉरी बोल के अपने घर चली गई क्योंकि आंटी को अपनी ननद को लेने जाना था तो वो चली गई।

अब उसकी ननद आने के कारण अब मैं उसके घर नहीं जा सकता था।

Hindi sixy story

फिर 2 दिन बाद मेरे परिवार वाले 5 दिन के लिए हमारे गाँव चले गए. वहां किसी की शादी थी. मैं उनके साथ नहीं गया था। तो मम्मी आंटी को मेरा ध्यान रखने के लिए बोल के चली गई।
अंकल भी अपने किसी बिजनेस के काम से बाहर गए हुए थे. इसी कारण आंटी की ननद आंटी के घर आयी हुई थी।

तो मैं घर पर अकेला था तो आंटी ने खाना खाने के लिए मेरे को अपनी घर बुला लिया. मैं चला गया. इस समय आंटी काले रंग के गाउन में क्या मस्त लग रही थी. मन तो कर रहा था कि अभी पकड़ के चोद दूँ … पर आंटी की ननद होने के कारण ऐसा नहीं कर सकता था।

फिर हमने साथ बैठ कर खाना खाया और थोड़ी देर बातें की.
तब आंटी ने बोला- तुम भी यहीं सो जाओ. हम दोनों घर पर अकेली हैं.
इसलिए मैं भी वहीं रुक गया.

तब आंटी और आंटी की ननद व उनका बेबी एक रूम में सो गए और मैं दूसरे रूम में सो गया।

मेरे को नींद आ नहीं रही थी, मैं मोबाइल में MastHindiStory की कहानियां पढ़ कर आंटी के नाम की मुठ मार ही रहा था कि तभी आंटी मेरे रूम में आ गई।

तो मैं आंटी को मेरी बांहों में लेकर जोर-जोर से चूमने लग गया. वो भी मेरा साथ दे रही थी. फिर मैं किस करते करते आंटी की गाउन के ऊपर से ही उनके बोबे को दबाने लग गया.

फिर मैंने आंटी की गाउन को उतार दिया और उनके 34″ के मम्मों को ब्रा के ऊपर से ही दबाने और चाटने लग गया. उस समय आंटी काली ब्रा पैंटी में बहुत ही खूबसूरत लग रही थी। फिर मैंने आंटी की ब्रा पैंटी को उतार दिया.
आंटी ने भी मेरे सारे कपड़े उतार दिए और हम एक दूसरे के नंगे बदन को देखने लग गए। अब मैं और आंटी सेक्स के लिए तैयार थे.

Hindi sixy story

और फिर से हम दोनों एक दूसरे को किस करने लग गए. अब मैं आंटी के बोबे को हाथों से मसलने लग गया, एक हाथ से आंटी के बोबे को दबाता तो दूसरे बोबे को मुंह में लेकर चूसता. मैं ऐसे बारी-बारी करने लग गया और आंटी भी जोर जोर से सिसकारियां लेने लेने लग गई।

अब मैंने मेरे एक हाथ से आंटी की चूत को सहलाना शुरू कर दिया. आंटी की चूत पानी पानी हो गई थी. अब मैं आंटी की चूत को चाटने लग गया. वो मेरे बालों में हाथ डाल कर अपनी चूत पर जोर जोर से दबाने लग गई और जोर जोर से आह उहउह की सिसकारियां लेने हुए झड़ गई.
मैंने उनकी चूत को चाट चाट के साफ़ कर दिया।

फिर आंटी भी मेरे लन्ड को मुंह में लेकर चाटने लग गई. वो पोर्न वीडियो की तरह मेरे लन्ड को चाट रही थी, कभी मेरे लन्ड के टॉप पर जीभ चलाती तो कभी पूरे लन्ड को मुंह में ले लेती. आंटी जब मेरा लन्ड चाट रही थीं तब मैं तो जन्नत में ही चला गया था.

Padosan Aunty ki Chudai Hindi sixy story

थोड़ी ही देर में आंटी के मुंह में ही मेरा वीर्य छोड़ दिया ओर आंटी ने चाट चाट के मेरे लन्ड को साफ़ कर दिया।

फिर हम दोनों ने दोबारा किस करना शुरू कर दिया. अब मैं आंटी के एक बोबे को हाथ से मसलने लगा और दूसरे बोबे को मुंह में लेकर चूसने लग गया.
तभी आंटी बोलने लग गई- अब और नहीं सहन होता. जल्दी से चोद दे!

Hindi sixy story

फिर मैंने आंटी की चूत पर थोड़ा तेल लगाया और थोड़ा तेल मेरे लन्ड पर लगा कर आंटी की चूत में डालने लगा। लेकिन आंटी ने बहुत दिनों से सेक्स नहीं किया था, इस कारण उनकी चूत टाइट थी.
तो मैंने एक हाथ से लन्ड को टाइट पकड़ के जोर से धक्का लगा दिया. मेरे लन्ड का टोपा आंटी की चूत में चला गया और वो जोर जोर से चिल्लाने लग गई उम्म्ह … अहह … हय … ओह … और वो लन्ड बाहर निकालने के लिए बोलने लग गई.

Padosan Aunty ki Chudai Hindi sixy story

मैंने आंटी के होंठों पर अपने होंठ रख दिए और थोड़ी देर तक किस करने लग गया. जब आंटी नॉर्मल हुई तो वो अपनी गान्ड को आगे पीछे करने लग गई।

फिर मैंने धीरे धीरे धके लगाने चालू किए. फिर एकदम से एक जोर का धक्का लगाया जिससे मेरा लन्ड आंटी की चूत में जड़ तक चला गया और आंटी की आंखों में से आंसू आने लग गए. फिर मैं थोड़ी देर रुका और आंटी को किस करने लगा.

जब वो नॉर्मल हुई तो मैं उन्हें धीरे धीरे चोदने लगा. इसी बीच आंटी जोर जोर की सिसकारियों के साथ एक बार झड़ गई. अब आंटी के झड़ने के कारण चूत में से पच पच की आवाजें आने लग गई जो पूरे कमरे में गूंज रही थी.

और अब मैंने भी धक्कों की स्पीड तेज कर दी जिससे अब मेरा लन्ड सीधा आंटी की बच्चेदानी को ठोकर मार रहा था जिससे आंटी को और मज़ा आने लग गया.
अब मेरा होने वाला था तो मैंने आंटी से पूछा- कहाँ डालूँ अपना रस?
तो वो बोली- मेरी चूत में ही डाल दो, बहुत दिनों से प्यासी है यह!
फिर कुछ मिनट की धकापेल चुदाई के साथ मैं और आंटी दोनों एक साथ ही झड़ गए.

Hindi sixy story

फिर थोड़ी देर मैं आंटी के ऊपर ही लेटा रहा।

मैं आंटी को किस करते हुए साइड में लेट गया और आंटी से बात करने लगा.
फिर मैंने उनको उनकी ननद की चुदाई के लिए बोला तो वो बोली- मैं उससे बात करूंगी.

इतने में ही मेरी नजर गेट पर पड़ी। गेट पर उसकी ननद खड़ी हमें देख रही थी और अपने बोबे दबा रहा थी.

मैंने उनकी ननद को अनदेखा कर दिया और आंटी को ज़ोर ज़ोर से चोदने लगा. पूरे कमरे में फ़च फ़च की आवाज़ गूँज रही थी. आंटी कराह रही थीं, जब मैं आंटी को चोद रहा था.

आंटी अपनी टांगें खोल कर बोलीं- आह मजा आ रहा है … और चोदो और ज़ोर से चोदो!

जब मेरा वीर्य निकलने वाला हुआ, तो उसी टाइम आंटी ने भी अपना पानी छोड़ दिया. मेरा सारा वीर्य उनकी चुत में ही निकल गया.

अब आंटी को डर लगा कि कहीं वो पेट से ना हो जाएं, तो उन्होंने अगले दिन अपने पति से भी चुदवा लिया था और आंटी प्रेगनेंट हो गईं. मेरी चुदाई से उनको एक बेटा हुआ, जो बाद में उन्होंने मुझे बताया कि ये मेरा ही बच्चा है. बच्चा पेट में आ जाने के बाद आंटी वहां से चली गई थीं.

खैर वो बाद का किस्सा है, उसे फिर कभी सुनाऊंगा.

अभी तो आंटी ने पहले तो अपनी गांड को पूरे मजे लेकर मस्त तरीके से चुदवाया. फिर जब मैंने उनको बताया कि आपकी ननद भी चुदासी है.
उन्होंने मुझसे पूछा- तुमको कैसे मालूम है?

मैंने उस खिड़की की तरफ आंटी का चेहरा कर दिया, जिधर खड़ी होकर अपने मम्मे मसल रही थी.
आंटी एक पल के लिए तो सकपका गईं, फिर उन्होंने अपनी ननद को कमरे में आने को कहा, वो गर्म लौंडिया कमरे में आ गई.

Hindi sixy story

फिर हम दोनों ने मिल कर आंटी की ननद को सेक्स का मज़ा चखाया. चूंकि उनकी ननद अभी सील पैक माल थी, इसलिए आंटी को लगा कि इसकी चूत की ओपनिंग जरूरी है, वरना ये उनकी बदनामी कर सकती थी.

मैंने उसको अपनी बांहों में भर लिया और उसको चूमने लगा. कुछ ही देर में आंटी ने उसको पूरा नंगी कर दिया. मैंने उसे अपने लंड के नीचे ले लिया.

जैसा कि मैंने लिखा कि उसका ये पहली बार का सेक्स था, तो जैसे ही मैंने लंड पेला, वो बहुत जोर से चिल्लाने लगी थी. आंटी ने उसके मुँह को दबा लिया और मुझे फुल स्पीड से चुदाई करने के लिए कह दिया. कुछ ही देर में उनकी ननद की सील टूट गई और वो भी चुदाई का मजा लेने लगी.

मैंने दो ही दिन में उसकी गांड से लेकर चूत और मुँह सभी छेदों को चोद दिया.

अब हम तीनों मस्ती से चुदाई का मजा ले रहे थे.

पांच दिन बाद मुझे जानकारी हुई कि मम्मी को अभी दो तीन दिन और लगेंगे. बस मस्ती की ये घड़ियां मुझे और कुछ दिन के लिए मिल गई थीं.

आंटी मेरी रखैल जैसी बन गई थीं, उनके साथ मैंने हर तरह की चुदाई के मजे लिए.

आपको आंटी के साथ सेक्स की कहानी कैसी लगी, मुझे मेल लिख कर जरूर बताएं.
[email protected]

आपको मेरी यह सच्ची सेक्स घटना कैसी लगी मुझे Telegram पर ज़रूर बताये में आपके comment और message का इंतज़ार करूगा. इसके अलावा आप कहानी पर नीचे कमेंट करके भी अपनी राय दे सकते हैं.

Read in English

Padosan Aunty ki Chudai Hindi sixy story

Hindi sixy story: Hi friends, I have brought before you the true story of my life of sex with Mohit Meri Padosan aunt. That is. I am from Kuchaman We are 4 people in my family. Me, my younger sister and mommy dad.

A family lives in the house near our house. I call him Uncle aunt. Uncle Aunt had been married for 7 years and he also has a 3-year-old boy.

Our house is next door, so our relationship with them is like home. Aunt keeps coming to our house. Aunt is the mistress of a very beautiful body, figure of the aunt is 34-32-36. When aunt walks, her ass and booby makes everyone crazy like Hindi sixy story.

I loved aunt very much from the beginning, aunt used to keep coming to our house, so I used to talk to her very well. Aunty also knew about my girlfriend. The aunt was very open-minded, so I sometimes used to turn my hand on the neck and ass of the aunt, which I liked very much then Hindi sixy story.

One day the aunt’s phone was damaged, then she came to our house and started calling from our home landline phone. But the aunt did not get a call, then he asked me to call me and Hindi sixy story. On the pretext of putting the phone, I started to shake the phone after touching the ass of the aunt and setting my phone from above on the ass of the aunt started calling. I called the aunt and gave it.

By the time the aunt was talking, I went to the bathroom to kill the aunt’s name like Hindi sixy story.

I sat in my room and the aunt also came and sat near me and we both started talking and we started talking about sex. I asked the aunt about her sex life in Hindi sixy story.
Then aunt told – your uncle does not have sex at all, just keep on working all day. They only fuck me 10-12 times a year. Nowadays, they do not have sex at all.

Hindi sixy story
Then I jokingly told the aunt – should I help you?
The aunt went to her house with a killer smile.

Then after a while when I went to aunt’s house, aunt’s baby was sleeping and aunt was correcting the bedsheet in another room. I caught the aunt by going from behind the aunt.
Then the aunt started speaking to me – this is not right, someone will come in Hindi sixy story.

In the meantime, the aunt turned around and my lips met her lips as soon as the aunt roamed. I started kissing, but aunt started trying to get rid of me.

And when I did not leave, the aunt also started supporting me. Now I started pressing Bobe on top of aunty’s kurta and aunt started taking out ahhhh Hindi sixy story.
In the meantime, my mother got a call, so I had to go and I came to kiss the aunt and said to them – you look very good in a salwar kurta.

Then the next day aunt came back to call with her baby. Then she came in a black salwar kurta. What a doom she was feeling in that dress, what should I tell friends!

At that time there was no one at my house and aunt told me to call me.
So I put the phone and gave the phone to the aunt. And today I also sat near aunt and started playing with aunt’s body. Sometimes I used to turn my finger on his lips, sometimes on the neck, then slowly I put my hand inside the kurta of the aunt and pressed his bobe. While pressing his bobe, I opened the hooks of the aunt’s bra and now I started cutting the aunt’s bobe from my lips from the top of the kurta.

Hindi sixy story
Then slowly I started licking the navel while turning my hand on the navel and the aunt also started slowly warming up and she too started putting her hand in my T-shirt.
Then I slowly opened the pulse of aunt’s salwar and started caressing aunty’s pussy from above the panty.

I saw that the aunt’s pussy had become watery. Then I gently put a finger in the pussy and took it in my mouth and then gave the same finger in the aunt’s mouth. Now I removed aunt’s panty and started looking at her pussy.

At this point, the aunt disconnected the phone and started kissing my lips very hard. Aunt started supporting me completely and slowly removed all my clothes.
The aunt kept looking at my 6 inch long and 3 inch thick land, then she said – My husband is only 4 inches.
And she started caressing my land.

Then I brought the aunt to my bed in the dock and lying on her bed, we both started kissing each other.

But luck did not support us. At this point, the son of the aunt started crying and someone rang the doorbell.
So I quickly dressed and I went to see outside, then the postman came out to give the post. I came back with the post.
But by then the sister-in-law also got her clothes corrected and she went to my house by saying sorry to me because the aunt had to go to take her sister-in-law, then she left.

Now because of her sleep, I could no longer go to her house.

Hindi sixy story
Then 2 days later my family moved to our village for 5 days. Someone was married there. I did not go with them. So the mother went away speaking to the aunt to take care of me.
Uncle also went out of his business. For this reason, aunt’s sister came to aunt’s house.

So I was alone at home, then aunt called me to her house to eat food. I left. At this time, aunt was looking cool in a black gown. I was thinking that I am going to hold my chod now… but I could not do it due to my sleep and Hindi sixy story.

Then we sat and ate food and talked for a while.
Then aunt said – You too sleep here. We are both alone at home.
That’s why I stayed there too many Hindi sixy story.

Then aunt and aunt’s sister-in-law and their baby slept in one room and I slept in another room.

I was not feeling sleepy, I was just reading the stories of MastHindiStory in mobile and was beating the mouth of the aunt’s name when that aunt came in my room Hindi sixy story.

So I started kissing the aunt loudly with my arms. She was also supporting me. Then I used to do kissing his boob on top of aunt’s gown out Hindi sixy story.

Then I took off the aunt’s gown and started pressing and licking her 34 ″ mums from above the bra. At that time aunt looked very beautiful in black bra panty. Then I removed the aunt’s bra panties.
Auntie also removed all my clothes and we started seeing each other’s naked body. Now I and aunt were ready for sex.

Hindi sixy story And again we both started kissing each other. Now I started rubbing the aunt’s boob with my hands, pressing the boob of the aunt with one hand and sucking the other boob in the mouth. I started to take such turns and aunt also started taking Siskaris very loudly like Hindi sixy story.

Now I started caressing aunty’s pussy with my one hand. Aunty’s pussy had become watery. Now I started licking Auntie’s pussy. Putting my hand in my hair, she started pressing hard on her pussy and fell down loudly while taking ah uhooh siskaariya.
I cleaned her pussy with licking.

Then aunt also started licking my lund in the mouth. She was licking my land like a porn video, sometimes she used to lick the tongue on the top of my land, sometimes she would take the whole land in the mouth. When the aunt was licking my land, I had gone to heaven only Hindi sixy story.
In a short time, the aunt left my semen in the mouth and the aunt cleaned my land of licking.

Then both of us started kissing again. Now I started rubbing one of the aunt’s hands with my hand and started sucking the other Bobe in the mouth in Hindi sixy story.
Then the aunt started speaking – could not bear it anymore. Give a quick fuck

Hindi sixy story
Then I put some oil on the aunt’s pussy and put some oil on my land and put it in the aunt’s pussy. But aunt had not had sex for a long time, due to which her pussy was tight in Hindi sixy story.
So I pushed the land with one hand with a tight grip. The topa of my land went into aunty’s pussy and she started screaming loudly Ummh… Ahhh… Hahh… Oh… and she started speaking to get out the land.

I put my lips on aunt’s lips and started kissing for a while. When the aunt was normal, she began to move her Gand back and forth.

Then I slowly started pushing. Then, with a loud push, my land went to the roots in the aunt’s pussy and tears started coming from the aunt’s eyes. Then I stopped for a while and kissed the aunt with Hindi sixy story.

When she became normal, I started fucking her slowly. In the meantime, the aunt got into a fight with the Siskar. Now due to the loss of the aunt, the voices of pach pach started coming from the pussy, which were echoing all over the room.

And now I also accelerated the speed of the bumps, so now my land was hitting the aunt’s daughter directly, which made the aunt enjoy it more in Hindi sixy story.
Now I was going to be, so I asked the aunt – where should I put my juice?
So she said – put it in my pussy, she has been thirsty for a long time!
Then, with a few minutes of banging, I and Aunt both fell together.

Hindi sixy story
Then I lay on the aunt for a while.

I kissed the aunt, lay down on the side and started talking to the aunt.
Then I told him to fuck her sister-in-law, then she said – I will talk to her.

Just then I got my eye on the gate. Her sister-in-law was watching us at the gate and was pressing her boob in Hindi sixy story.

I ignored his sister-in-law and started fucking Aunt aunt very hard. The sound of Fuch Fuch was echoing throughout the room. Aunt was moaning while I was fucking aunt then Hindi sixy story.

Auntie opened her legs and said – Ah is enjoying… and fuck Chodo and loud!

When my semen came out, the aunt at that time also released her water. All my semen came out in his pussy the Hindi sixy story.

Now the aunt was afraid that if she did not get through her stomach, then the next day she had also taken a kiss from her husband and aunt became pregnant. I got a son from my fuck, which later he told me that this is my only child. After the baby was in the stomach, aunt had left from there Hindi sixy story.

Well, that is the latter case, I will tell it again sometime want Hindi sixy story.

Right now, the aunt first got her ass full of fun. Then when I told him that your sister-in-law is also a child.
He asked me – how do you know?

I turned the face of the aunt towards that window, where she was standing and mashing her mother in Hindi sixy story.
Auntie was hesitant for a moment, then she asked her sister-in-law to come into the room, she came in the hot laundry room Hindi sixy story.

Hindi sixy story
Then both of us together tasted the sex of aunt’s sister-in-law. Since her sister-in-law was still sealed packaged goods, the aunt felt that her pussy opening was necessary, otherwise it could have slandered her Hindi sixy story.

I filled her in my arms and started kissing her in the Hindi sixy story. In no time, the aunt took her completely naked. I took him under my cock.

As I wrote that this was her first time sex, so as soon as I caged cocks, she started screaming very loudly. Aunt pressed her mouth and asked me to fuck at full speed. In a while, her sister-in-law’s seal broke and she too started enjoying Hindi sixy story.

In two days, I gave all holes from her ass to her pussy and mouth but Hindi sixy story.

Now all three of us were enjoying sex with fun in Hindi sixy story.

Five days later I came to know that the mother would take two to three more days. I just got these watches for fun and for a few days for Hindi sixy story.

Aunt had become like my mistress, I enjoyed all kinds of fuck with her.

How did you like the story of sex with aunt, please tell me by writing a mail.
[email protected]

Read more chudai Story

Desi aunty story 1 आंटी की गांड और चूत चटाई का आनंद Best Sex

Kamvasna hindi story हॉट आंटी की चुदाई शॉवर केनीचे1 Best Sex

Maa xxx kahani दोस्त की माँ को चोदने का मजा 1 nice sex stori

Leave a Comment